Heb ook eigenlijk niet veel nodig qua nieuwe spelers, m'n team draait lekker, maar het blijft leuk die goodiebags enzo te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is wel 2 keer een flinke L man. Ik kreeg een dupe Busquets dus had die er maar ingestopt OTW Lukaku niet dat die ooit maar 1 minuut gaat spelen
Heb die Zlatan paar keer in de draft gehad die is zwaar overpriced.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb ook eigenlijk niet veel nodig qua nieuwe spelers, m'n team draait lekker, maar het blijft leuk die goodiebags enzo te doen
Zou wel WW Zlatan wel willen hebben maar dat duurt nog wel even denk ik
Prima fodder wel. Ik ga die goodiebag ook wel doen als ik een duplicate hoge rating ergens uittrek, maar voor nu laat ik hem even links liggen. Mijn geluk kennende krijg ik OTW Saul en Numbers up Neuhaus als keuze.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is wel 2 keer een flinke L man. Ik kreeg een dupe Busquets dus had die er maar ingestopt OTW Lukaku niet dat die ooit maar 1 minuut gaat spelen
Dat idee had ik ook al, maar wil hem toch in m'n team hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb die Zlatan paar keer in de draft gehad die is zwaar overpriced.
Dupe nu Ter Stegen en dupe rttf Denayer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima fodder wel. Ik ga die goodiebag ook wel doen als ik een duplicate hoge rating ergens uittrek, maar voor nu laat ik hem even links liggen. Mijn geluk kennende krijg ik OTW Saul en Numbers up Neuhaus als keuze.
Wel beter dan tegen ‘normale’ teams te spelen als er geen 64 rated 28 chem tussen zit. Speelde maandagavond een potje voor swaps tegen een zilveren team, en uiteindelijk was het 5-5 en won ik nadat zijn keeper een penalty misttequote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Tip voor de icon swaps squad battle; dat promoted team is er een vol met keepers en die kun je blijven doen. Dus zelfs met een silver squad win je daar met dubbele cijfers van. Niet leuk, wel makkelijk.
Viel mij ook op. Ik heb gisteren de PL swaps gedaan, de eerste 5 potjes gingen heel erg snel. Daarna werd ik tegen erg goede tegenstanders gematcht. Gelukkig deed wel iedereen golden goal. Ook de spelers de eigenlijk veel beter dan mij waren, maar waar ik toch vrij snel tegen scoorde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:03 schreef Geluiden het volgende:
Gisteren aan Swaps begonnen met een standaard LaLiga team. Het lijkt wel alsof elke tegenstander tegenwoordig een zweterige e-sporter is. Berbatov cancels vliegen mij om de oren. Iedereen had kennelijk ook POTM Ronaldo in zijn spelerskeuze.
Dat scheelt inderdaad. Andersom is het soms frustrerend als je duidelijk beter bent, maar een rebound om de oren krijgt. Hoe dan ook gaat het zelfs als je regelmatig verliest vrij snel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef papert het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Ik heb gisteren de PL swaps gedaan, de eerste 5 potjes gingen heel erg snel. Daarna werd ik tegen erg goede tegenstanders gematcht. Gelukkig deed wel iedereen golden goal. Ook de spelers de eigenlijk veel beter dan mij waren, maar waar ik toch vrij snel tegen scoorde.
Monitor ik kan echt niet gamen op een tv.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Andersom is het soms frustrerend als je duidelijk beter bent, maar een rebound om de oren krijgt. Hoe dan ook gaat het zelfs als je regelmatig verliest vrij snel.
Waar spelen jullie eigenlijk op? Gewoon een standaard tv in de huiskamer of echt van die gaming monitors?
monitor. Al is het geen gaming monitor. maar gewoon 4k 60hz scherm. Die 120hz is me iets te duur nog op het momentquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Andersom is het soms frustrerend als je duidelijk beter bent, maar een rebound om de oren krijgt. Hoe dan ook gaat het zelfs als je regelmatig verliest vrij snel.
Waar spelen jullie eigenlijk op? Gewoon een standaard tv in de huiskamer of echt van die gaming monitors?
Valt wel mee toch rond de 650 heb je die al.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
monitor. Al is het geen gaming monitor. maar gewoon 4k 60hz scherm. Die 120hz is me iets te duur nog op het moment
Hoeveel hz heeft je tv?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:17 schreef Geluiden het volgende:
Ik zie het al. Dat verklaart wel waarom ik vaak als stroop speel, terwijl de tegenstander over het veld zweeft. Ik speel gewoon op een standaard 4K tv, weliswaar met de gaming mode ingeschakeld.
Ik denk bij rubberbanding dan weer per definitie aan dynamic difficultyquote:Op maandag 21 maart 2022 11:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Schijnt dus beiden te zijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Rubber_banding
650 voor een 4k 120hz in beetje normale afmeting?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt wel mee toch rond de 650 heb je die al.
65" 4K tv uiteraardquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ja heb je toch wel een 28 inch scherm voor. Zou zelf liever geen 4k hebben maar hogere hz.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
650 voor een 4k 120hz in beetje normale afmeting?
Maar zelfs dan vind ik het nog veel geld omdat ik nu dus al meer dan een prima scherm heb.
Nah wil wel echt 4k. Maar het is vooral dat het scherm wat ik nu heb gratis is, dus een nieuw scherm wel heel veel beter ik kwaliteit moet zijn wil ik overstappen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja heb je toch wel een 28 inch scherm voor. Zou zelf liever geen 4k hebben maar hogere hz.
Prefereer zelf altijd wel performance boven graphics 120hz is zo cruciaal vind ik zelf.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah wil wel echt 4k. Maar het is vooral dat het scherm wat ik nu heb gratis is, dus een nieuw scherm wel heel veel beter ik kwaliteit moet zijn wil ik overstappen.
Ja, dat komt inderdaad ook wel voor. Ik speel op een gewone standaard Led tv. Dat werkt voor mij prima.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet zo goed als IF Ronaldo maar wel FUT Fantasy Nani uit een league SBC pack, mijn beste pack pull van het jaar en ook nog tradeable
En dat voor iemand die bij Fifa21 driekwart van de tijd heeft geklaagd over zijn gebrek aan packluck.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben echt heel erg moe aan het worden van Dopekoe’s packluck. Dit gaat nergens meer over.
Die tactiek probeer ik ook al 5 jaar, werkt voor geen meterquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:10 schreef papert het volgende:
[..]
En dat voor iemand die bij Fifa21 driekwart van de tijd heeft geklaagd over zijn gebrek aan packluck.
Het gaat idd nergens meer over...quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben echt heel erg moe aan het worden van Dopekoe’s packluck. Dit gaat nergens meer over.
Toen had ik ook wel recht van klagen, tot ik tots Varane packtequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:10 schreef papert het volgende:
[..]
En dat voor iemand die bij Fifa21 driekwart van de tijd heeft geklaagd over zijn gebrek aan packluck.
Ik had afgelopen vrijdag ook mijn 2de hero en ook weer Milito.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na al die packs nog steeds geen icon gepackt hebben is wel jammer, dat is me de laatste jaren wel elke keer gelukt. En ik packte 2x dezelfde hero
Dat is al meer dan al mijn pulls waard zijn geweest, op 1 na. Ik heb een tradeable TOTY Cancelo, waar ik natuurlijk niet over mag klagen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:46 schreef Dopekoe het volgende:
M'n eerst grote pull van deze fifa was Mostovoi toen ie nog ruim 2 ton waard was
Je weet dat je niet per se met een competitie hoeft te spelen he.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ruilen?
Heb liever die Nani want die past beter in m'n serie A team
Uiteraard, maar op een of andere manier lukt het me niet met een hybrid team en gaat het me best goed af met m'n serie a teamquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat je niet per se met een competitie hoeft te spelen he.
Bruno heb ik inmiddels niet meer untradable, maar zal eens kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie wil je per se in je team? Lijkt me voor jou ook leuk om eens met een IF CR7 te spelen die je makkelijk op chem krijgt met een perfect link naar Bruno.
Zit wel echt tussen je oren hoor dat je met een hybrid niet kan winnen maar met een vol serie A team niet.
Ik ga eens kijken of dat luktquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
451 TAA rechtsback, Salah RM, Bruno rechter CAM, CR7 spits, Hagi Linker CAM.
Ik zou dan zelf kijken of je barella HL kan kopen en die op CM zetten heb je alles op 10.
Hoeft niet eens want tonali linkt goed aan Kjaer.
Ja daarom zou ik zo'n Bruno nooit in een sbc doen vanwege de potentiële linksquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of dat lukt
Maar moet wel ff sparen voor die spelers
Bernardo Silva kan evt ook volgens mij?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik zo'n Bruno nooit in een sbc doen vanwege de potentiële links. Maar je kan ook UCL fred doen volgens mij maakt dat voor chem niet zoveel uit.
Bernardo kan ook idd, zou zelf wel die rulebreaker TAA kopen die is gewoon iets sneller.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bernardo Silva kan evt ook volgens mij?
Want Bruno kan ik alleen de IF betalen momenteel, zeker als ik totgs TAA wil gebruiken...
Of een manier vinden om v/d Beek te linken, dat lijkt me ook wel een leuke kaart om mee te spelen
Die Allan is onbetaalbaar helaasquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bernardo kan ook idd, zou zelf wel die rulebreaker TAA kopen die is gewoon iets sneller.
VDB wordt wel heel lastig Everton heeft niet zoveel goede specials op Allan na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |