Ja dat klopt wel ongeveer. Die grijpen zelden in. Maar de oehoe's hebben ze vorig jaar ook gered toen beide ouders verdwenen omdat die jongen al zo groot waren ondertussen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja anders was het wel heel zielig geweest
hij vertelde dat ze bij beleef de lente dat niet doen
raden ze af
maar de uilenwerkgroep raad het aan![]()
![]()
is ook jammer als ze dan dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ongeveer. Die grijpen zelden in. Maar de oehoe's hebben ze vorig jaar ook gered toen beide ouders verdwenen omdat die jongen al zo groot waren ondertussen.
gewoon in bed gooienquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik kan nu weer ff typen, Mini-ToT zit weer heel even niet met het toetsenbord te kutten!
Lekker beat welquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
Hij wordt al wat rustiger en slaperiger van de heavy metal en SNOEIharde elektronische muziek hier.Iron Maiden hierna is echt ongelooflijk soft!
quote:
Ah dat is wel leuk.. Hoef je geen kinder liedjes aan te horenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
Ja ze hebben wel meer toffe nummers als deze!Het kan Mini-ToT allemaal niet hard genoeg zijn!
Je ziet zijn interesse bij rustigere numemrs gewoon wegvallen!
"Wil je Buurman&Buurman zien?"
- "Nee! Muziek!!!"
Ik werd er zo schijtgallisch van!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk.. Hoef je geen kinder liedjes aan te horen
Helemaal geïndoctrineerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
Ja ze hebben wel meer toffe nummers als deze!Het kan Mini-ToT allemaal niet hard genoeg zijn!
- "Nee! Muziek!!!"
Kan ik mij wel voorstellen, op den duur kan je ze gewoon mee zingen enzquote:
Ik heb het de afgelopen 4 jaar echt ZELDEN opgezet!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl hij RATM zit te luisteren!
Is idd niet normaal meer hoe de prijzen stijgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben héél blij dat ik gisteren getankt heb. De tering
Ja hier net over de grens is het ook al ¤1,92.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben héél blij dat ik gisteren getankt heb. De tering
Beter, zeg maar dat de badeend trots op hem is.quote:
hakke en zage voor kids draaien tochquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]!
![]()
- "Nee! Muziek!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |