De horeca in 't centrum als al die idioten een stadionverbod krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En toch nog geen 10.000 man in het stadion. Op een vrijdagavond
Waar zijn al die mooie records dan goed voor?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je gaat gewoon naar het stadion? Een klap in het gezicht van de medesupporter.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Test gedaan.
CORRED.
Goh
Straks wel gewoon stadion @:yats @:scrummie
En in die van @MC-Mquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je gaat gewoon naar het stadion? Een klap in het gezicht van de medesupporter.
KNVB maffia!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:15 schreef Sked het volgende:
[..]
De horeca in 't centrum als al die idioten een stadionverbod krijgen
Omdat ik ook ging drinken vooraf bij iemand. Die sla ik even over.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom doe je dan een test, die logica ontgaat me even.
Je droomde dat btc naar 0 ging?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
klappen voor de zorg
ik heb corona overleefd
1 nachtje beetje zweten en rare dromen
einde verslag
Wat voor dromen? @RamboDirk en ik zijn erg benieuwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
klappen voor de zorg
ik heb corona overleefd
einde verslag
Mooi verhaaltje Klaasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
klappen voor de zorg
ik heb corona overleefd
einde verslag
Dit had ik ook ja. En wat keelklachten nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
klappen voor de zorg
ik heb corona overleefd
einde verslag
Wat is hier de grap/speling wie willen ze hier een steek uitdelen ik snap het nietquote:
blij dat ik niet de microchips van bill gates heb!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja. En wat keelklachten nog.
thank you for your sacrificequote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja elke sc heeft er 1 nodig, krijgen we subsidie voor
5 dagen en minimaal 24 uur klachtenvrij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe lang moet je tegenwoordig eigenlijk in isolatie blijven bij een besmetting? Ik lees tegenstrijdige berichten.
Ik weet nou niet of het met hartproblemen zo’n goed idee is om in de ochtend aan de frituur te gaan maar hoop dat het heeft gesmaakt!!!quote:
Gewoon niet, stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe lang moet je tegenwoordig eigenlijk in isolatie blijven bij een besmetting? Ik lees tegenstrijdige berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |