| 1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
| 1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is niet de Keukenhof.
Correct (hoewel de plaatsnaam niet bewust gekozen isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Gezien de toestand in de wereld hadden we inderdaad kunnen weten dat het naar de vrouw van Koning Willem II vernoemde plaats Anna Paulowna is
Kaasmarkt Alkmaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:04 schreef r_one het volgende:
Bij gelegenheid (zonder de tafeltjes en stoeltjes) lopen hier mannen in witte pakken rond.
Benieuwd naar de uitlegquote:Op maandag 21 maart 2022 11:50 schreef _jass het volgende:
Samen vormen ze 1 hint:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud Sluis van Sergio Herman, ex van Ellemieke Vermolen, ook uitbater van The Jane in Antwerpen, Michelinsterren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Benieuwd naar de uitlegTarzan & Jane en Antwerpen?
Ik heb alleen even gedacht aan de Tarzanbocht bij Zandvoort maar had niet de puf er te zoeken gelukkig.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Oud Sluis van Sergio Herman, ex van Ellemieke Vermolen, ook uitbater van The Jane in Antwerpen, Michelinsterren.
Precies dat. Hij leek mij heel erg te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Oud Sluis van Sergio Herman, ex van Ellemieke Vermolen, ook uitbater van The Jane in Antwerpen, Michelinsterren.
Mag ik mijn puntje terug?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:08 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #94:
_jass 12
Rockfire 4
r_one 4
TARAraboemdijee 3
alpeko 2
DikDikkie 2
PSM 2
qajariaq 1
Tijd voor een hintquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #94:
_jass 13
Rockfire 5
r_one 5
TARAraboemdijee 5
alpeko 3
DikDikkie 2
PSM 2
qajariaq 1
Ongeveer wel maar dat is een ruim begripquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schop
hintje is blijkbaar nodig.
En ik maar denken dat an sich duidelijk is in welk gebied van Nederland je dit ongeveer moet zoeken
Scherp!quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:36 schreef r_one het volgende:
Zullen we alpeko z'n puntjes maar weer teruggeven?![]()
Tsja, Bidfood moet af en toe ook leveren.quote:Let op: niet de meest recente streetview foto, omdat daarop een vrachtwagen en/of een waas in de weg zat![]()
Dat mag ook best, maar dan moeten ze niet voor de camera gaan staanquote:Op maandag 11 april 2022 10:44 schreef _jass het volgende:
[..]
Tsja, Bidfood moet af en toe ook leveren.
Kwestie van veel oefenenquote:Op zondag 17 april 2022 11:56 schreef Rockfire het volgende:
r_one kon die steen wel heel ver werpen (het begrip steenworp had hij wel heel ruim genomen). Jij komt ongeveer halverwege
![]()
Schoondijke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Kwestie van veel oefenen![]()
Als jij een kloot 11 km ver gooit tijdens het spel, dan sta ik liever niet in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nieuwe?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:53 schreef r_one het volgende:
Hilversum
https://goo.gl/maps/ktWxYjSiQUEh22jT6
Komt ie ...quote:
Hint #1: KUL is de IATA-afkorting voor vliegveld Kuala Lumpurquote:Op zondag 24 april 2022 22:00 schreef alpeko het volgende:
Hint 1 en 3 kan ik niet plaatsen.
MH17 Monument in Dudokpark Hilversum
https://www.google.com/ma(...)b:0xc27837c934e6696e
Tijd voor een aanwijzingquote:Op donderdag 28 april 2022 20:38 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #94:
_jass 23
Rockfire 14
alpeko 13
r_one 13
TARAraboemdijee 11
DikDikkie 2
PSM 2
qajariaq 2
#174quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:53 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #94:
_jass 24
Rockfire 14
alpeko 14
r_one 13
TARAraboemdijee 11
DikDikkie 2
PSM 2
qajariaq 2
quote:
https://goo.gl/maps/e2K2YXAYqqrgQGdY7quote:
Er zijn zoveel plekken in Nederland waar ik liever niet beland. Oh wacht, dit overstijgt zelfs Nederland.quote:
Is helemaal goed hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:28 schreef alpeko het volgende:
Beetje lastig mobiel maar deze volgens mij
Bekijk Ode aan de zon
Gedeeld via de #StreetView-app
https://www.google.com/ma(...)U6rmmVd_TF1DgFz!2e10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |