Klopt. Maar eerst even afwachten hoe ze er na 3 afstanden voor staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3km gaat prima ja, vooral de vraag hoe ze de 5 doorkomt, zeker op dit ijs
Ik wel, in de periode dat ze alleen goed ging op de massastart een paar jaar geleden en de rest waardeloos was. Al ging ze dan niet te snel van start, maar begon ze gewoon al traag en werd het alleen maar tragerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst even afwachten hoe ze er na 3 afstanden voor staat.
Het scenario dat Schouten voor Takagi moet op de 5km en heel veel tijd goed moet maken is wel interessant. Misschien gaat ze een keer te hard van start voor wat de omstandigheden toestaan, ik heb Schouten nog nooit kapot zien gaan.
Dan ik vast ook, ik kan het me alleen niet herinnerenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wel, in de periode dat ze alleen goed ging op de massastart een paar jaar geleden en de rest waardeloos was. Al ging ze dan niet te snel van start, maar begon ze gewoon al traag en werd het alleen maar trager
Ja, deze was ook niet best, maar ja. Toen was ze net 22-23quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan ik vast ook, ik kan het me alleen niet herinneren
Deze in Salt Lake is wel opvallend
https://live.isuresults.e(...)ompetition/4/results
Livestream start om 13.58quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de ISU site begint de 1e afstand om 14u maar de uitzending begint pas om 14:05?
Extra journaal lijkt mij in dit geval niet gek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de ISU site begint de 1e afstand om 14u maar de uitzending begint pas om 14:05?
Sterren.nl Top 25 had best een keer een Top 20 kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Extra journaal lijkt mij in dit geval niet gek.
We gaan uiteraard nog even praten in studio hequote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Extra journaal lijkt mij in dit geval niet gek.
Al 4 dames onder de 8e tijd op de 500m gisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:05 schreef EinarBoe het volgende:
Sow, Takagi en Blondin ook goed hoor. Is het ijs opeens sneller of waren de sprinters gewoon zo traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |