Die race waar het begon was het ook ineens 20 seconden stilquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:18 schreef Starflyer het volgende:
Het is echt het commentaar. Het geluid van de baan is wel op tijd
En wist je dat Wotherspoon coach is?quote:
Hij zei dat hij met beide in gesprek was maar pas na het seizoen zijn beslissing wilde maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roest overigens weg bij Jumbo? Zou wel verrassend zijn; zegt goed gesprek te hebben gehad met Reggeborgh
Vanwege de NOS hype rondom Krol hoop ik eigenlijk dat Verbij kampioen wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk
1. Krol
2. Verbij
3. Lorentzen
Stolz zou ook leuk zijn @:Pino112
Hmm ja. Lijkt me dat Jumbo wel veel aan gelegen is om hem te houden. Anders moeten ze op lange afstanden doen met toptalenten Bosker en Huizinga...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zei dat hij met beide in gesprek was maar pas na het seizoen zijn beslissing wilde maken.
Ik vind zelf het niet super verrassend als ie weg zou gaan. Ook al heeft ie best aardig wat gewonnen,hij heeft zich niet ontwikkeld tot een onverslaanbare kampioen. Maar misschien verwachtte ik dan teveelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roest overigens weg bij Jumbo? Zou wel verrassend zijn; zegt goed gesprek te hebben gehad met Reggeborgh
Ik zie hem nog in die DWDD studio.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef Felagund het volgende:
Erben kan slecht tegen teleurstellingen.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in die DWDD studio.
Niet perse inderdaad. Al associeer ik Reggeborgh vooral met sprintquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind zelf het niet super verrassend als ie weg zou gaan. Ook al heeft ie best aardig wat gewonnen,hij heeft zich niet ontwikkeld tot een onverslaanbare kampioen. Maar misschien verwachtte ik dan teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |