abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:45:33 #126
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_555449
* Jojogirl slaat ook even wat achterover en geeft de fles door aan superbam.
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:46:34 #127
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555454
*Equilan staat nog bij Cairon, die nog steeds op de grond ligt.

Ik weet niet wat er met hem gaat gebeuren...hij wilde geen antwoord geven, nou dan merken we het vanzelf toch wel??

Herne, geweldig!! Wat goed dat je aan die vogel dacht!!

Elfensex is superspannend...
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:48:59 #128
4177 Jojogirl
pi_555466
Toch heeft het pilletje tot nu toe wel erg weinig effect. Is dit niet ontzettend gevaarlijk? Wie wat wat zijn diepste wens was en wat er nu met het eiland gaat gebeuren? Maar misschien had Hoekie wl gewoon gelijk en moeten we hem straks Caira gaan noemen.
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:51:28 #129
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555476
Volgens mij heeft het de uitwerking dat het de diepste wens van de ontvanger van het geschenk vervult. Kijk maar naar dat pilletje dat Lukry in de tuin vond, net zoals deze en die andere van Hoekie, zou het moeten zorgen voor geslachtsverandering....ga er van uit dat dat met Cairon ook gebeurt...kan toch haast niet anders??

Bedoel dus dat Cairon niet de ontvanger van het geschenk is, alleen maar ontvanger van onderdeel van het geschenk....dus zijn diepste wens heeft dan geen effect op het pilletje....dat gaat al de diepste wens doen van de ontvanger...maar als Hoekie het gestolen heeft, wie is dan de rechtmatig eigenaar van dit geschenk??
Wie wil er van geslacht veranderen??

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 15:54]

vrijdag 15 december 2000 @ 15:52:20 #130
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_555479
*Wilgje barst in lachen uit en laat haar koffie bijna uit haar handen vallen. Wat een mop, Caira!
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_555485
hahahahahahahaha caira
hm dit is best serieus, wie weet zijn we er strax niet eens meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Lady_Faolan op 15-12-2000 15:55]

Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:54:00 #132
4177 Jojogirl
pi_555487
Maar waarom gebeurt er niks? Ik vind het maar niks en vertrouw het voor geen meter.

* Jojogirl loopt zenuwachtig in de kamer heen en weer

pi_555492
Ik zie niet in wat er bespottelijk is aan vrouw zijn. Wie is trouwens die Caira waarover jullie het hebben?
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:57:30 #134
4177 Jojogirl
pi_555507
quote:
Op 15 december 2000 15:55 schreef Lurky het volgende:
Ik zie niet in wat er bespottelijk is aan vrouw zijn. Wie is trouwens die Caira waarover jullie het hebben?
Cairon na zijn eventuele geslachtsverandering.
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:58:06 #135
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_555510
*Cairon begint te stuiptrekken en vloekt hevig naar Equilan. Er komt een wit schuim in zijn mondhoeken. Hij spuwt en krijst als een bezetene. Zijn botten buigen, zijn spieren spannen zich aan en hij voelt hoe zijn lichaamsstructuur verandert.

Het eindresultaat is een vrouw.

Mar wat voor een vrouw, haar lichaam is fijn en goed getraind, Cairon die al de basis beginselen van de Zusterorde van de Bene Gessrrit leerde toen hij jong was heeft nu eindelijk de kans om een volwaardige moeder oerste te worden, met alle herrineringen van haar vrouwelijke voorgangers.

Cairon is niet blij, haar lichaam is tegen haar wil verandert. Onder dwang, maar dit heeft zo zijn voordelen.

Cairon glimlacht, haar volle lippen laten een perfect parelwit gebit zien.

Weet je wat Prana Bindu is?

*Als een kat beweegt ze, snel doelbewust en dodelijk. Ze is sterker dan ze zelf verwacht had en binnen een enkele seconden schopt ze met haar voet naar Equilan's maag, zonder enie moeite lijkt het wel of haar voet een mes is, dat de maag open doet sheuren. Het maakt weinig uit, Equilan is uiteindelijk toch onsterfelijk. De Prana Bindu lessen van de Bene Gesserit komen nu pas echt van pas, in haar vrouwlijke lichaam is een nieuw soort an bewustzijn, haar verleden wordt duidelijker en ze is bewuster van haar lichaam. De lessen van vroeger gecombineerd met haar genen die gemaakt zijn om te doden (een eigenschap die op het X-chromosoom ligt, toen Cairon tot leven werd gewekt stond iedere cel n zijn lichaam in het teken van de dood. Nu nog steeds. En gecombineerd met de Prana Bindu trainingen is het een uiterst gevaarlijke geheel) Zowel mooi als dodelijk

Zeg Herne, wat vind je nu van me?

[Dit bericht is gewijzigd door Cairon op 15-12-2000 16:02]

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_555512
Superbam geeft de fles maar gauw door aan Lurky...
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 15 december 2000 @ 15:59:24 #137
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555516
*Equilan klapt voorover, bloed spuit uit de wond in haar buik. Kreunend zakt ze naar de vloer...een donkere waas trekt voor haar ogen...

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 16:02]

vrijdag 15 december 2000 @ 16:02:15 #138
4177 Jojogirl
pi_555531
Mijn God, wat hebben we gecreerd! * Jojogirl weet niet zeker of dit een verbetering is. Ze ziet er niet slecht uit, maar haar geest lijkt nog slechter dan die van Cairon.
pi_555532
goeie smorgens Caira
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_555534
* Herne is not impressed...*

Cairon vliegt met een noodvaart op Herne af...
De mensen onder ons die "the matrix" hebben gezien weten hoe het volgende gevecht eruit ziet...

Met de snelheid van het licht beginnen de twee kemphanen te vechten...wie zal er winnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 15-12-2000 16:03]

TA! RA! NIS!
pi_555543
Ha bedankt Super'

*Lurky neemt een volle teug Wiskey.

Wat zeg je Jojo??? Ciaron? Maar die is dood! Ik zweer 't zowaar ik leef!!!

Hee Equilan, schat wat is er aan de hand? Ben je ineens ongesteld geworden? Wat een boel bloed! Of was je soms zwanger en heb je nu van de spanning een miskraam? Zeg me liefje... Hoe komt dit?
Loerka, Jojo, Wilgje Help! Haal handoeken en pure alcohol, naald en garen!

*Lurky pleegt snel eerste hulp.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 15-12-2000 16:10]

vrijdag 15 december 2000 @ 16:06:06 #142
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_555550
quote:
Op 15 december 2000 15:59 schreef equilan het volgende:
*Equilan klapt voorover, bloed spuit uit de wond in haar buik. Kreunend zakt ze naar de vloer...een donkere waas trekt voor haar ogen...
*Wilgje ziet haar vriendin op de grond liggen en komt meteen in actie. Haar gaves heeft ze nog nooit op evfengodinnen toegepast, maar ze moet het doen. NU, geen uitstel moeglijk, geen tijd voor twijfel
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_555552
Go Herne!
  vrijdag 15 december 2000 @ 16:07:07 #144
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555557
*Opeens weerklinkt een machtig gebrul....een enorme herrie volgt daarop....

Een gigantische klauw rukt in een klap het dak van de vergaderzaal. Een woest hoofd komt naar binnen, tranen rollen uit de grote ogen.
De bek schiet naar voren en pakt Cairon beet, tussen de tanden. Het hoofd schiet weer terug en Cairon is weg.

vrijdag 15 december 2000 @ 16:08:05 #145
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_555560
*Wilgje zit naast de elvengodin, ze probeert zich uit alle macht te concentreren in het gewoel om haar heen. Langzaam verdwijnt het lawaai uit haar wereld. Haar wereld bestaat alleen nog uit Equilan. Wilgje stuurt Equilan een kracht, een genezende kracht.

Equilan reageert op onverwachte wijze. Wilgjes krachten zijn in haar overgegaan en de godin staat op en is groter en sterker als ooit!

[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 15-12-2000 16:16]

vrijdag 15 december 2000 @ 16:09:07 #146
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555568
*Gandalf heeft Cairon weggeplukt uit het gewoel en houdt hem/haar nu in zn bek.

Tranen rollen over zn wangen, hij voelt Equilan in ernstig gevaar is. Zolang dat duurt zal niets of niemand Cairon uit zn bek kunnen halen!!
Met zijn tong, die hij om haar/zijn nek gewikkeld heeft, regelt hij de bloedtoevoer zo dat Cairon net bewusteloos blijft....

pi_555570
* dit gaat nietgoed zo, Foalan kijkt angstig met een wanhopige blik naar Equilan.
wat moeten we in godsnaam doen?!
pi_555576
* Superbam pakt de fles weer terug van Lurky en zet hem aan de mond....

Jezus Equilan, wat is dit

pi_555581
"Okay, genoeg gespeeld nu..."

*Herne neemt een spurt en neemt Cairon op zijn gewei...daar had ze niet op gerekend, haar training was immers gefocust op het menselijk lichaam, niet dat van Herne...
Met een machtige beweging gooit Herne Cairon door de kamer richting een hoek...

Op het moment dat Cairon zich af wil zetten tegen de muur voor een tegenaanval groeien er boomwortels uit de muur en de grond...
Dwars door de plavuizen en de voegen van de muur grijpen machtige eikenwortels Cairon...
Gevangen, maar nog niet overwonnen...

TA! RA! NIS!
pi_555587
(errr, hoe lossen we dit op..? )
TA! RA! NIS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')