quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in die DWDD studio.
Zou wel een aparte keuze zijn. Reggeborgh toch vooral de focus op de kortere afstanden, terwijl Roest steeds minder focus op de kortere afstanden heeft. Al kan het zijn dat de ploeg een andere kant op wil na stoppen van Wüst en Mulder.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roest overigens weg bij Jumbo? Zou wel verrassend zijn; zegt goed gesprek te hebben gehad met Reggeborgh
Die wilden toch meer aan allround doen? Althans zoiets stond er geloof ik bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet perse inderdaad. Al associeer ik Reggeborgh vooral met sprint
Hersman komt dan gillend klaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk
1. Krol
2. Verbij
3. Lorentzen
Stolz op 3 is een realistische optie @:Pino112
Geweldige tv was datquote:
Op zich ook best vreemd om nog een bubbel te creëren als de hele samenleving open is. Misschien moet je sporters niet meer automatisch uitsluiten met een besmetting.quote:
Canadese vrouwensprinten is echt dood. Na Nesbitt is er alleen nog maar middelmaat doorgekomenquote:
Dat gaat ook gebeuren bij het wielrennen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich ook best vreemd om nog een bubbel te creëren als de hele samenleving open is. Misschien moet je sporters niet meer automatisch uitsluiten met een besmetting.
Gezien hoe lang ze al in een bubbel zaten, kon die paar weken er ook nog wel bij. Maar eens hoor, dat automatisch uitsluiten hoeft ook niet perse.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich ook best vreemd om nog een bubbel te creëren als de hele samenleving open is. Misschien moet je sporters niet meer automatisch uitsluiten met een besmetting.
Voorlopig in ieder geval nog niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren bij het wielrennen denk ik.
Ik zag het via https://live.isuresults.e(...)andings/sprint_womenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
En ja hoor de heren hebben niet door dat Michelle alleen start
Ja ik ook ... maar ze zullen hun eigen lijstjes wel hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zag het via https://live.isuresults.e(...)andings/sprint_women
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |