Mag toch hopen dat die account wordt gebanned van twitterquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
te walgelijk voor woorden - simpel tv spelletje vergelijken met wat er in Oekraïne gebeurd
Denk echt wel dat het er stond hoor al die tijdquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is nu werkelijk van alles.....op het eind, of ehebben ze nooit verder dan hun neus gekeken...
Dat idee kreeg ik ook al.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk echt wel dat het er stond hoor al die tijd
De enige daar zijn toch echt wel Kristof en Tobias, heb niet echt op Julio kunnen letten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
We zijn een uur verder en die Nawel staat nog steeds te zingen. Heeft nog niet veel uitgestoken bij de schoonmaak. Reinigingsmiddel als microfoon, en met een doekje zwaaien.
In haar topje en camera momenten stelen. Kunnen voor geen meter zingen eerder krijsen. Alles is goed om je ziel te verkopen voor eventueel wat geld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
We zijn een uur verder en die Nawel staat nog steeds te zingen. Heeft nog niet veel uitgestoken bij de schoonmaak. Reinigingsmiddel als microfoon, en met een doekje zwaaien.
Grace loopt een beetje te krijsen en met een mopdweil rond te hobbelen. Echt niet normaal die twee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
Die heeft net volgens mijn de wc's helemaal uitgesoptquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige daar zijn toch echt wel Kristof en Tobias, heb niet echt op Julio kunnen letten.
De rest zijn ze zo lui als ik weet niet wat.....oh wacht als Grace het op haar heupen krijgt is ze ook wel fanatiek aan het schoonmaken of wassen.
Gekuist met spray en doekske.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:22 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Nouchine de ramen in de keuken heeft gedaan?? Of was het de bedoeling maar toch maar gestopt?? Met het optrekken van de shutters.
Dat is wel een aanpakker en zonder zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft ooit al meer schoongemaakt. Dat zie je zo aan zijn manier van werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |