SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja of nee?quote:
https://vocaroo.com/quote:
Of je wel overtuigend harig bent, dus geen fluisjequote:
the good old daysquote:
Fluisje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je wel overtuigend harig bent, dus geen fluisje
Ik durf het niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik klikte vol verwachting jouw stemgeluid te gaan horen
Hier ook een poosje geledenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer
Vroegah deden we niet anders
Hele sc's vol
hmm.. ik kon toen ik er last van had m'n ademhaling lichtjes aanpassen (minder diep inademen vooral) waardoor ik er wat minder last van had enb toch wat kon slapenquote:
Jammer dat die oude clips niet meer bestaan.quote:
US heeft ze vast allemaal opgeslagenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat die oude clips niet meer bestaan.
Kwam ik laatst achter
je bent oud, verstandig en saai gewordenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer
Vroegah deden we niet anders
Hele sc's vol
ja heb nu gelezen niet op je rug liggen. hoofd wel iets verhoogd en door je neus ademen :pquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ik kon toen ik er last van had m'n ademhaling lichtjes aanpassen (minder diep inademen vooral) waardoor ik er wat minder last van had enb toch wat kon slapen
Ik vraag me nu serieus af of hij daarbij aanwezig was. Volgens mij niet thoquote:
Fixed :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent oud, verstandig en saai geworden
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat die oude clips niet meer bestaan.
Kwam ik laatst achter
Wellicht staan er nog wat op m'n oude externe harde schijf, maar die moet ik ooit eerst nog eens zien te fixen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wilde net vragen om een linkje.
klinkt als moeitequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht staan er nog wat op m'n oude externe harde schijf, maar die moet ik ooit eerst nog eens zien te fixen.
Mocht het zo zijn, dan wil ik die heeeeeeeeeel misschien nog wel delen
De gulp gaat alvast los hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht staan er nog wat op m'n oude externe harde schijf, maar die moet ik ooit eerst nog eens zien te fixen.
quote:
Nou. Ja, best welquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Hier nog verbaasd om zijn, sis?quote:
Ja snap ik. Eigenlijk zijn fysieke fotos beter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou. Ja, best wel
Maar ik wil m serieus leeg zien te krijgen. Zoveel oude foto's en herinneringen. Doodzonde
Sowieso. Nou ja, bepaalde mappen dan :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja snap ik. Eigenlijk zijn fysieke fotos beter.
Ordinairquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd het woordje "wet" erachter
mja.. je moet vooral doen wat jij prettig en comfortabel vindtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu gelezen niet op je rug liggen. hoofd wel iets verhoogd en door je neus ademen :p
He wat? :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou ja echt prettig ligt het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. je moet vooral doen wat jij prettig en comfortabel vindt
Ok datismijnfranticquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch niets voor zo’n jong en onschuldig meisje zoals jij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
quote:
Weinig goeds vrees ikquote:
Wat ga je gamen ?quote:
Gtaquote:
Of zal ik RDR weer eens opstarten. Lastige keuzes allemaalquote:
Okee. ik heb dat spel nooit gespeeldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gta
Maar ik vind ze de laatste tijd zo tegenvallen wat aanbiedingen en double/triple money betreft
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch niets voor zo’n jong en onschuldig meisje zoals jij.
Geen enkel deel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. ik heb dat spel nooit gespeeld
Alle opties zijn optioneelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of zal ik RDR weer eens opstarten. Lastige keuzes allemaal
Hou eens opquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil lampionnen voor in mijn tuin, dat ziet er zo gezellig uit
Horizon Forbidden Westquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of zal ik RDR weer eens opstarten. Lastige keuzes allemaal
Waarom?quote:
Fixedquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle opties zijn immer optioneel
Ik heb er hier 2 en waarschijnlijk een 3e op komst.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fixed
Had jij nou ook geen xbox in huis? If yes, ik zie mogelijkheden
Ff opgezocht, ziet er niet verkeerd uitquote:
Sinds wanneer doe jij zo vrouwelijkquote:
Brabants bontje gekleurde lampionnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil lampionnen voor in mijn tuin, dat ziet er zo gezellig uit
Start die xbox op danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 en waarschijnlijk een 3e op komst.
Tevens een PS5, die ligt hier op de overloop niets te doen
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zo vrouwelijk
De Hel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabants bontje gekleurde lampionnen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zo vrouwelijk
Ik moet nog eten koken en ik heb daar weinig zin inquote:
Zo laat nog? WAT IS ER MIS MET JE SISquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog eten koken en ik heb daar weinig zin in
Ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren. Kennen we elkaar nog wel?quote:
Ik hou van laat etenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo laat nog? WAT IS ER MIS MET JE SIS![]()
GEWOON NOG MOETEN ETEN
Ok ok, I'll allow it :$
Er geeft ter wereld geen beter gevoel dan overheerlijk te koken voor je man, je weet pas serieus waar het in het leven om draait als hij de gouden woorden "mmm lekker schat" zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog eten koken en ik heb daar weinig zin in
Wie bent u?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren. Kennen we elkaar nog wel?
Vroegâh tijdens de lampionnenoptocht vloog die van mij altijd in brandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vorig jaar al lampionnetjes in de tuin, maar die hebben de storm niet overleefd
Euhm...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er geeft ter wereld geen beter gevoel dan overheerlijk te koken voor je man, je weet pas serieus waar het in het leven om draait als hij de gouden woorden "mmm lekker schat" zegt.
Is nie erg nie.quote:
''Wie ben jij eigenlijkquote:
Weet ik zelf niet eens, wil je niet zulke moeilijke vragen stellen?quote:
lifegoalsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er geeft ter wereld geen beter gevoel dan overheerlijk te koken voor je man, je weet pas serieus waar het in het leven om draait als hij de gouden woorden "mmm lekker schat" zegt.
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even naar beneden voor een van de dagelijkse koffiemomentjes
Goed punt. Ik had alleen al om 5 uur pokkeveel trek dus jah :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van laat eten![]()
In Italië kwamen ze nog eens om 22.30 uur aankakken in een restaurant.
Nou ja, dat is wel wat overdreven..
Maar jij wil toch een diepteinterview?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik zelf niet eens, wil je niet zulke moeilijke vragen stellen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet een keer van die brandende windlampions op, kwamen die op het rieten dak van de overburen een paar honderd verder meter terecht, ik rennen naar dat huis maar toen had de potige bewoner het zelf al gezien, ik "ik zou de brandweer maar bellen als ik u was, goedenavond verder"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh tijdens de lampionnenoptocht vloog die van mij altijd in brand
JAAAAA NACHTSNACKENquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed punt. Ik had alleen al om 5 uur pokkeveel trek dus jah :$
Ja, da's wel heel erg overdreven laat ja
Weet je wat ik wel eens mis? Nee? Midnight snacks. Bohhhmja, slaap als een oud wijf tegenwoordig
Jeetje dat is wel echt vroeger haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godzijdank zie ik geen WILT staanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij wil toch een diepteinterview?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Godzijdank zie ik geen WILT staan
Ik heb nooit een lampionnenoptocht gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
kwiwi heeft een womancavequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit in m'n kwiwikamer. Gergi is niet te genieten dus denk dat ik maar hier bivakkeer vannacht![]()
Is hij ook z'n roze bril kwijtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit in m'n kwiwikamer. Gergi is niet te genieten dus denk dat ik maar hier bivakkeer vannacht![]()
Haha aahquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik voel me helemaal weer wild worden van binnenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAAA NACHTSNACKEN
Met partehhhhh snacks![]()
![]()
Heb jij gewoon een kamer voor jezelf? Luxe!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb dat trouwens nooit gedaan, lampionnentocht. Had ik als kind best leuk gevonden denk ik
Geur van frituurquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal weer wild worden van binnen![]()
Wilde je dat dan wel toen je nog klein was?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit een lampionnenoptocht gehad![]()
Nu ben ik zo geworden, om deze reden.
Ik weet gewoon niet wat ik wilquote:
Serieus? Om een bril?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog steeds klein.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde je dat dan wel toen je nog klein was?
Aai je caaf, 4E, aai je caafquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit een lampionnenoptocht gehad![]()
Nu ben ik zo geworden, om deze reden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BlijkbaarZal het 'm vragen..
Was het een erfstuk of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Home office / logeerkamerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een kamer voor jezelf? Luxe!
Ik durf nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow jee. Wil je erover praten?
Was het ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb dat trouwens nooit gedaan, lampionnentocht. Had ik als kind best leuk gevonden denk ik
Wacht maar tot je geen wc-bril meer hebt dan kom je er wel achter hoe belangrijk brillen zijnquote:
Ik ga wel met haar een lampionnenoptocht houden.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geur van frituurNou ja, tegenwoordig airfryer of oven, want het moet allemaal wel verantwoord
Dus hij weet nu waar ze te koop zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij had stad en land afgezocht om die bril te vinden en nu paar maanden later al kwijt
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BlijkbaarZal het 'm vragen..
Als hij slaapt een bril op zijn gezicht tekenen met houtskool, weet je morgenvroeg meteen of je een goede catch hebt of een karper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het ook.Tot je lampion in brand vloog. Stond je daar met een smeulend hoopje prut aan een stokje
Whehehequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij slaapt een bril op zijn gezicht tekenen met houtskool, weet je morgenvroeg meteen of je een goede catch hebt of een karper.
Nouuuuuuuquote:
Aawquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel met haar een lampionnenoptocht houden.
Zij moeten niet meemaken, wat ik meegemaakt heb
Dat is ook zo, althans.. bij Kitten welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zou er vast een ledlichtje in gaan
Volgende keer meteen een reserve exemplaar kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij had stad en land afgezocht om die bril te vinden en nu paar maanden later al kwijt
Wat is jouw lengte?quote:
Dus laaaaaaaaat maaaaaaaaarrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een paar vileine roddelnichten na.
Morgen lekker nieuwe kopenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja gebeld 20 min later maar was al gestolenNormaal wordt alles hier altijd netjes afgegeven, portemonnees met al het geld er nog in etc al teruggekregen. Maar ja, toeristenseizoen
Mini brandblusser op wattenschijfje's rug en gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AawWattenschijfje wel even met een brandwerend goedje coaten misschien
Wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een paar vileine roddelnichten na.
Dat haalt toch de hele romantiek weg?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is ook zo, althans.. bij Kitten wel
Namen en rugnummersquote:
Zwembandjes aan en een zwaailicht op het bolletje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zou er vast een ledlichtje in gaan
Romantiek met een kind? Ok.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat haalt toch de hele romantiek weg?
Ze is ook al getraind als hulpcaaf, met zo’n vaatje rum onder haar kinquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mini brandblusser op wattenschijfje's rug en gaan.
Zijn niet meer te krijgen, daarom moest ie ook zo lang zoeken vorige keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen lekker nieuwe kopenPoen zat.
Ik zou een mooi lingeriesetje zoekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn niet meer te krijgen, daarom moest ie ook zo lang zoeken vorige keer.
Nou ja, in ieder geval.. hopelijk kan ik morgen veilig weer de kwiwi cave uit
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AawWattenschijfje wel even met een brandwerend goedje coaten misschien
Altijd handigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is ook al getraind als hulpcaaf, met zo’n vaatje rum onder haar kin
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mini brandblusser op wattenschijfje's rug en gaan.
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als in: wat tot het gevoel spreekt.
Alsof zij wat verkeerd gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou een mooi lingeriesetje zoeken
Heb jij goudkleurige lingerie toevallig?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou een mooi lingeriesetje zoeken
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij goudkleurige lingerie toevallig?
Mooie uitspraak weer burgemeester.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als in: wat tot het gevoel spreekt.
quote:
Om hem te troosten. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof zij wat verkeerd gedaan heefthij is gewoon een sukkel.
Ik ben niet tot antwoorden verplicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is zo veelzijdig die caafquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is ook al getraind als hulpcaaf, met zo’n vaatje rum onder haar kin
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd nuquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet tot antwoorden verplicht.
Ja dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet tot antwoorden verplicht.
ik zou toch denken dat je dan het niet meer weet aan het einde..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk altijd zo'n uitleg, letten mensen voor de verandering eens op
quote:
ik ben benieuwd waarom jij benieuwd bentquote:
Is net 2 weken uit dus ga uit van welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff opgezocht, ziet er niet verkeerd uit
Issie doer?
Mijn vader zat eens in z'n boek te lezen tijdens de uitleg. Vroeg de stewardess daarna: En meneer, waar zit uw life vest? "Onder m'n stoel". "Als u had opgelet wist u dat er geen life vest is maar dat uw stoelkussen een floating device isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou toch denken dat je dan het niet meer weet aan het einde..
Goudkleurig komt niet zo vaak voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waarom jij benieuwd bent
Boeiend die zwemvesten zijn praktisch symbolisch. 99% van de vliegtuigdoden is dead on impact.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vader zat eens in z'n boek te lezen tijdens de uitleg. Vroeg de stewardess daarna: En meneer, waar zit uw life vest? "Onder m'n stoel". "Als u had opgelet wist u dat er geen life vest is maar dat uw stoelkussen een floating device is".
![]()
Ik heb diverse kleuren maar ik zeg niet welkequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goudkleurig komt niet zo vaak voor.
Gewoon net voordat die de grond raak er uit springenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend die zwemvesten zijn praktisch symbolisch. 99% van de vliegtuigdoden is dead on impact.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb diverse kleuren maar ik zeg niet welke![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net voordat die de grond raak er uit springen
Dan moet ik nog ff geduld hebben. Dure maand, dezequote:
quote:
Ga je het van het balkon gooien dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
denkd at mijn eten wat slecht gaat vallen
Deze is er wel alleen voor de Playstationquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik nog ff geduld hebben. Dure maand, deze
Koopjes langsstruinen op de xbox is altijd wel leuk tho. Laatste was goat simulator
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je het van het balkon gooien dan?
Ja doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. En nu tijd voor wat anders![]()
Ik heb eens grass simulator gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik nog ff geduld hebben. Dure maand, deze
Koopjes langsstruinen op de xbox is altijd wel leuk tho. Laatste was goat simulator
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb eens grass simulator gekregen.
Ja, die dusquote:
Je bent echt een zus van Balliequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
De NAVO vreest dat de oorlog in Oekraïne zal verergeren als Rusland zich niet terugtrekt. NAVO-chef Jens Stoltenberg waarschuwt voor "meer doden, meer leed en meer verwoestingen". Vanuit havenstad Mariupol wordt daar op korte termijn al voor gevreesd: burgemeester Vadym Boychenko stelt dat zijn stad binnenkort vernietigd wordt als er niet snel militaire hulp wordt geboden.
https://www.nu.nl/spannin(...)iging-havenstad.html
Welke pizza?quote:
Het is bijna bedtijdquote:
Joepie, twee van die gevallen hierquote:
heel veel vrouwen doen dat en vinden dat normaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
Zou er nou echt niemand in haar omgeving zijn die zegt 'Joh Jutta kap eens met die debiele nepwimpers' ?
Pics?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
Zou er nou echt niemand in haar omgeving zijn die zegt 'Joh Jutta kap eens met die debiele nepwimpers' ?
quote:
Misschien wel, maar achterlijke mensen moet je nooit naar luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
Ik vind het er niet uitzienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heel veel vrouwen doen dat en vinden dat normaal.
Ik vind dat wel een knappe dame.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
Zou tijd worden jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rint-zilver-voor-kokquote:
Ik heb tien uur met een koptelefoon op achter een scherm gezeten. Nu zit ik voor een groter scherm met een klein schermpje op schoot.quote:
Heb ik al tegen hem gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Waar is dudje? Kruidvat heeft kilozakken pindarotsjes.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
denkd at mijn eten wat slecht gaat vallen
Die wimpers zijn niet nep hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rint-zilver-voor-kok
Check het onderste filmpje dan
Ze had liever die van een meter gehad maar die waren denk ik uitverkocht.
ik ga eens even richting bank verhuizen. Eens kijken welke film ik wil zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tien uur met een koptelefoon op achter een scherm gezeten. Nu zit ik voor een groter scherm met een klein schermpje op schoot.
natuurlijk yay, hoe is dit uberhaupt een vraag?quote:
Ze is mooi, maar ze kan beter haar mond houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die wimpers zijn niet nep hoor.
nee joh das make up tochquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar 50% stemt neequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk yay, hoe is dit uberhaupt een vraag?
O dan had ik toch op nay getikt? De pagina versprong.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar 50% stemt neeDe wereld is gedoemd
quote:
Niemands wimpers steken zo ver uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft alleen mascara en eyeliner op hoor.
Misschien was het een week aanbieding. Ik heb ze wel gekocht toen maar hij lag wel tussen de reclame snoep.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die emmers Maltesers heb ik niet kunnen vinden daar.
Best lang nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb daar toch wel ongeveer een week meegedaan met dat emmertje.
Ow zal ze afknippen dan,quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Niemands wimpers steken zo ver uit.
Af en toe ook even iets anders eten. Hele tijd hetzelfde vind ik ook maar saai.quote:
Met 3 lagen kom je een heel eind. Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Niemands wimpers steken zo ver uit.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk yay, hoe is dit uberhaupt een vraag?
Ik zou daar echt schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik daar morgen met een kilo paaseitjes en een kilo Maltesers en een kilo pindarotsjes. Gelukkig is er zelfscan, anders was het gênant.
Snackvatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:41 schreef Ama het volgende:
Kruidvat is altijd wel een goede plek voor snacks.
Maar echt hoor. Ik denk dat 80% wat ik daar koop snacks zijn. Nu kom ik daar niet vaak maar als ik daar ben is het vaak voor eten uit de reclame. Oh en wasmiddel koop ik daar ook altijd.quote:
Stemfraudequote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik koop er best veel aan schoonmaakzooi en shampoo en maandverband. Hou de folder een beetje in de gaten. En nagellak.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Ik denk dat 80% wat ik daar koop snacks zijn. Nu kom ik daar niet vaak maar als ik daar ben is het vaak voor eten uit de reclame. Oh en wasmiddel koop ik daar ook altijd.
De combi nootjes met chocoladequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
snap de fascinatie/obsessie met pindarotsjes niet echt..
Met hazelnoten heb ik dat dan weer niet. Die blijven vies.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk nay, hoe is dit uberhaupt een vraag?
Uiteindelijk welquote:
Toch de knock-out gaan proberen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want val al moeilijk in slaap en als ik dan weer wakker wordt is het pas 2300 ofzo
Nee hazelnoot is ookquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met hazelnoten heb ik dat dan weer niet. Die blijven vies.
Maar pinda of amandel
wat is dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb noscapine liggen maar daar heb je weinig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |