Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar Jezus, vandaag de hele tijd: "Kijk! Een auto! Kijk! Een vrachtauto! Kijk! Een bus! Kijk! Een boom! Kijk! Een vogel enz enz enz.
Hey, pssst, heb je nog zo'n.... uhm .... boterham?quote:
Net zoals de meeste mannenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
ehhh jij deed alleen 5 sterren koken hequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey, pssst, heb je nog zo'n.... uhm .... boterham?
Gelukkig ben ik een badeendje.quote:
Ik was vergeten dat jij subtiel niet begrijptquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh jij deed alleen 5 sterren koken he
Die worden niet kaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een badeendje.
subtielquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij subtiel niet begrijpt![]()
Met 'boterham' bedoel ik geen echte 'boterham' maar een 'boterham'
In sommige gevallen wel, als bijvoorbeeld spacecakequote:
neuhhh dat hoef ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel, als bijvoorbeeld spacecake
Laatste keer dat ik cannabis heb gebruikt is alweer eind 2018 geweest en de keer daarvoor is van voor 2015quote:
ik denk dat het rond 2000 wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik cannabis heb gebruikt is alweer eind 2018 geweest en de keer daarvoor is van voor 2015
Voor laatste keer voor mij was zomer 2014 bedenk ik me netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor laatste keer voor mij was zomer 2014 bedenk ik me net
ik heb denk ik 3 keer geblowd in mijn levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is gewoon niet mijn ding
heb liever controle over zakenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Snap ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb denk ik 3 keer geblowd in mijn leven
maar is gewoon niet mijn ding
heb liever controle over zaken
ben te perfectionistisch om mijn leven te laten bepalen door alcohol of drugsquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik heb het een enkele keer tussen mijn 18 en 20ste gedaan om uit te proberen en nog een weekje of 3 vaker toen ik aan de andere kant van de wereld zat om deels te wennen aan het totaal andere dag/nacht ritme.
Blowen is ook niet echt mijn ding.
Dat kun je ook opvatten als 'ik wil niet verslaafd raken aan alcohol of drugs want dan gaat het mijn leven bepalen'quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben te perfectionistisch om mijn leven te laten bepalen door alcohol of drugs![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |