Dat vind ik nog wel een heel verschil met deze oorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Kosta is ook wel hypocriet. Die heeft voor de Russen gewerkt na de inval in 2014
Ik heb Kosta altijd een boef gevonden, niet specifiek ergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Kosta is ook wel hypocriet. Die heeft voor de Russen gewerkt na de inval in 2014
Goede vergelijking ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Tot op zekere hoogte,nu worden op grotere schaal misdaden gepleegd. Maar ik blijf het raar vinden dat je gaat werken voor het land dat jouw geboorteland daarvoor is binnengevallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een heel verschil met deze oorlog.
Ja omdat je mooie televisie wil hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Waarom dan toch die vraag stellen Bert als ze zegt er liever niet over te willen praten?
Nou ja dat is zeg maar Bert zijn werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Waarom dan toch die vraag stellen Bert als ze zegt er liever niet over te willen praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |