Volgens mij viel dat niet onder "geen" zaken meer doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als ze Rusland uit hun public clouds trappen heeft dat redelijke impact. Op mijn werk hebben we een vestiging in Rusland. Als die bv ineens geen mail meer hebben, kunnen ze daar de poorten sluiten en het licht uit doen.
Waar wordt de gemiddelde Rus dan gecanceld?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het gaat mij daarbij vooral om het 'cancellen' e.d. van de gemiddelde Rus als sanctie. Dingen die (voornamelijk) Poetin en zijn vriendjes raken, prima.
Mwah. De ervaringen met dit soort sturmbatalione is slecht. Als ze de eerste maand overleven kunnen het misschien goede soldaten worden. Maar dat zal maar 1 van de vier zijn .quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef luxerobots het volgende: [..] Onder leiding van een ervaren militair, en met de juiste wapens, kunnen ze de tegenstander nog goed te pakken nemen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
NRC:
[..]
I am shocked, shocked I say!
[..]
Alles is liefde, vooral de dode Oekrainers?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op de Facebookpagina van ons lokale suffertje stond een bericht dat de gemeente locaties aan het bekijken is voor eventuele opvang van gevluchte Oekraïeners.
Heb even doorgeklikt op de profielen van enkelen die daar woedend op reageren en ja hoor, 100% van die lui hadden hun profiel ook vol met anti-coronamaatregelen en antivax geleuter.
Lekker makkelijk en overzichtelijk zo. Dat dan weer wel!quote:Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is echt tyfusdruk en het gaat echt mega snel in dit topic. Echt makkelijk meelezen is het niet.
Wat ik echter wél een hele mooie pré vind, is dat de meeste coronawappies nu massaal oorlogswappies zijn geworden, c.q. de Russische inval goedpraten onder het mom van "nuance", "nadenken" en dergelijke meer.
Dat maakt het voor zo'n relatief lui en obsessief-compulsief aangelegd persoon als mij een stuk makkelijker om het allemaal een beetje te behappen.
Toch wel handig.
Maar Russische bedrijven die dus ook in die Cloud zitten, dus wel, want Cloud abonnementen afnemen is zaken doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat niet onder "geen" zaken meer doen.
Sport en cultuur. Dat werkt averechts en versterkt Putin zijn verhaal alleen maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar wordt de gemiddelde Rus dan gecanceld?
Rusland heeft met Europa niks te maken. Turkije, Iran, China en noem maar op zullen zeker wel alternatieven bedenken om hun goederen toch te kunnen verkopen aan Rusland. Handel gaat gewoon door. Een miezerig microsoft gaat dat echt niet tegenhouden lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waar denk je dat die logistiek die nodig is om voedsel op de juiste locatie op het juiste moment te krijgen precies op draait?
Het zijn echter ook dingen waarmee je Poetin direct raakt. Want hij mag graag zijn Rusland promoten middels sportevenementen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sport en cultuur. Dat werkt averechts en versterkt Putin zijn verhaal alleen maar.
Nooit. De NAVO plaatst geen kernwapens, de lidstaten die kernmachten zijn hebben volledige controle over hun arsenaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is trouwens de laatste keer geweest dat NAVO ergens kernwapens heeft geplaatst?
Zou Rusland dat niet kunnen opvangen door de software te kraken, licensiebeveiliging eruit halen en via Russische servers updates verspreiden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We moeten maar zien wat het in de praktijk gaat betekenen. Echter, als heel veel microsoftsystemen niet meer onderhouden kunnen worden, en als er geen computers met microsoft verkocht kunnen worden, zullen de gevolgen niet meevallen.
25% van deze mensen die de eerste maand overleeft wordt misschien een goede soldaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwah. De ervaringen met dit soort sturmbatalione is slecht. Als ze de eerste maand overleven kunnen het misschien goede soldaten worden. Maar dat zal maar 1 van de vier zijn .
Toch is het dom. Je moet het Russische volk niet van je afstoten, maar juist naar je toe trekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het zijn echter ook dingen waarmee je Poetin direct raakt. Want hij mag graag zijn Rusland promoten middels sportevenementen.
Denk dat dat meevalt, qua (hand) wapen training zijn we in Nederland 2 ochtenden op de hei geweest en 2 middagen hoe je je wapen onderhoud, op zich zou ik me redelijk kunnen redden, als je er ook veel over gelezen hebt scheelt dat een hoop, tip op Quora zit https://www.quora.com/profile/Roland-Bartetzko is een oud veteraan die zeer actief gevochten heeft in Kosovo en gewoon veel praktische info geeft, het is over algemeen geen rocket science. Roland zit op dit moment trouwens in de Ukraine om een aantal journalisten te "begeleiden".quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 3 dagen training veel gaat doen.
Je kan de portfolio van MS proberen na te bouwen via open source software. Dat hebben wat duitse overheden geprobeerd, en dat viel vies tegen, "lol".quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Rusland heeft met Europa niks te maken. Turkije, Iran, China en noem maar op zullen zeker wel alternatieven bedenken om hun goederen toch te kunnen verkopen aan Rusland. Handel gaat gewoon door. Een miezerig microsoft gaat dat echt niet tegenhouden lol.
Als je enkel wil zuigen, reageer dan aub niet op mijn Posts.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
25% van deze mensen die de eerste maand overleeft wordt misschien een goede soldaat.
Dat kun je vast met een bron staven?
Ik zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in hun schoenen stond. Wat is de kans dat ik niet volledig blokkeer wanneer ik daadwerkelijk de kans krijg om de trekker over te halen en een ander mens te doden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwah. De ervaringen met dit soort sturmbatalione is slecht. Als ze de eerste maand overleven kunnen het misschien goede soldaten worden. Maar dat zal maar 1 van de vier zijn .
www.bloomberg.com/news/ar(...)apon-in-july-ft-saysquote:
Dat is zeker niet wat ik er over las.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nooit. De NAVO plaatst geen kernwapens, de lidstaten die kernmachten zijn hebben volledige controle over hun arsenaal.
Hoe dan? Zij worden gehersenspoeld door Russische staatspropaganda.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch is het dom. Je moet het Russische volk niet van je afstoten, maar juist naar je toe trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |