quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat een konvooi van 60km lang is uitgeschakeld?
Ik dacht dat er gisteren wat bommetjes op gegooid zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij staat het vast vooral, door een aantal problemen. Dat zorgt meestal niet voor duizend+ dodenHet is voor zover we weten niet gebombardeerd oid.
Nee dat was ergens in het zuiden, maar volgens mij nergens officieel bevestigdquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gisteren wat bommetjes op gegooid zijn
Dat geeft juist toch wat extra spanning, elk moment kan je laatste zijn. Denk niet dat ze zich dus vervelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef tjoptjop het volgende:
Je zou als chauffeur in dat konvooi staan. Je verveelt je al dagen de tering en een constante dreiging van een flinke boem
Ook dit is een leugen. Tuurlijk, de VS is een powerhouse en absolute #1 binnen de NAVO maar dacht je dat Rusland een kans maakt tegen een coalitie van 29 landen waaronder de Turken, Fransen, Britten, Canadezen, Polen en Finnen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de mensen gaan beseffen dat de NAVO echt 100 keer niks voorstelt zonder de VS, zeker niet tegen een geoefend Russisch leger.
Dan spreken we wat mij betreft af dat we vanaf nu dat het infantiele coronastandpunt m.b.t vluchtelingen vanaf nu is afgedaan.quote:
Hebben ze wel genoeg eten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef tjoptjop het volgende:
Je zou als chauffeur in dat konvooi staan. Je verveelt je al dagen de tering en een constante dreiging van een flinke boem
Bijzondere vorm van diplomatie. Leveringen van wapens en ander oorlogsmaterieelquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:02 schreef Buitendam het volgende: [..] Ja, wat zijn toch gek op waarschuwen die Russen. En het Westen reageert alleen diplomatiek. Zijn de Sovetjes niet gewend.
Oekraine zegt dat het hun afweergeschut was wat inkomende raketten liet ontploffen. Zou kunnen want hoger is meer licht maar is volgens mij nergens verder bevestigd nog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef THEFXR het volgende:
nog meer nieuws van die lichtflits van vannacht?
Oohja, je hebt gelijk. Blijft verwarrend al die enorme konvooienquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee dat was ergens in het zuiden, maar volgens mij nergens officieel bevestigd
Lijkt echt heel naar, een constante spanning maar geen afleiding omdat er geen moer te doen is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat geeft juist toch wat extra spanning, elk moment kan je laatste zijn. Denk niet dat ze zich dus vervelen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
![]()
[ twitter ]
Kan geen russisch dus kan het zelf niet bevestigen. Iemand wel?
Rofl, wat een onzin. Met Corona werden er ook allemaal Aziaten aangevallen. Heeft echt niks met de EU te maken ditquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alsof die mensen er iets mee te maken hebben idd.
Maar dat klimaat wordt wel geschept in de EU door ook zelf russische personen nergens toe te laten, bedrijven te boycotten, russische tv te blokkeren en bedrijven die zelf ook activiteiten stoppen in Rusland.
Tel daarbij op dat het bedreigen van jan en allemaal op het internet toch al gemeengoed is en je bent er.
Ja ik wil weten wat ze zegt...quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Catatafishh het volgende:
[..]hoe dat nieuwsvrouwtje kijkt ook
Whahahaha!!!! GENOTquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Russen blijven materiaal leveren aan Oekraïne
op ebay een tank voor 400 miljoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Russen blijven materiaal leveren aan Oekraïne
Dat gezicht van die vrouw op het eindequote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
![]()
[ twitter ]
Kan geen russisch dus kan het zelf niet bevestigen. Iemand wel?
En het vriest (-3 's nachts) en je kan de motor niet aanzetten omdat je benzine bijna op is. Dat is de echte reden waarom er niet veel aan het konvooi gedaan wordt. De meest demotiverende file ooit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef tjoptjop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |