SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
En toen keek die nog even naar de bal en wil die eigenlijk nog door poetsenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo langzaam poetsen met de rug naar het spel man man man.
56 punten van LeBron, dan ben je gezien jaquote:Op zondag 6 maart 2022 05:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen ze nog dieper zakken ? Uiteraard![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral als je hem ze gratis geeft, zonder enige tegenstandquote:Op zondag 6 maart 2022 10:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
56 punten van LeBron, dan ben je gezien ja
Curry, Klay en Wiggins deden niet mee gisteren. Het ligt aan gebrek aan goede center en avonden van belabberd schieten. Maar @PowerLoungen heeft de partijen vaak gezien dus die kan het je vast vertellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Hathor het volgende:
Warriors nu 9 keer klop in de laatste 11 games? Gaat lekker daar. Dat kan toch niet alleen maar aan de afwezigheid van Green liggen?
Aan Wiggins mis je niks . die Moody(rookie) had er vandaag 30 ofzo , een getal waar Wiggins nooit aan is gekomen dit seizoen. Maar het grootste probleem blijft hun beleid of gebrek daaraan . Ze willen van beide walletjes snoepen dus meedoen om de titel terwijl ze kinderen ontwikkelen wat nooit samen gaat . Komt nog bij dat ze sinds het 2de jaar KD zijn blijven zitten met gapende gaten in hun roster dus nu bijv geen back up center hebben omdat de eigenaar Wiseman wil beschermen tegen concurrentie of een back up pointguard . Ook nog steeds de hoogste payroll van allemaal omdat ze 3 max contracten hebben waarvan er 2 er niet naar functioneren en een conctract dat er tegenaan zit ( Green wiens lichaam kapotgaat omdat die moet knokken met centers omdat de eigenaar Wiseman heilig heeft verklaard). Dus volgend seizoen weer hetzelfde gezeik met een paar versleten veteranen voor het minimale erbij ,een 29ste pick die de toekomst is en weer dode rosterspots en Myers die ons wijsmaakt dat ze 5 centers hebben. Misschien wat te besteden als ze Klay en Wiggins verhandelen maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Curry, Klay en Wiggins deden niet mee gisteren. Het ligt aan gebrek aan goede center en avonden van belabberd schieten. Maar @:PowerLoungen heeft de partijen vaak gezien dus die kan het je vast vertellen.
Wie gaat er uberhaupt geinteresseerd zijn in Wiggins?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan Wiggins mis je niks . die Moody(rookie) had er vandaag 30 ofzo , een getal waar Wiggins nooit aan is gekomen dit seizoen. Maar het grootste probleem blijft hun beleid of gebrek daaraan . Ze willen van beide walletjes snoepen dus meedoen om de titel terwijl ze kinderen ontwikkelen wat nooit samen gaat . Komt nog bij dat ze sinds het 2de jaar KD zijn blijven zitten met gapende gaten in hun roster dus nu bijv geen back up center hebben omdat de eigenaar Wiseman wil beschermen tegen concurrentie of een back up pointguard . Ook nog steeds de hoogste payroll van allemaal omdat ze 3 max contracten hebben waarvan er 2 er niet naar functioneren en een conctract dat er tegenaan zit ( Green wiens lichaam kapotgaat omdat die moet knokken met centers omdat de eigenaar Wiseman heilig heeft verklaard). Dus volgend seizoen weer hetzelfde gezeik met een paar versleten veteranen voor het minimale erbij ,een 29ste pick die de toekomst is en weer dode rosterspots en Myers die ons wijsmaakt dat ze 5 centers hebben. Misschien wat te besteden als ze Klay en Wiggins verhandelen maar dat zie ik niet gebeuren.
Niemand of een tankend team wat zijn salaris wil opvreten voor een jaar. Veelzeggend wel voor een All-Star starter.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie gaat er uberhaupt geinteresseerd zijn in Wiggins?
Er zit wat woede onder tegen de Buss familiequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bewuste 'low blow' neem ik aan. Beetje triest als je daar staat als analist.
Westbrook had gewoon netjes gereageerd paar maand geleden toen Magic kritiek had en hij werd gevraagd naar zijn mening erover. Dus daar kan het niet aan liggen, dat hij een sneer terug wilde geven. Of ik heb iets niet meegekregen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zit wat woede onder tegen de Buss familie
Vrouw van Westbrook is als een mager varken tekeer gegaan tegen Skip Bayless op twitter omdat die hem Westbrick noemde. Overgevoelige typetjes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Westbrook had gewoon netjes gereageerd paar maand geleden toen Magic kritiek had en hij werd gevraagd naar zijn mening erover. Dus daar kan het niet aan liggen, dat hij een sneer terug wilde geven. Of ik heb iets niet meegekregen.
Nou is tekeer gaan tegen Skip Bayless niet zo erg. Dat is echt de grootste idioot die er rondloopt daar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vrouw van Westbrook is als een mager varken tekeer gegaan tegen Skip Bayless op twitter omdat die hem Westbrick noemde. Overgevoelige typetjes.
Jawel, maar Curry had er weer eens zin in.quote:
BraddieBed.gifquote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
Veel vroege potjes vandaag, Knicks Nets nu al bezig.
Zo krom als een hoer is dat.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
Kyrie mag dus niet spelen maar wel door het publiek banjeren en handjes schudden met jan en alleman.
Het was live op ESPN, zal vandaag wel op Youtube staan.quote:Op maandag 14 maart 2022 00:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
Waar kan ik KG zijn retirement jersey zien?
Het zal wel niet gebeuren, maar eigeijk hoop ik dat ze dat hele play-in gebeuren niet halen.quote:
Ja uiteindelijk via ESPN gekeken. KG is toch mijn favoriete allertijden met MJ vlak daarachter.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was live op ESPN, zal vandaag wel op Youtube staan.
Ik denk nog steeds dat ze de eerste ronde van de play-offs halen en nee dat gaat geen pretje worden voor de Suns/Warriors/Grizzlies/Jazz, Dallas ?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zal wel niet gebeuren, maar eigeijk hoop ik dat ze dat hele play-in gebeuren niet halen.
Dan moeten ze in de tweede ronde van de play-in wel de Clippers of Wolves verslaan, daar hebben ze dit jaar toch vooral van verloren en zijn ook gewoon betere teams.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze de eerste ronde van de play-offs halen en nee dat gaat geen pretje worden voor de Suns/Warriors/Grizzlies/Jazz, Dallas ?
Vrees dat die bejaarden de knop om gaan zetten of dat Leroids en Davis alles in hun eentje gaan opknappen voor ze . Maar ze kunnen ook gewoon imploderen om daarna weer vol in tankmodus te gaanquote:Op maandag 14 maart 2022 17:02 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dan moeten ze in de tweede ronde van de play-in wel de Clippers of Wolves verslaan, daar hebben ze dit jaar toch vooral van verloren en zijn ook gewoon betere teams.
In het onwaarschijnlijke geval dat Nuggets/Mavs uit de top-6 vallen gaan de Lakers die play-in sowieso niet overleven.
Was zijn verjaardag, hij heeft zichzelf getrakteerd op 47 pts.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef 3rr0r het volgende:
Curry meteen flink los met Green er weer bij
]quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:45 schreef Hathor het volgende:
Als de Lakers nu nog de knop moeten omzetten zit er toch iets niet goed tussen de oren. Lebron of geen Lebron, dit is gewoon geen playoffwaardig team.
Het niet scoren is een ding, maar ze verdedigen ook niet, daar zit nog het grootste probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
]
[ twitter ]
En waarom zeggen ze ook niet gewoon tegen hem dat die op vakantie kan
Lebron zou daarin het voortouw moeten nemen maar hij kan het niet meer opbrengen . Wel zijn jacht op Kareem natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het niet scoren is een ding, maar ze verdedigen ook niet, daar zit nog het grootste probleem.
Hij is helemaal van slag door al die kritiek, zag hem een simpel jumpshot (2tje) echt ridicuul missen, over de ring, raakte alleen het bord De commentator moet moeite doen z'n lach in te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
]
[ twitter ]
En waarom zeggen ze ook niet gewoon tegen hem dat die op vakantie kan
Publiek zat ook cynisch mee te lachen . Durant heeft het daar trouwens 8 jaar mee uitgehouden lolquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is helemaal van slag door al die kritiek, zag hem een simpel jumpshot (2tje) echt ridicuul missen, over de ring, raakte alleen het bord De commentator moet moeite doen z'n lach in te houden.
De Westbrook in OKC was natuurlijk wel een stukkie beter dan deze versie. Was in die periode gewoon een top 5-10 speler.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Publiek zat ook cynisch mee te lachen . Durant heeft het daar trouwens 8 jaar mee uitgehouden lol
Systeem is zo matig nu dat die ervan moet poepenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De Westbrook in OKC was natuurlijk wel een stukkie beter dan deze versie. Was in die periode gewoon een top 5-10 speler.
Vraag me ook wel af waarom LA uberhaupt die trade heeft gedaan, als je weet dat Westbrook 1 systeem goed kan spelen..
quote:Op donderdag 17 maart 2022 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Systeem is zo matig nu dat die ervan moet poepen
[ twitter ]
Maar ze halen die play ins toch wel? Dan zie ik ze wel weer een knop omdraaien en (relatief) ver komen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Ja die heeft er geen zin meer in.
Zou hem lekker op de bank zetten als ik LA zou zijn. Kan LeBron z’n 30 puntjes proberen te halen iedere game, en daarna ook lekker banken. Dit seizoen is compleet verloren joh
Ik snap niet dat ze hem nog opstellen. Als je de helft van je werk niet wil doen, dan toch een jong talent erin zetten die zich wil bewijzen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Ja die heeft er geen zin meer in.
Zou hem lekker op de bank zetten als ik LA zou zijn. Kan LeBron z’n 30 puntjes proberen te halen iedere game, en daarna ook lekker banken. Dit seizoen is compleet verloren joh
Dan komen ze in de eerste ronde Phoenix tegen. Dat wordt een kansloze 4-0 nederlaag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ze halen die play ins toch wel? Dan zie ik ze wel weer een knop omdraaien en (relatief) ver komen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:42 schreef Hathor het volgende:
Al iets bekend over de ernst van Curry's blessure?
Puur omdat er nog geen zinnig woord over te zeggen valt hoe lang hij er last van gaat blijven houden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vooral dat woordje indefinitely is heel eng.
Ze gaan hem sowieso stilleggen tot de play-offs denk ik . Maar ja als je het resterende schema ziet en wat hun uitslagen zijn zonder Curry ... gaan nog wel aardig zakken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Puur omdat er nog geen zinnig woord over te zeggen valt hoe lang hij er last van gaat blijven houden.
Ben je bang dat het zelfs de play-ins worden, dat is wel erg omlaag. Ze hebben iig Green wel nu.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan hem sowieso stilleggen tot de play-offs denk ik . Maar ja als je het resterende schema ziet en wat hun uitslagen zijn zonder Curry ... gaan nog wel aardig zakken.
5de of 6de ofzo . Maar het is een riedeltje aan het worden : Klay fit , Green valt uit , Green fit , Curry valt uit .quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je bang dat het zelfs de play-ins worden, dat is wel erg omlaag. Ze hebben iig Green wel nu.
Bucks was niet veel zonder Giannis. Wordt nog spannend of Wolves alsnog die top-6 kunnen halen. 2x Dallas en 1x Nuggets op het programma, dus ze hebben het in eigen hand.quote:
Zag een redelijke voorsprong voor de Lakers vlak voordat ik ging slapen. Hebben ze toch nog voor elkaar gekregen het te verpesten.quote:Op zondag 20 maart 2022 04:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Tingus Pingus maakte gehakt van hem in 4de kwart
Ja er zitten nog redelijk wat teams in zowel East als West dicht bij elkaar waardoor het spannend wordt wie de play-ins moeten gaan doen. Blijft een beetje wrang dat je na een heel seizoen lang een plek weet te staan die eigenlijk playoffs zouden opleveren maar dat het dan in een paar wedstrijden zo weer de mist in kan gaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:59 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bucks was niet veel zonder Giannis. Wordt nog spannend of Wolves alsnog die top-6 kunnen halen. 2x Dallas en 1x Nuggets op het programma, dus ze hebben het in eigen hand.
Helaas rest van het schedule van Dallas/Nuggets makkelijker dan dat van Wolves dus ik denk dat het toch de play-in wordt.
Die hele play-in moeten ze gewoon weer schrappen. In de bubble begreep ik wel dat het geintroduceerd werd, omdat het seizoen korter was dan normaal en de speelschemas niet evenredig waren. Nu slaat het nergens op, als je na 82 wedstrijden 8ste staat, ga je de playoffs in.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja er zitten nog redelijk wat teams in zowel East als West dicht bij elkaar waardoor het spannend wordt wie de play-ins moeten gaan doen. Blijft een beetje wrang dat je na een heel seizoen lang een plek weet te staan die eigenlijk playoffs zouden opleveren maar dat het dan in een paar wedstrijden zo weer de mist in kan gaan.
Zolang ze er genoeg geld mee verdienen/kijkcijfers goed zijn, zal het ze weinig schelen of het eerlijk voelt of niet vermoed ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die hele play-in moeten ze gewoon weer schrappen. In de bubble begreep ik wel dat het geintroduceerd werd, omdat het seizoen korter was dan normaal en de speelschemas niet evenredig waren. Nu slaat het nergens op, als je na 82 wedstrijden 8ste staat, ga je de playoffs in.
Klopt natuurlijk. Nou vraag ik me wel af hoeveel extra er binnen komt door een stuk of 7 potjes over het hele seizoen gezien.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zolang ze er genoeg geld mee verdienen/kijkcijfers goed zijn, zal het ze weinig schelen of het eerlijk voelt of niet vermoed ik.
Ik vind het juist leuk zo. Veel teams die nog iets hebben om voor te spelen. Teams op plek 5-6 die niet moeten zakken, teams net buiten de top 10 die misschien nog omhoog kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die hele play-in moeten ze gewoon weer schrappen. In de bubble begreep ik wel dat het geintroduceerd werd, omdat het seizoen korter was dan normaal en de speelschemas niet evenredig waren. Nu slaat het nergens op, als je na 82 wedstrijden 8ste staat, ga je de playoffs in.
Ze zijn altijd al laks met de boxout (in de NBA), zelfde met rebounds. Dat het dan misgaat op zo'n moment verbaast me dan ook niet echt.quote:Op maandag 21 maart 2022 04:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Niet outboxen en daarvoor nog even een paar ft's gemist.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zit even de resterende programma's te bekijken en dan hebben de Purs het iets makkelijker tot het einde van het seizoen. LA moet nog aardig aan de bak.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:29 schreef Zwansen het volgende:
Door de winst van de Spurs moeten de Lakers nog gaan oppassen dat ze straks niet heel vroeg vakantie hebben.
Dit zie je zelden eigenlijk bij vrije worpen , dat het team die gooit de rebound krijgt. Maar goed je ziet ook zelden dat iemand die 33 miljoen krijgt amper de 50 % raakt met fts en nooit verder komt dan 17 puntjes per game.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zijn altijd al laks met de boxout (in de NBA), zelfde met rebounds. Dat het dan misgaat op zo'n moment verbaast me dan ook niet echt.
Lol, benieuwd door wat dit is ontstaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Van de onderling ziedende Heat gewonnen :
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Poole maakte een stuk of 5 belachelijke Curryschoten wat best wel helpt. Oosten is 1 grote iedereen kan van iedereen winnen .quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
Wel slecht dat ze verliezen van de Warriors zonder Steph, Klay, Green. Zelf misten ze alleen Herro. Blijven vreemd wisselvallig de Heat, voor de nr1 in de East.
Teambuilding.quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Van de onderling ziedende Heat gewonnen :
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Geen schot , voorspelbare passes en ook waardeloos aan het verdedigen gisteren . Dat geheul met Klutch/Lebron is ook te zielig voor woordenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Draymond moet toch ook 1 van de meest frauduleuze spelers ooit zijn.
Als die niet door de Warriors was gedraft, en omringt was door 3 van de beste 100 spelers allertijden, had die 100% zeker onderhand niet meer in de NBA gespeeld. Wat is die gozer ontiegelijk slecht zonder Curry of Durant om hem heen.
Maar als je hem hoort praten over zichzelf zou je bijna denken dat de MVP aan het woord is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen schot , voorspelbare passes en ook waardeloos aan het verdedigen gisteren . Dat geheul met Klutch/Lebron is ook te zielig voor woorden
Daarom zal die ook zo Barkley vervangen bij TNT . Jokic is trouwens niet echt een prater net als Giannis .quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar als je hem hoort praten over zichzelf zou je bijna denken dat de MVP aan het woord is.
Omdat hij ook veren in z'n kont krijgt van ESPN enzo. 'He's the control center of the Warriors'.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar als je hem hoort praten over zichzelf zou je bijna denken dat de MVP aan het woord is.
Tegen de Wizards zelfs...quote:Op maandag 28 maart 2022 02:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Echt schitterend Draymond , echt schitterend
39 punten aan moeite erin gestopt, dik verdiend straksquote:Op maandag 28 maart 2022 03:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
LeBrick gelukkig weer een mijlpaaltje bereikt.
Hij wilde toch met z'n zoon spelen?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:03 schreef Zwansen het volgende:
Lebron gaat er nog 1 jaartje aan vastplakken, het record van Kareem pakken en dan retiren. Eigenlijk wel een jaartje (of 2?) te lang doorgegaan…
Dan is het ook al 10 jaar na z’n laatste MVP-award.
Is wel weer in NO, zit ook op de bank, maar zal wel niet meer spelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
Is Zion alweer met het team? Die kwam niet meer in actie dit seizoen toch?
Dit slaat nergens opquote:Op maandag 28 maart 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CboKfHtJBT-/?utm_medium=copy_link
Hef de sport maar op als het zo moet.
Ik geef het 3 jaar en dan is ie klaar met dat veel te zware lichaam van hem, daar zijn geen knieen tegen bestand.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is wel weer in NO, zit ook op de bank, maar zal wel niet meer spelen.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen de Wizards zelfs...
[..]
39 punten aan moeite erin gestopt, dik verdiend straks
Gelukkig net aan de tankathon verlorenquote:Op maandag 28 maart 2022 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit slaat nergens opScheidsrechters hebben echt het idee dat er 10.000 man in de arena zitten om hen aan werk te zien oid. Allemachtig.
Trouwens, ik zie dat we van de week tegen elkaar spelen, dit is het injury report voor die game:
[ afbeelding ]
Dit slaat ook helemaal nergens meer op. Ik begrijp best dat er een systeem moet zijn zodat slechtere teams betere draftpicks krijgen, maar nu heb je gewoon (zoals elk jaar) meerdere teams die meer dan de helft van hun team doodleuk niet meer laten spelen na potje 50.
Ja, OKC wederom braafste jongetje van de klasquote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig net aan de tankathon verloren
Lakers zijn een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:22 schreef DeeBee het volgende:
No D, leuk nieuw tactisch experiment van de Lakers!
Ik keek vroeger wel eens als ze bij de final four ofzo zijn, als ik de tijd heb. Nu niks van gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:05 schreef Salina het volgende:
Portland is wel echt aan het tanken zeg. Zijn al die spelers écht geblesseerd?
Starting five bestaat uit een stel spelers die amper het G-League niveau ontstijgen.
Overigens in de NCAA (March Madness) wel twee mooie affiches komende week (halve finales zeg maar). Villanova-Kansas en North Carolina-Duke.
Of ben ik de enige die dat kijkt?
Precies op tijd voor de Final Four dus.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik keek vroeger wel eens als ze bij de final four ofzo zijn, als ik de tijd heb. Nu niks van gezien.
Oh deze zaterdag zie ik, ga ik wel proberen te kijken.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:23 schreef 3rr0r het volgende:
Nou in de East is het duidelijk wie playoffs en playins gaan spelen. Alleen nog niet wie precies playins moeten doen.
In de West heb je officieel nog Spurs, Lakers, Kings en Blazers voor de playins maar Lakers en Spurs mogen het laten zien. Programma van de Lakers: Suns, Warriors, 2 keer Denver, Thunder.
Davis komt wel terug (game time decision vandaag) en Lebron had nog last van z’n enkel. Het is hopen voor ze dat die al geplaatste goede teams het wat rustig aan doen voor de playoffs voor hen beginnen en om geen onnodige blessures op te lopen.
Dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vertaling :'' Ik zie het gewoon niet zitten om verder met die kneuzen te spelen''
Of het is 1 april
Zijn vader deed het grapje ook.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vertaling :'' Ik zie het gewoon niet zitten om verder met die kneuzen te spelen''
Of het is 1 april
Shit, spoiler alert. Wou eigenlijk straks even terugkijken. Waarom open ik dit topic ook.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:02 schreef Zwansen het volgende:
Lakers wel weer verloren (en Spurs gewonnen), Lebron heeft een groot probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op zondag 3 april 2022 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of Lebron weer 39 punten gaat scoren in een verliespartij tegen de Nuggets vandaag.
quote:Los Angeles Lakers star LeBron James will miss Sunday's game against the Denver Nuggets with a sore left ankle, coach Frank Vogel told reporters.
Vogel said James is considered day-to-day going forward.
Anthony Davis will play his second straight game since returning to the lineup Friday after more than six weeks out with a right midfoot sprain, Vogel said.
Gefeliciteerd met de mooie overwinning op de Suns vannachtquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC doet ook eindelijk eens wat slim is, verloren van de Pistons. Erg mooi.
Spurs hebben wel een lastig einde. Denver, Wolves, Warriors, Mavs. Maar Lakers gaan toch waarschijnlijk niet 4x winnen tegen Suns, Warriors, OKC en Nuggets. Tenzij er teams die nergens meer voor spelen potjes gaan laten lopen?quote:Op maandag 4 april 2022 07:27 schreef Zwansen het volgende:
Lakers zijn klaar.
Enige kans is dat ze alles (vier wedstrijden) winnen en dat de Spurs maximaal 1 van de vier resterende wedstrijden winnen. Lijkt me kansloos.
Lekker man, kneuzenkermis. Doe nou gewoon eens wat slim is, dalijk zit je weer met pick 8 ofzo.quote:Op maandag 4 april 2022 08:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de mooie overwinning op de Suns vannacht
En de Lakers volgend jaar weer met Davis, Lebron, Westbrick en een paar veteran minimums.quote:Op maandag 4 april 2022 07:27 schreef Zwansen het volgende:
Lakers zijn klaar.
Enige kans is dat ze alles (vier wedstrijden) winnen en dat de Spurs maximaal 1 van de vier resterende wedstrijden winnen. Lijkt me kansloos.
Zoals de Suns gisteren deden, Ayton Crowder Booker rusten. Chris Paul was er wel weer bij zag ik.quote:Op maandag 4 april 2022 08:40 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Spurs hebben wel een lastig einde. Denver, Wolves, Warriors, Mavs. Maar Lakers gaan toch waarschijnlijk niet 4x winnen tegen Suns, Warriors, OKC en Nuggets. Tenzij er teams die nergens meer voor spelen potjes gaan laten lopen?
Wat ze vooral missen, afgezien van dat ze oerdomme fouten maken en beneden hun niveau spelen, is iemand die goed drietjes kan scoren. En dan niet soms een hot hand maar hele seizoen door.quote:Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En de Lakers volgend jaar weer met Davis, Lebron, Westbrick en een paar veteran minimums.
Misschien heeft Lebron het telefoonnummer van Kyle Korver nog. Qua gemiddelde leeftijd maakt het niet eens zoveel uit.quote:Op maandag 4 april 2022 13:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ze vooral missen, afgezien van dat ze oerdomme fouten maken en beneden hun niveau spelen, is iemand die goed drietjes kan scoren. En dan niet soms een hot hand maar hele seizoen door.
quote:
quote:The NBA has taken a back seat to the NCAA Men’s National Championship game between the No. 8 seed North Carolina Tar Heels and No. 1 seed Kansas Jayhawks. The title game is scheduled to tip off at 9:20 P.M. ET on TBS.
Godver, salaris inhouden en naar een goed doel.quote:Op maandag 4 april 2022 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit genot ging blijkbaar een tijdje door.
Hij heeft een goede 'spirit' inderdaad. Heb geen Bulls wedstrijd gezien de laatste tijd maar als hij nu daar start zegt dat al genoeg over z'n spel.quote:Op maandag 4 april 2022 14:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ze nodig hebben is wat minder oude lijken en wat meer vechtlust.
Deze jongeheer gaat wél lekker naar de playoffs met de Bulls. Als starter tegenwoordig zelfs.
Niet slecht voor een undrafted pikkie.
![]()
Ball is al sinds half januari geblesseerdquote:Op maandag 4 april 2022 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft een goede 'spirit' inderdaad. Heb geen Bulls wedstrijd gezien de laatste tijd maar als hij nu daar start zegt dat al genoeg over z'n spel.
Javale McGee, ben jij het?quote:Op maandag 4 april 2022 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit genot ging blijkbaar een tijdje door.
Oh vandaarquote:Op maandag 4 april 2022 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ball is al sinds half januari geblesseerd
Typisch een jongen die heel hard moest werken om ergens te komen ja en die mentaliteit heeft die behouden.quote:Op maandag 4 april 2022 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh vandaarHoe dan ook zorgt hij wel voor pit en geeft z'n alles, in tegenstelling tot andere NBA spelers die ik vaak laks zie zijn voor hun miljoenen.
Daarom begreep ook niemand waarom de Lakers voor Westbrook gingen ipv een Hield of andere shooter.quote:Op maandag 4 april 2022 13:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ze vooral missen, afgezien van dat ze oerdomme fouten maken en beneden hun niveau spelen, is iemand die goed drietjes kan scoren. En dan niet soms een hot hand maar hele seizoen door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Salina op 06-04-2022 06:44:54 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
En vandaag alweer 16 achter tegen de Suns, LEBRICKED.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Lakers weer kansloos aan het verliezen wetende dat de Spurs al gewonnen hebben , Lebron die weer zijn vader nadoet en Vogel die nog even al zijn time-outs erdoorheen jaagt voordat die de dag erop eruit getyft wordt.
Ongekende topshow
[ afbeelding ]
Thanks for the win! Tank champions 2022!quote:Op woensdag 6 april 2022 09:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ondertussen heeft OKC sinds allstar break 6x gewonnen en de Lakers 4x oid![]()
Vandaag weer Jaylen Hoard(wie?) met een 20-20 game. Onze coach moet de allerbeste coach zijn in de NBA, die wint op de een of andere manier met iedereenals ze maar wel gewoon het 4de slechtste record houden, want minimaal 8ste pick zou wel fijn zijn
Qua spelers opstellen doen ze er alles aan, er speelde echt van alles gisteren wat amper kan basketballenquote:Op woensdag 6 april 2022 12:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Thanks for the win! Tank champions 2022!waarom okc telkens wil winnen is me een raadsel maar ze kunnen van ons leren hoe te verliezen.
Jaylen hoard is ex-blazer die die was ook goed geïnstrueerd.
Gaat hij voor z’n tweede MVP of wordt het Booker?quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:12 schreef BlaZ het volgende:
Jokic heeft vanavond een record verbroken, eerste speler met 2000 punten, 1000 rebounds en 500 assists in een jaargang.
Booker is een outsider. Volgens mij gaat het tussen Jokic en Embiid, misschien Giannis.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gaat hij voor z’n tweede MVP of wordt het Booker?
Die heeft weer een megajaar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:12 schreef BlaZ het volgende:
Jokic heeft vanavond een record verbroken, eerste speler met 2000 punten, 1000 rebounds en 500 assists in een jaargang.
1. Nikola Jokic, Denver Nuggetsquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gaat hij voor z’n tweede MVP of wordt het Booker?
Qua denver speelt er wel meer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb wel een beetje moeite met een MVP in een team dat <50 wins heeft. Ja, als dat een enorme verbetering is t.o.v. het jaar ervoor kan het prima, maar zowel voor Philadelphia als Denver is dat niet het geval.
Zit weinig anders op voor ze als ze een kans willen maken. Had trouwens liever het chokende kapot-vallende Utah gezien .quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 11 april 2022 18:05 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Dallas alle ballen op Luka.Luka heeft de ''met een peetje pech achilles naar de klote'' blessureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Ja, las het vanmiddag. In een laatste game die hij eigenlijk niet zou (mocht) spelen maar uiteindelijk toch weer wel (schorsing kwijtgescholden dacht ik).quote:Op maandag 11 april 2022 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luka heeft de ''met een peetje pech achilles naar de klote'' blessure
Slechtste game van KAT dit seizoen. Foul trouble heeft 'ie wel vaak last van ook.quote:
Afvoeren.quote:Op woensdag 13 april 2022 03:33 schreef 3rr0r het volgende:
Kyrie doet aan het vasten maar 'doordat God met hem is kan hij toch zo presteren' .
Na deze coke vertoning zullen de Grizzlies wel winnen met 4-0quote:Op woensdag 13 april 2022 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Patje Bev zit ook vast in een psychoseAllemachtig, alsof ze zojuist game 7 in de finals hebben gewonnen
George laat het in ieder geval niet afweten. Jackson wisselt goed en slecht af.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef Hathor het volgende:
Wat hebben de Clippers toch een hoop plezier gehad zeg,met het aantrekken van Kawhi.
Gelachen maar ook wel mooi dat men het zo intens kan beleven. Hij gaf in de partij wel hart en ziel en dat komt dit soort wedstrijden/playoffs wel ten goede. Sneaky een tweede tech en dus ejection proberen aan te naaien was ook grappig, mislukte uiteindelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Patje Bev zit ook vast in een psychoseAllemachtig, alsof ze zojuist game 7 in de finals hebben gewonnen
Grizzlies in 6 denk ik. Is best een goede matchup voor de Wolves, regular season games waren prima. Stuk beter dan tegen de Suns moeten in ieder geval. Maar normaal gesproken mag de 2 seed geen probleem hebben met 7.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na deze coke vertoning zullen de Grizzlies wel winnen met 4-0
--> 30k boetequote:"Long flight to L.A. Take they ass home. It's deeper than that for me. I gave my blood and sweat and tears to that organization. You guys know the story.
"Blood, sweat and tears, to just be written off like that, 'he's injury prone, he's old.' This, this, that, that. To be able to come here and play them in a play-in and beat they ass, no other feeling man. No other feeling."
In an Instagram post that has since been deleted, Beverley recorded himself calling his old team the "weak-ass Clippers" before telling them to "get the f--- out of here."
quote:Charlotte Hornets' Miles Bridges fined $50K for throwing mouthpiece into stands
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Hup Pelicans, 2 lottery picks voor OKC zou erg mooi zijn.
PG met een nog een afscheidscadeautje? Het zal in ieder geval helpen vanavond, PG was behoorlijk goed sinds die weer terug was.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
We feliciteren allemaal Prestigod
Pandemic Pquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
We feliciteren allemaal Prestigod
Wacht maar tot Zion opeens mee gaat doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze geven alweer Gobert de bal niet . MaAr wE moGen hEm noG stEeDs hOor. Suns hebben verder een vrije doortocht naar de WCF lol
Zion loopt al mank na een simpele dunk . En hij wil niet eens voor de Pels spelen lolquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot Zion opeens mee gaat doen
Reggie Miller zei gisteren na het zien van twee dunks die Zion blijkbaar even deed dat als hij dat zo kan, dat hij ook wel 18 minuten mee kon doen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zion loopt al mank na een simpele dunk . En hij wil niet eens voor de Pels spelen lol
Hij zag zeker niet hoe die ervan wegliep . Alsof er weer iets verschoof in die benen wat niet goed isquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Reggie Miller zei gisteren na het zien van twee dunks die Zion blijkbaar even deed dat als hij dat zo kan, dat hij ook wel 18 minuten mee kon doen.
Hij waggelt altijd met die dikke kont.quote:Op zondag 17 april 2022 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zag zeker niet hoe die ervan wegliep . Alsof er weer iets verschoof in die benen wat niet goed is
Heerlijke score.quote:Op zondag 17 april 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
Eerste kwart bijna voorbij en Hawks hebben nog maar 11 punten
Ik kijk niet, maar ik zie 2 TO in de app, valt wel mee toch?quote:Op zondag 17 april 2022 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is KD allemaal aan het doen joh? Al 74 turnovers ofzo.
Volgens mij nu sowieso drie, maar ook veel net-niet turnovers. Erg slordig in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2022 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik zie 2 TO in de app, valt wel mee toch?
KD daarentegen heeft wel vaker zulke games in de playoffs, had die in OKC ook al. Kan heel 'klein' worden in de Playoffs, maar ook echt monster games hebben waarin niemand hem iets kan makenIn het reguliere seizoen kom je daar wel mee weg, omdat die in 75 van de 82 games doodleuk 35 puntjes erin gooit zonder dat het moeite kost.
En dan mag Giannis ook nog eens op de rug van Williams klimmen. Krijgt Williams zelfs de fout.quote:Op maandag 18 april 2022 02:29 schreef 3rr0r het volgende:
Lavine drive, Middleton schuift zich ervoor: charge.
Antetokounpo drive, DeRozan schuift zich precies zo ervoor, foul Derozan
Hij krijgt bovengemiddeld vaak de star treatment met de calls vind ik. Net als toen met z'n vrije worpen die 15 seconden in beslag namen.quote:Op maandag 18 april 2022 12:23 schreef Omega het volgende:
[..]
En dan mag Giannis ook nog eens op de rug van Williams klimmen. Krijgt Williams zelfs de fout.
quote:Op maandag 18 april 2022 00:46 schreef 3rr0r het volgende:
Mooi hoe die twee vliegen bij de driepuntslijn. Kyrie had geen kans tegen Tatum.
[ twitter ]
Gaaf zeg.quote:
Was Boogie die zich liep te irriteren aan de vrije doortocht die steeds werd weggegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:20 schreef 3rr0r het volgende:
Jokic raakt een beetje gefrustreerd, mist een teammaat type Murray...
Kregen er twee van z’n team ook nog mot a la Butler vs Haslem.
Ben benieuwd.quote:The progress of Brooklyn Nets star Ben Simmons in practices this week -- and the anticipation that it will further accelerate in the coming days -- has turned Game 4 on Monday into a realistic target for his season debut, sources told ESPN.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Zonde van Booker, als het echt een hamstring probleem is kan het zomaar einde playoffs zijn. Of hij komt terug op een minder niveau, zoals Harden een aantal jaar terug.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog geen helderheid, maar dit zit er inderdaad niet goed uit. Zou extreem zuur zijn voor de Suns na zo'n seizoen.
quote:Phoenix Suns star Devin Booker is likely to miss Games 3 and 4 against the New Orleans Pelicans with a mild right hamstring strain, but he hasn't been ruled out for the rest of the opening-round Western Conference series, sources told ESPN.
Je gelooft dat Kyrie zelf de plays mag bepalen?quote:Op donderdag 21 april 2022 03:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Nash is alleen ''coach'' vanwege Durant . Komt volgens mij niet verder qua niveau dan :'c'mon en lets go guys''
Iso Iso Iso . Dat vinden die 2 het 'pure' basketball . Dus jaquote:Op donderdag 21 april 2022 04:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gelooft dat Kyrie zelf de plays mag bepalen?
Ja en die gaan ze echt nodig hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Middleton ook al een blessure, gaat lekker
Status day to day.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:31 schreef Enawh het volgende:
Is Doncic eindelijk weer terug bij Dallas ?
Ze zenden niet alles uit nee. Laatst merkte ik het ook toevallig bij een partij, maar kijk verder sowieso niet via hen.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Lastig te volgen die Playoffs via ESPN NL, zondag 1e game van Celtics gekeken, 2e game is niet uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |