wat praktisch elke keeper doet bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Zorro het volgende: [..] Ja van de keeper met zijn knie vooruit in de rug van de speler springen.
Ja in Brazilië zie je zulke mensen niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anthony heeft een nat broekje nu.
Oog in oog met BMI
Weet je wie daar zo'n handje van had? Die keeper van vorig jaar van AZquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat praktisch elke keeper doet bedoel je?
Bizotquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wie daar zo'n handje van had? Die keeper van vorig jaar van AZ
Ik ben z'n naam kwijt, iets met de B
Wat een lul vond ik dat zeg
Grootste lul betwijfel ik met Onana in het team.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef Zorro het volgende:
Man man man, die Antony is de enige serieus goede speler bij ajax.
En de grootste lul. Dat betekent wat als je ook Tadic in het team hebt.
De altijd walgelijke Bizot. Wat een idioot.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wie daar zo'n handje van had? Die keeper van vorig jaar van AZ
Ik ben z'n naam kwijt, iets met de B
Wat een lul vond ik dat zeg
Ja, die wat een lulquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd walgelijke Bizot. Wat een idioot.
Dan denken mensen dat je op Baudet doelt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh een onnodige H.
Zal hem voortaan wel dat gore teringjong op rechts noemen.
Dan hou ik maar gewoon mijn bek denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan denken mensen dat je op Baudet doelt.
Dat is denk ik wel het beste inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hou ik maar gewoon mijn bek denk ik.
Stuk beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh een onnodige H.
Zal hem voortaan wel dat gore teringjong op rechts noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |