Last van maag/darmen heb ik ook, vanmiddag een pijnlijke wat opgezette buik wat uren later resulteerde in een salvo extreem lange schetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker een raar beestje.
Hier bijna alles weg, behalve kraak-stem en wat snot. Maar opeens een heel vervelende maag/darmen. En geen zin in activiteiten.
Dag 5.
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval
Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.
Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg.
Meine gutequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.
https://twitter.com/BDDat(...)uHXYhUQ2lSF_n5Q&s=19
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meine gute
Nou ja, we hebben het met de groep waarmee ik carnaval vierde erover gehad. Geconcludeerd dat iedereen die op dat moment in de kroeg stond weloverwogen het risico nam en ook niet tussendoor preventief getest. Maar dan dus ook niet tussendoor naar de supermarkt of iets dergelijks.
Bij ons ook 6 van de 7 positief, en die ene laatste was net voor carnaval al besmet en genezen.
Met terugwerkende kracht denk ik dat ik het aan het begin al heb opgelopenik had namelijk maandag echt de zwaarste kater die ik ooit heb gehad. En ik ben ook geen 21 meer, die duren bij mij altijd meerdere dagen. Deze was echter na een paar uur ook weer weg. Vond het al merkwaardig.
[ link | afbeelding ]
De grafiek van mijn rusthartslag doet ook zoiets vermoeden
Ja. Toen ik veel sportte was dat wel een graadmeter voor griepjes etc. En overtrainingquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Verrek ja, ik kan mijn booster ook terugzien in die grafiek. Tijdens de eerste twee had ik nog geen smartwatch dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Mooi om te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
M'n garmin smartwatch houdt stress bij gebaseerd op mijn hartslag. Op de onderstaande afbeelding is het stressniveau op donderdag 6 januari 38 punten, iets meer dan een dag na mijn booster, dat haal ik niet eens op een flinke actieve werkdag.
[ afbeelding ]
Een week later tijdens m'n vakantie was ik ook niet lekker, beetje verkoudheidssymptomen, slecht geslapen en mijn hartslag bleef ook hoog de hele dag. Niet getest want ik was toch vrij. 31 stresspunten voor een dag waarop ik bijna alleen maar op bed heb gehangen is echt hoog. Flink intensieve werkdagen zorgen voor 34 stresspunten.
[ afbeelding ]
Dan komen we bij de besmetting van carnaval, dinsdag beetje last, woensdag positieve zelftest gevolgd door een positieve GGD test.
[ afbeelding ]
@yvonne @sp3c @trein2000 @Karina @Lavenderr @GGMM en ik wensen jou beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.
Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.
Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.
Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne @:sp3c @:trein2000 @:karina @:lavenderr @:ggmm en ik wensen jou beterschap
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval
Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.
Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg.
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.
Ja, dat spreekt wat ik zeg ook niet tegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |