Gewoon fonetisch meeblèrenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:35 schreef Tegan het volgende:
Stromae mag altijd in mijn hoofd zwemmen. Ik wou dat ik beter Frana kon door hem
.
Ja, maar de, naar mijn mening, mooiste van dat album was al uit; L'enferquote:
Ik onthoud mij van stemming, ik ken alleen de nummers die op de radio voorbij komenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar de, naar mijn mening, mooiste van dat album was al uit; L'enferDie tekst
L'enfer is al op de radioquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van stemming, ik ken alleen de nummers die op de radio voorbij komen
L'enfer is prachtig jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar de, naar mijn mening, mooiste van dat album was al uit; L'enferDie tekst
Maar op 1 liedje beoordeel je geen heel albumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar op 1 liedje beoordeel je geen heel albumDat is waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar op 1 liedje beoordeel je geen heel albumEr schijnt en Celine Dion biopic te zijn, en 1 recensie is het enige dat je hierover hoeft te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Here is an utterly bizarre fictionalised biopic of Canadian singing star Céline Dion, whose opening scenes will have audiences screaming and running out of the cinemas the way they were mythically supposed to have done at the Lumière brothers’ first silent movie about the arriving train. Even now, I still can’t believe I have seen it.quote:It does at least create a point of interest in what is otherwise a desperately bland TV-style film. But that opening section is the scariest thing since The Omen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zou denk ik ook schreeuwend in paniek wegrennen als ik een film over Celine Dione zou moeten zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er schijnt en Celine Dion biopic te zijn, en 1 recensie is het enige dat je hierover hoeft te weten.
Here is an utterly bizarre fictionalised biopic of Canadian singing star Céline Dion, whose opening scenes will have audiences screaming and running out of the cinemas the way they were mythically supposed to have done at the Lumière brothers’ first silent movie about the arriving train. Even now, I still can’t believe I have seen it.
[..]
Frans is en blijft een klotetaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:35 schreef Tegan het volgende:
Stromae mag altijd in mijn hoofd zwemmen. Ik wou dat ik beter Frans kon door hem
.
Frans is juist sensueel en sexy. Fransen geen mening overquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Frans is en blijft een klotetaalGod als ik iets haat dan zijn het Fransen wel.
Nique ta mere, connardquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik weet me te beheersenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef Tegan het volgende:
Horror, bah. Maar inderdaad, zou het nu bijna willen zien.
Het zou wel helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt iemand nodig om je hand vast te houden?
de Franse taal =/= de Franse mensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |