Daar zaten ze bij mij al vanaf dag 1. Te opzichtig pletsen terwijl dat niet natuurlijk aanvoelt bij hen. Ik heb dan liever de spontaniteit van Salar of het op de man gespeelde van Nawel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die is echt keihard gezakt
met Grace
Salar en Kristoff lopen wel het grootste risico om genomineerd te worden volgende week.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en hij blijft zich maar voordoen als de perfecte knul, maar grace is echt van haar troon gevallen na de afgelopen dagen. Hoop dat ze dat ook goed in beeld gaan brengen samen met wat nouchine allemaal heeft gezegd. Dat kan alleen maar kristof ten goede komen.
Moeten ze goed hun best doen voor de pin. Ook dat hoort bij het spel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Salar en Kristoff lopen wel het grootste risico om genomineerd te worden volgende week.
kris maar keer lbquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Salar en Kristoff lopen wel het grootste risico om genomineerd te worden volgende week.
Of Nawel. Dat zou ook wel lachen zijn maar minder leuk voor Kristof en Salar.quote:
Moe en gedronken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Tobi weer eens beus? Hij ziet er beus uit.
Denk dat hij zich het meest zorgen over maakt wat de kijkers denkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat tobi zich zoo klote voelt met wat hij geflikt heeft
beetje nukkig ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
vind ik helemaaaal niet om te lachenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Of Nawel. Dat zou ook wel lachen zijn maar minder leuk voor Kristof en Salar.
Heeft een megavuur gebouwd en is daarna uitgeschakeld. Niet duidelijk wat er nu weer mis is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Straks lag het nog aan die twee die buiten zaten?quote:
zal kris zijn schuld wel zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft een megavuur gebouwd en is daarna uitgeschakeld. Niet duidelijk wat er nu weer mis is.
Krijg toch steeds meer het idee dat de poppetjes moeten spelen hoe BB wil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Resumerend heeft Tobi dus in principe de chaos in gang gezet waardoor Kristof gered kon wordenIk vraag me af of dat zo bedoeld was... maar ja, van de andere kant, waarom start je anders die chaos.
BB Bepaald allesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg toch steeds meer het idee dat de poppetjes moeten spelen hoe BB wil.
Waarom kregen Julio en Tobias enkel stukjes wat zogenaamd van belang was van Kristoff en Salar.
Waarom die rare switch als er geen nederlander op de bank zit.
Alles is al een beetje bepaald.
Hij is hier eigenlijk helemaal niet geschikt voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Het huis doet ook wel rare dingen met je he
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
ik heb het gevoel dat niks me meer kan breken
tobi
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.
Hij is al gebroken dat hij kritiek heeft gekregen over zijn karakter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk dat als mensen hem zouden nomineren hij breekt
Jup hij kent zichzelf helemaal niet zo goed als dat hij zelf denkt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.
kris kan doen en laten wat hij wil hij krijgt die stempel niet weg.... in het huis dankzij bp mensen en in media dankzij bbquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
kris..ik wil alles uitspreken, sorry maat hier bij je backstabbers gaat dit niet gebeuren!. ze gaan zingen en spiegelen.
Ja nu net op tv ook hoe tobias reageert op kristof maar die is wel heel oprecht naar hem toequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Kristof het heel erg gaat kwetsen als hij beelden terug gaat kijken
Ik denk dat dat wel meevalt. Die is daar wel nuchter in denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Kristof het heel erg gaat kwetsen als hij beelden terug gaat kijken
tv?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Kinderachtige To afwassen met Kristof. Kristof wil het uitpraten maar daar heeft To geen zin in.
ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Toby houd alleen bij de pot en de hoeveelheid eten dat iedereen pakt...de gene die 20 k pakt bij vertrek..gaat hij door het lint
.
jammer..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doen
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Toby houd alleen bij de pot en de hoeveelheid eten dat iedereen pakt...de gene die 20 k pakt bij vertrek..gaat hij door het lint
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |