abonnement Unibet Coolblue
pi_203977295
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ranzige Marc is naast viroloog nu ook polemoloog

[ twitter ]

om de opinie te beïnvloeden post hij ook al filmpjes van zielige kindjes :')
Dan mag hij naar het front gaan om de ukrainers te helpen. :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203977321
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 22:20 schreef KNAK het volgende:

[..]
Al die miljarden naar klimaat, ontwikkelingsamenwerking, andere subsidiepotjes... en dan vast blijven houden aan accijnzen. 8)7

Ik zou mij niet (meer) veilig voelen in mn autotje op de snelweg als ik verantwoordelijk zou zijn voor dit soort besluitvormingen.
Die klimaat miljarden mogen ze wel steken in het opvangen van de vluchtelingen, en de zorg natuurlijk
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203977417
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 22:39 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die klimaat miljarden mogen ze wel steken in het opvangen van de vluchtelingen, en de zorg natuurlijk
En de komende crisis en voedseltekorten...
Maar er zal wsl weer meer geld in oorlog en “defensie” gepompt worden...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203977492
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 22:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En de komende crisis en voedseltekorten...
Maar er zal wsl weer meer geld in oorlog en “defensie” gepompt worden...
dat is zo ja, Ik heb die vid je gepost had, vanmiddag gezien. We blijven hoe dan ook in een crisis (hoewel ik niet zou weten hoe die oorlog goed opgelost kan worden) dan komen corona en klimaat weer terug (als er nog niet met kernbommen gegooid is)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203977570
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 22:51 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
dat is zo ja, Ik heb die vid je gepost had, vanmiddag gezien. We blijven hoe dan ook in een crisis (hoewel ik niet zou weten hoe die oorlog goed opgelost kan worden) dan komen corona en klimaat weer terug (als er nog niet met kernbommen gegooid is)
Oorlog kan volgens mij enkel aan tafel opgelost worden, mits beide partijen toegevingen doen...
Maar dat lijkt me niet realistisch momenteel, tenzij nog meer geweld...

En idd misschien krijgen we deze zomer terug onze Great Pandemic
Kunnen ze gelijk om een prik en een jodiumpil
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203977633
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 22:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oorlog kan volgens mij enkel aan tafel opgelost worden, mits beide partijen toegevingen doen...
Maar dat lijkt me niet realistisch momenteel, tenzij nog meer geweld...

En idd misschien krijgen we deze zomer terug onze Great Pandemic
Kunnen ze gelijk om een prik en een jodiumpil
Ze mogen wat mij betreft allebei houden. Ik blijf toch in NL omdat ik ook niet the EU QR code ga gebruiken. ik ben en blijf QR weigeraar en zal nooit prikken nemen om op vakantie te kunnen..

En als er kernbommen gesmeten gaat worden dan heb ik hem het liefst op mijn kop, dat het klaar is, dan dat ik dat overleef...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zondag 6 maart 2022 @ 23:23:29 #82
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203977841
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 23:04 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ze mogen wat mij betreft allebei houden. Ik blijf toch in NL omdat ik ook niet the EU QR code ga gebruiken. ik ben en blijf QR weigeraar en zal nooit prikken nemen om op vakantie te kunnen..

En als er kernbommen gesmeten gaat worden dan heb ik hem het liefst op mijn kop, dat het klaar is, dan dat ik dat overleef...
Fun Fact, met jouw wilskracht kan de Tsar Bomba op je kop belanden en je leeft alsof er nooit iets gebeurt is ^O^
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 6 maart 2022 @ 23:25:06 #83
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203977858
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 22:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oorlog kan volgens mij enkel aan tafel opgelost worden, mits beide partijen toegevingen doen...
Maar dat lijkt me niet realistisch momenteel, tenzij nog meer geweld...

En idd misschien krijgen we deze zomer terug onze Great Pandemic
Kunnen ze gelijk om een prik en een jodiumpil
Zorg maar voor voedsel ipv jodium pillen na de zomer :)
Lach met een schone bips
pi_203978004
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zorg maar voor voedsel ipv jodium pillen na de zomer :)
Gewoon stom van de regering om onze boeren het land uit te jagen. Zonder boeren geen eten
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zondag 6 maart 2022 @ 23:48:47 #85
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203978100
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 23:38 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gewoon stom van de regering om onze boeren het land uit te jagen. Zonder boeren geen eten
Dit heeft niks met stom te maken, het is 1 groot spel wat ik al maanden probeer duidelijk te maken. Het spelletje komt erop neer om bijna iedereen afhankelijk van de overheid te maken. Heb je geen voorraden en ben je niet zelfvoorzienend dan rol je binnenkort het digitale ID in.. Want de overheid zorgt voor jou. Zonder mee te doen verhonger je maar lekker.

Daarom zorg voor een tijd van voeding en shit, echt dat meen ik serieus. De ellende is nog niet eens begonnen!
Lach met een schone bips
pi_203978242
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit heeft niks met stom te maken, het is 1 groot spel wat ik al maanden probeer duidelijk te maken. Het spelletje komt erop neer om bijna iedereen afhankelijk van de overheid te maken. Heb je geen voorraden en ben je niet zelfvoorzienend dan rol je binnenkort het digitale ID in.. Want de overheid zorgt voor jou. Zonder mee te doen verhonger je maar lekker.

Daarom zorg voor een tijd van voeding en shit, echt dat meen ik serieus. De ellende is nog niet eens begonnen!
ik wil niet dat de overheid voor me zorgt, want ze kunnen het zo afpakken (daar heb ik al ervaring mee met de beruchte herkeuringen in 2005) en die digi EU ID/QR kunnen ze in hun reet steken. Ik wil niet leven in een china.2.0 waar ze je, als je een onwelgevallige mening heb, je zo van het systeem afsluiten.

Ik ga ook maar beetje bij beetje houdbare zooi opslaan, ja. zal het ook tegen mijn man zeggen....
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 00:06:11 #87
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203978277
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 00:02 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik wil niet dat de overheid voor me zorgt, want ze kunnen het zo afpakken (daar heb ik al ervaring mee met de beruchte herkeuringen in 2005) en die digi EU ID/QR kunnen ze in hun reet steken. Ik wil niet leven in een china.2.0 waar ze je, als je een onwelgevallige mening heb, je zo van het systeem afsluiten.

Ik ga ook maar beetje bij beetje houdbare zooi opslaan, ja. zal het ook tegen mijn man zeggen....
Ik wil er best nog verder op ingaan, maar beste idee is dat je zorgt voor voldoende eten en brandstof om in huis ook warm te blijven... :) Zorg voor eten en mogelijkheden het op te warmen, dat is het belangrijkste. En je hebt tijd, nog een maand of 5/6 en dan gaan het allemaal schaars zijn als we nog niet kenden in Europa.
Lach met een schone bips
pi_203978497
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik wil er best nog verder op ingaan, maar beste idee is dat je zorgt voor voldoende eten en brandstof om in huis ook warm te blijven... :) Zorg voor eten en mogelijkheden het op te warmen, dat is het belangrijkste. En je hebt tijd, nog een maand of 5/6 en dan gaan het allemaal schaars zijn als we nog niet kenden in Europa.
Bah, wat een negatieve toekomst hebben we. :{ Ik ben zoooo blij dat ik geen kinderen heb. Anders hadden ze ook in deze shit gezetten.
Als hier voedsel tekorten gaan komen dat breekt hier ook de pleuris uit denk ik.

Ik denk dat als ik ga vertellen aan mijn man wat jij post, dat ik voor wappie uitgemaakt gaat worden. :{ Ik zal zelf als ik boodschappen doe iedere keer wat extra's meenemen.. dan hebben andere mensen ook nog wat.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 7 maart 2022 @ 01:43:16 #90
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203978607
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_203978613
Oud postje van 4chan. Zag herkenbare zaken ook beschreven in dat Zweedse onderzoek.


archive
pi_203978614
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:21 schreef KNAK het volgende:

[..]
En terecht.
Dat is nog maar het begin. Langzaam kan je dalijk alles omhoog zien schieten.
quote:
'Frietje wordt onbetaalbaar'
Een frietje mayo van de lokale snackbar kan zomaar eens een paar euro meer gaan kosten. De frituurbranche komt door de oorlog in Oekraïne onder druk te staan door hoge energieprijzen en steeds duurder wordende producten als snacks, frituurolie en verpakkingen. De brancheorganisatie Vereniging Professionele Frituurders (ProFri) zoekt daarom steun in Den Haag.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-patatje-mayo-friet
Gelukkig eet ik meestal patat en slechts zelden friet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 7 maart 2022 @ 06:36:53 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203978808
Goh veel van de regels zijn weg en topic is in elkaar geklapt :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203978893
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 06:36 schreef theguyver het volgende:
Goh veel van de regels zijn weg en topic is in elkaar geklapt :D
Ja, het gaat alleen nog maar over de oorlog in Oekraïne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 maart 2022 @ 07:32:14 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203978911
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 07:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het gaat alleen nog maar over de oorlog in Oekraïne.
Ja maar... De overheid dan, en de voorspellingen.. en agenda 21...
Niet dat virus weg is woekert harder dan ooit..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 maart 2022 @ 08:08:04 #96
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203979014


:7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203979028
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 07:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja maar... De overheid dan, en de voorspellingen.. en agenda 21...
Niet dat virus weg is woekert harder dan ooit..
Nu wordt de oorlog in Oekraïne daarvoor gebruikt.
Over 5 maanden voedseltekorten in Nederland, en dan kan de Great Reset weer verder gaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203979036
quote:
1 ding heb ik wel geleerd van Covid: blijf zo lang mogelijk zelfstandig wonen. Zorg ervoor dat je onafhankelijk bent van anderen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 maart 2022 @ 08:22:21 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203979128
twitter


waarom is het nu wel interessant??

Great reset?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203979136
quote:
Dat is om de overgang van covid naar oorlog wat gemoedelijker te laten verlopen hé
Maar hey ook in Belgie nu code geel.
Dus mondmasker en CST (voorlopig) op de schop.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')