UCL bale 130k omhoog, leuk voor de mensen die dat risico hebben genomen.quote:
Heb een untradable Verratti, geen echt hele uitzonderlijke kaart, maar bij een evt CL finale had ie best flink kunnen groeien vanaf 89quote:
Dat is een motm.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb een untradable Verratti, geen echt hele uitzonderlijke kaart, maar bij een evt CL finale had ie best flink kunnen groeien vanaf 89
Oh, my badquote:
Is alles al bekend? Kwam Messi er nu in of werd het toch Dybala?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Team 2 wordt wel een heel stuk beter hopelijk komen ze ook nog met wat goede speler sbc's.
Dybala, Fekir, Paqueta, Davinson Sanchez en Bobby heb ik allemaal langs zien komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Is alles al bekend? Kwam Messi er nu in of werd het toch Dybala?
Fodderquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:00 schreef Dopekoe het volgende:
Wat hebben jullie gedaan of gaan jullie doen met de icon swap tokens?
En de birthday tokens?
Voor sbc's dus...quote:
Ik heb liever de kans op een echt goede kaart en in het slechtste geval fodder dan een Ansaldi of Boetiusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voor sbc's dus...
De icons en spelers die je er mee kunt krijgen zijn niet goed genoeg?
Ik wilde die ansaldi wel als vervanger van gouden Theo Hernandez....
Met de packluck die ik deze fifa heb zou ik uit een prime icon pack met de icon tokens gewoon een top icon kunnen halenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever de kans op een echt goede kaart en in het slechtste geval fodder dan een Ansaldi of Boetius
Ja, maar toch een beetje teleurstellend. Ik had een gelekte Ziyech gezien. Die was helaas blijkbaar fake.quote:
Kun je niet een hyperlinkje op die back positie knallen want die Ansaldi is echt heel matig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:24 schreef Dopekoe het volgende:
Ja, wordt toch ansaldi en daarnaast de vrij ff doen als vervanger van Luis Felipe naast kjaer
Wat bedoel je met hyperlinkje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je niet een hyperlinkje op die back positie knallen want die Ansaldi is echt heel matig.
Je hebt daar ook al gewoon 2 goede opties als je toch in de Serie A moet blijven.
Bijvoorbeeld in een 451 Mendy en Vinicius zodat die full chem hebben of Shaw Rashford. Kan je de rest Serie A houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hyperlinkje?
Ik heb niet genoeg centen voor WW spinazzola of een IF Hernandez iig...
Ah zo....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in een 451 Mendy en Vinicius zodat die full chem hebben of Shaw Rashford. Kan je de rest Serie A houden.
86 Theo is 100k dat moet je toch wel bij elkaar kunnen krijgen als je 1 WL speelt?
Die Ansaldi zou op de markt nooit meer waard zijn dan 50k.
Die Ansaldi komt nu uit en is niet eens veel beter dan een 86 Theo Hernandez die al maanden in de game zit. Vergeleken met alle fodder die je kan krijgen is dit gewoon een net niet kaart.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah zo....
Die 100k heb ik wel redelijk snel bij elkaar, maar snap alleen nog niet waarom ansaldi zo matig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |