Keep dreaming, Nawel blijftquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:22 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop dat ze morgen in de uitzending even goed de scheldtirade en zwartmakerij van Nawel in de spotlights zetten. Dat de mensen die geen live uitzendingen kijken ook eens zien wat voor een valse teef ze eigenlijk echt is.
Zie hem de hele dag op de bankquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:18 schreef danilel het volgende:
yes, ik log net in, nog niks teruggelezen maar geen Kris op de bank, YIHAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze de geheime missie moeten vertellen en dat er 10.000 euro op het hoofd van Nawel staat. Drama!quote:
En BB trakteert op een heerlijke BBQ staat op tv.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:37 schreef Angelflush het volgende:
En back, ze moeten het huis een schoonmaakbeurt geven . Eindelijk eens dweilen.
Oke dank, beeld op m'n telefoon is te klein.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En BB trakteert op een heerlijke BBQ staat op tv.
tja zal wel gezien worden als uitsloverijquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
nouch aait een beetje met een plumeau
salar veegt een beetje met een stofzuiger
En Kris haalt alle spullen opzij, rolt kleden op en werkt hard.
pfff
Thuis hoop ik met eigen familie en vrienden. Nergens staat dat hij de bende van 7 trakteertquote:
Nawal heeft haar flesje! Nu leest ze even alle etiketten van de schoonmaakmiddelen voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:46 schreef mangalie het volgende:
Nawel doet weer niets. Loopt een beetje rond op zoek naar haar flesje
huh?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen dat geschreeuw van Nouchine![]()
Nawel ligt weer
Nee hoor is de badkamer aan het poetsen en zingen met Julio.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen dat geschreeuw van Nouchine![]()
Nawel ligt weer
Tis meer krijsen maar ik probeerde er een positieve draai aan te gevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
Van mij hoeven ze er niet bij te zingen.....
ff omruilen met die mop van Gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 13:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die mop stelt ook geen fuck voor om dat grote oppervlak te dweilen
Ik dacht dat ze de dat bedoeldequote:Op donderdag 3 maart 2022 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff omruilen met die mop van Grace
Beter dan beter bed streams.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
leuk dat ze moegen bbq-en maar schoonmaakstreams
gewoon een 24/48 uurs opdracht is dat nu zoveel gevraagdquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die heeft ze gister geschoren, gisteravond flink lopen kruiskrabben
ze hebben ook geen mop normaal gesprokenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Eindelijk wordt er eens een keertje schoongemaakt. Wel erg dat BB het ze niet opdragen alsof het een stel mokkende pubers zijn.
BB heeft ze moeten chanteren met n BBQ, anders hadden ze het niet gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Eindelijk wordt er eens een keertje schoongemaakt. Wel erg dat BB het ze niet opdragen alsof het een stel mokkende pubers zijn.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een 24/48 uurs opdracht is dat nu zoveel gevraagd![]()
![]()
gaan we ook niet meer krijgen denk ikquote:
Dan doe je het met wat je hebt. Is niet perfect, maar halfbakken schoon is beter dan helemaal niet schoon.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben ook geen mop normaal gesproken
de helft van de schoonmaakmiddelen ontbreekt
Omkoperij idd. Het zijn net pubers daar in dat huis.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
BB heeft ze moeten chanteren met n BBQ, anders hadden ze het niet gedaan
ik heb in utopia veel smerigere dingen gezienquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan doe je het met wat je hebt. Is niet perfect, maar halfbakken schoon is beter dan helemaal niet schoon.
Vind ze echt best wel vies dit jaar. Niet schoonmaken, met schoenen op de bank, zelfs met voeten op het aanrecht.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:09 schreef Thorelf het volgende:
denkt grace sexy te zijn zo met dat ordinaire badpak
yeah heel sexy met die flubber buik, platte tieten, zadeltassen en blubber billenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:09 schreef Thorelf het volgende:
denkt grace sexy te zijn zo met dat ordinaire badpak
ik vind het wel humorquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
Salar geeft even zijn wensen door aan BB....hoopt dat het meer is dan twee worsten.....hij wil een bak magnum. Tenslotte is hij little baby brother.
Maar dat is niet zeiken hoor.
Jij wil 48 uur SL?quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een 24/48 uurs opdracht is dat nu zoveel gevraagd![]()
![]()
Ze hebben toch water? Als je een fikse pan kokend water hebt heb meer dan zat voor warm water om schoon te maken. Beetje koud erbij zodat je je niet verbrand eraan en holle je hebt een emmer of twee om mee schoon te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb in utopia veel smerigere dingen gezien
ze moeten het elke keer doen met 2 minuutjes warm water
ik zou ook niet al die moeite doen als er niet eens fatsoenlijk schonmaakmiddel en spul was
of warm water om goed schoon te maken
Interesseert ze toch geen zak.. ze zitten in een leenhuis met kost&inwoning+gratis entertainment, wat hun betreft zakt het daar in elkaar over een paar weken ...quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ze hebben toch water? Als je een fikse pan kokend water hebt heb meer dan zat voor warm water om schoon te maken. Beetje koud erbij zodat je je niet verbrand eraan en holle je hebt een emmer of twee om mee schoon te maken.
En met koud water gaat het ook, kost iets meer moeite en droogt langzamer.
Ik zou die moeite wel degelijk doen, zou niet in smerigheid willen moeten leven.
Ik zal je wel vertellen, als ik moest schoonmaken , en niet behoorlijke schoonmaakspullen heb, moet bedelen om handdoeken en theedoeken en schoonmaakdoekjes, niet eens een dweil heb, ik ook een dikke vinger zou opsteken, daar komt bij ze hebben per persoon maar paar minuten warm water per dag, als je daar dan ook nog vanaf moet smokkelen. Nee hoor, geef ze groot gelijk, even de stofzuiger er doorheen, badkamer doen ze elke dag de wastafels en douches, dus een dikke primaquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan doe je het met wat je hebt. Is niet perfect, maar halfbakken schoon is beter dan helemaal niet schoon.
Vind ze echt best wel vies dit jaar. Niet schoonmaken, met schoenen op de bank, zelfs met voeten op het aanrecht.
ja en het is ook een soort van studentenhuis, andermans rommel overalquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zal je wel vertellen, als ik moest schoonmaken , en niet behoorlijke schoonmaakspullen heb, moet bedelen om handdoeken en theedoeken en schoonmaakdoekjes, niet eens een dweil heb, ik ook een dikke vinger zou opsteken, daar komt bij ze hebben per persoon maar paar minuten warm water per dag, als je daar dan ook nog vanaf moet smokkelen. Nee hoor, geef ze groot gelijk, even de stofzuiger er doorheen, badkamer doen ze elke dag de wastafels en douches, dus een dikke prima
Ze zijn alweer bezig. Ruimen de huiskamer weer in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:38 schreef zodeju het volgende:
ah, Salar en Nous zijn er al klaar mee....
Edit, hij is nu zijn neus aan het uitbaggeren en shoonmaken![]()
![]()
Ja, dat werd hen gevraagd, kan je moeilijk nee zeggen.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn alweer bezig. Ruimen de huiskamer weer in.
Zolang Meneer Kaktus maar wegblijftquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:16 schreef mangalie het volgende:
Aaah mevr. Stemband is er ook weer bij.
Kwartiertje en hij is er al klaar mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Salar is leuk maar ook liever lui als moe hoor
Ja die lag lekker in de zon en moet nu poetsen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Salar is leuk maar ook liever lui als moe hoor
Prachtig omschrevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah heel sexy met die flubber buik, platte tieten, zadeltassen en blubber billen
te walgelijk voor woorden - simpel tv spelletje vergelijken met wat er in Oekraïne gebeurdquote:
Er is nu werkelijk van alles.....op het eind, of hebben ze nooit verder dan hun neus gekeken...quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben ook geen mop normaal gesproken
de helft van de schoonmaakmiddelen ontbreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |