Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is maar een naam
![]()
ik ga nu wel slapen. Rustig aan booster. En nachtbraakze.
Morguh Booster, wat een verwennerij. HIer zal ik wel aan kunnen wennen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:28 schreef B00STER het volgende:
Goedemorgen lieve @:dotteke de koffie staat klaar, alleen even 'aan' zetten.In de oven liggen croissantjes, ook even op 'aan' drukken en met 15 minuutjes heb je heerlijke warme croissantjes. Verder heb ik de kachel ingesteld op een comfortabele temperatuur van 20 graden. Dat je maar een fijne ochtend mag hebben!
Dat was even een verwennerij of niet,quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt jaloers naar een smullend en genietend Dotteke.
Nou, inderdaad. Je ochtend kan niet meer stuk nu.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was even een verwennerij of niet,
Nee, zeker niet. Dat was lekker wakker worden. Allleen op knopjes drukken en de kamer geurde al snel naar koffie en warme croissantsquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Je ochtend kan niet meer stuk nu.
Hey Mailyquote:
Zegguh ben jij verstoppertje aan het spelen ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:16 schreef B00STER het volgende:
En daar zit ik dus weer in mijn eentje met al mijn vrienden.
Hey ToTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |