quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nu kunnen we zien hoe Antwanet eruit ziet als ze zou lachen jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende: Ze lijkt op de vrolijke versie van Antoinette de Jong, zonder te zware make-up
Antoinette is wel een mooi geval hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt op de vrolijke versie van Antoinette de Jong, zonder te zware make-up
Maar bij date vijf geht’s los!quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hij krijgt hem niet omhoog bij de eerste 4 dates
Ze laat in stemgeluid en gezichtsuitdrukking merken dat ze hem niet leuk vindt. Beetje vervelend.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:46 schreef SilverEyes het volgende:
Ik vind het meisje met het rode haar niet onsympathiek ofzo, maar ze heeft iets wanhopigs over zich
Dat zou ik 30 seconden niet noemen.quote:
25quote:
Zeker. Joop beaamt.quote:
Zo kan ie wel weerquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:51 schreef Sked het volgende:
Je praat ook alsof je iets aan je verstand hebt.
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doen…wat is doen hè?
Maar wat pindakaas aan m’n lans smeren, en dan mag Bello losgaan hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doen…wat is doen hè?
Maar wat pindakaas aan m’n lans smeren, en dan mag Bello losgaan hoor.
Tamelijk gestoord. Maar ieder z’n ding.quote:
Nee merk van die linker. Zo een overhemd heb jij toch ook?quote:
Soms, zo heel soms moet je niet alles geloven wat je leest. Of denk je dat iedere fok!er een pener van 30+cm. heeft?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tamelijk gestoord. Maar ieder z’n ding.
Huh? Ik heb niks met dubbele kragen of andere ongein.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Nee merk van die linker. Zo een overhemd heb jij toch ook?
Jawel hoor. Ruitjes in de boord, of iets dat er op lijkt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niks met dubbele kragen of andere ongein.
Jij bent toch ook zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
Sebastiaan ziet eruit als een systeembeheerder
Qua werk dacht ik. Niet uiterlijk.quote:
Ambities?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Deze rooie jongen moet nog ontmaagd worden
Maar niet van die kragen die alleen op het kamp hip zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jawel hoor. Ruitjes in de boord, of iets dat er op lijkt.
Roodquote:
Onze welquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua werk dacht ik. Niet uiterlijk.![]()
Een systeembeheerder draagt geen witte sneakers.
Dus je kunt niet ja zeggen, dat ik gelijk had?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar niet van die kragen die alleen op het kamp hip zijn![]()
Profuomo en zulks maken dat soort marktkleding niet.
Bij mannen inderdaad niks, maar bij vrouwenquote:
Profuomo is ook best saai tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar niet van die kragen die alleen op het kamp hip zijn![]()
Profuomo en zulks maken dat soort marktkleding niet.
Komt niet echt in de buurt eigenlijk, ben best een digibeetquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua werk dacht ik. Niet uiterlijk.![]()
Een systeembeheerder draagt geen witte sneakers.
Volgens ex on the beach welquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:06 schreef Dierckxsens het volgende:
Een date van 2 uur is al een relatie?
Uhhuhquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt niet echt in de buurt eigenlijk, ben best een digibeet
Nee, je hebt geen gelijk. Het is niet hetzelfde overhemd. Ga anders even langs Hans Andersquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dus je kunt niet ja zeggen, dat ik gelijk had?![]()
De vraag was, welk merk is het?
Jeff Albers van GTST met een vleugje Eddy Keur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie steeds een stukje Emile Ratelband in die man
Oh mobiel het merkje niet goed gelezenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen gelijk. Het is niet hetzelfde overhemd. Ga anders even langs Hans Anders![]()
En het merk had ik in voorgaande post al genoemd
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik gok dat z’n boxershort al krokant is van het voorvocht.
En de boxers die je per post per maand besteltquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met happy socks
Klopt, echt een basic bitchquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze zegt dat ze avontuurlijk is maar ik geloof er niks van. Ze ziet avontuur als opvulling van leegte, maar vraag mij af of ze echt in het avontuur zelf geïnteresseerd is als iets anders die leegte opvult
Vakanties zijn leuk alleen dat reizen steedsquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:16 schreef Fosive het volgende:
Ik word heel moe van mensen die "reizen" verwarren met "vakantie"
Lekker met De Meidenquote:
Ik denk dat menig man er op af zou knappen. Geen idee hoe zoiets voor vrouwen is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Het zal vast je stem niet zijn waar dames op afknappen
We zijn geen fanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wat vraagt ze dat debiel...even je jas ophangen en dan terugkomen.
Zuiden jaaaaaaquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef DKUp het volgende:
Lekker uit het zuiden van Nederland, @:Pisces29 loves this
Lekker Bourgondisch
Den Bosch GENOTquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuiden jaaaaaa
Maar Bourgondische vetnekken wordt het niet.
Ja hebben alle knotjes last vanquote:
Homoquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:34 schreef tja77 het volgende:
Ik ga vandaag lief doen en geen seksistische opmerkingen maken.
En het is niet eens een Patek Philippe ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef Fosive het volgende:
Hij houdt meer van het "klokje" dan van haar
Dat is een Turk toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Deze lijkt op die man die ook docu's maakt
Sinan Can?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Bosche bollen jaaaaaaaaaaaaquote:
Ruben Koet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Heb je soms ook een treinbaan op zolder?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
En het is niet eens een Patek Philippe ofzo
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je soms ook een treinbaan op zolder?
Met zijn Ajax hoofd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ja verdomme, dromen over een Italiaan. Ik droom ook van Graziano Pellè @:Caland
Alleen als je Marco B bentquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Het schijnt dat als je Italiaan bent, je een vrijbrief hebt om mensen te bepotelen omdat dat nou eenmaal Italiaanse passie is.
Hij zegt het idd.quote:
Geil lichaam?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk figuur
Mannen die dat zeggen. Afknapper.
@DKUpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |