Waarom niet?quote:
Die goodiebags waren leuk toen je een promospeler uit de huidige promo kreeg. Zelfs de goodiebags waarvan het van 2 of 3 verschillende promos waren leuk.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is leuk om te doen en gokken op iets leuks.
Ik had ook kunnen wachten op een icon sbc ofzo, maar straks komt er nog een icon swaps dus daar hoef ik m'n fodder niet aan uit te geven
Die Salah had ik overigens op m'n andere account (waarvan ik de club had verwijderd) al en was best een leuke speler
Ik doe ook altijd elke goodiebag
Heb hem 2 x gedaan, kreeg de eerste keer Parejo (uit een keuze met WW zaha en WW Sow) , die heb ik gelijk in de volgende gestoptquote:Op zondag 20 maart 2022 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die goodiebags waren leuk toen je een promospeler uit de huidige promo kreeg. Zelfs de goodiebags waarvan het van 2 of 3 verschillende promos waren leuk.
Maar deze SBC mogen ze ergens stoppen waar de zon niet schijnt. 85 rated squad voor een pool van 100-150 kaarten waarvan er misschien 10 bruikbaar zijn oid. Verbaasd me niet dat jij natuurlijk weer Salah krijgt
WW Sow is wel serieus goed nog steeds. Was een super goede SBC.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb hem 2 x gedaan, kreeg de eerste keer Parejo (uit een keuze met WW zaha en WW Sow) , die heb ik gelijk in de volgende gestopt
Had liever een 92 varane gekregen eigenlijk of een flashback griezmann
Maar Salah voldoet ook wel![]()
Varane en Griezmann zitten er volgens mij niet eens in trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb hem 2 x gedaan, kreeg de eerste keer Parejo (uit een keuze met WW zaha en WW Sow) , die heb ik gelijk in de volgende gestopt
Varane en Griezmann kun je daar niet uit krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmm... Ik dacht tot aan nu toe, maar goed, was blij met Salahquote:Op zondag 20 maart 2022 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Varane en Griezmann zitten er volgens mij niet eens in trouwens.
Aangezien er 'Tot aan TOTY' staat in de beschrijving. En Varane was tijdens TOTY, en Griezmann wat later.
Los van 3 kaarten is het op dit moment allemaal troep en jij hebt 1 van de 3 die het waard zijn om te doen. De andere 2 zijn Vini & CR7 en zelfs die laatste is useless op dit moment.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is leuk om te doen en gokken op iets leuks.
Ik had ook kunnen wachten op een icon sbc ofzo, maar straks komt er nog een icon swaps dus daar hoef ik m'n fodder niet aan uit te geven
Die Salah had ik overigens op m'n andere account (waarvan ik de club had verwijderd) al en was best een leuke speler
Ik doe ook altijd elke goodiebag
Dan heb ik goed geluk gehad iddquote:Op maandag 21 maart 2022 01:27 schreef leeroy het volgende:
[..]
Los van 3 kaarten is het op dit moment allemaal troep en jij hebt 1 van de 3 die het waard zijn om te doen. De andere 2 zijn Vini & CR7 en zelfs die laatste is useless op dit moment.
Waarom hoor ik iedereen en altijd moeilijk doen met elastiekjes en ‘rubberbanding’?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
terwijl er een elastiekje om de controller zat.
Rubberbanding heeft toch meer te maken met lag en de game die je herplaatst na een netwerk dip?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom hoor ik iedereen en altijd moeilijk doen met elastiekjes en ‘rubberbanding’?
Leg die controller gewoon op de kop, dan blijft dat pookje ook schuin…
Nee, rubberbanding betekent dat je een knop of pookje verbindt met een elastiek of zo, zodat het spel denkt dat je nog actief aan het spelen bent en er niet uitgeknikkerd wordt.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Rubberbanding heeft toch meer te maken met lag en de game die je herplaatst na een netwerk dip?
Nee hoor Rubberbanding heeft met hoge latency te maken en het poppetje wat je bestuurd.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, rubberbanding betekent dat je een knop of pookje verbindt met een elastiek of zo, zodat het spel denkt dat je nog actief aan het spelen bent en er niet uitgeknikkerd wordt.
Maar ik zeg dus dat je helemaal geen elastiek nodig hebt als je gewoon de controller op de kop legt en zorgt dat de linker- of rechterpook niet in de neutraalstand staat. Dat is veel makkelijker.
Schijnt dus beiden te zijnquote:Op maandag 21 maart 2022 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor Rubberbanding heeft met hoge latency te maken en het poppetje wat je bestuurd.
Zie post hierbovenquote:Op maandag 21 maart 2022 11:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, rubberbanding betekent dat je een knop of pookje verbindt met een elastiek of zo, zodat het spel denkt dat je nog actief aan het spelen bent en er niet uitgeknikkerd wordt.
Maar ik zeg dus dat je helemaal geen elastiek nodig hebt als je gewoon de controller op de kop legt en zorgt dat de linker- of rechterpook niet in de neutraalstand staat. Dat is veel makkelijker.
Ik heb nog nooit gehoord van rubber banding met een stiekje eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 maart 2022 11:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Schijnt dus beiden te zijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Rubber_banding
Ik ook niet, maar ja, wat op Wikipedia staat is waar, tochquote:Op maandag 21 maart 2022 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van rubber banding met een stiekje eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |