Wat heb je gegeten of ga je vanavond nog eten?quote:
Had kip hawaii met rijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten of ga je vanavond nog eten?
Lekkah! Al mag ik hopen dat de ananas koud was.quote:
Warm en koudquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah! Al mag ik hopen dat de ananas koud was.
Wij hebben Chicken teriayke gehad met rijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ga jij eten of heb je al gegeten?
Dat is ook lekker zegquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben Chicken teriayke gehad met rijst
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaarquote:
wanneer kook je voor ons?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaar
Als jullie culinair genoeg onderlegd zijn om van mijn maaltijden te kunnen genietenquote:
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, ik maak enkel het aller lekkerste eten klaar
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jullie culinair genoeg onderlegd zijn om van mijn maaltijden te kunnen genieten
ik zou wel eens willen dat mijn hoofd zo deedquote:
Gordon Ramsay zijn kookkunsten horen in een McD thuis nadat jullie een van mijn maaltijden hebben gehadquote:
quote:
Ja dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle letters van het alfabet met alle mogelijke combinaties ervan behalve de ouderwetse A tot Z
Ja lief krokodilletjequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig lekker drijven in t water
ik wacht op de uitnodigingquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gordon Ramsay zijn kookkunsten horen in een McD thuis nadat jullie een van mijn maaltijden hebben gehad
Ik verwacht dan wel dat je aan alle eisen voldoet die bij een 5 sterren restaurant horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |