abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204166162
Zou het een verschil maken als het een VN vredesmissie wordt?
  maandag 21 maart 2022 @ 10:21:18 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204166189
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
tuurlijk ... jij wint hoor ... if that makes you happy
care :{w
Het gaat me niet om 'winnen'. Lees je laatste paar reacties eens door en stel jezelf de vraag of die voor deze discussie relevante argumenten bevatten.

Er is gewoon niks meer voor mij om op te reageren. Even goede vrienden hoor, en volgende keer beter.
Huilen dan.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:22:15 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204166200
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef Nia het volgende:
Prima plan! Laten we Oekraïne denazificeren en die Russen terug naar Moskou jagen.
Huilen dan.
pi_204166254
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik wil dat beide partijen aan tafel gaan, elk water bij de wijn doen,
Oekraine heeft water bij de wijn gedaan door te laten vallen dat ze niet toetreden tot de Navo zoals Rusland eiste. Welke scheut heeft Rusland toegepast tijdens het actief en onnodig vermoorden van burgers in het buurland en daarbij alle regels opzij te schuiven?

Voor het Kremlin lijkt het momenteel te zijn "kom tegemoet aan al onze eisen en dan gaan we nog steeds door met onze acties"

Misschien moet je er even bij gaan zitten met je adviezen.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:28:16 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204166275
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef Nia het volgende:
Rusland is momenteel voorzitter en die voert geen oorlog!
Dus ingrijpen gaat niet door hun worden gewaardeerd en dus alsnog WW3
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204166293
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Oekraine heeft water bij de wijn gedaan door te laten vallen dat ze niet toetreden tot de Navo zoals Rusland eiste. Welke scheut heeft Rusland toegepast tijdens het actief en onnodig vermoorden van burgers in het buurland en daarbij alle regels opzij te schuiven?

Voor het Kremlin lijkt het momenteel te zijn "kom tegemoet aan al onze eisen en dan gaan we nog steeds door met onze acties"

Misschien moet je er even bij gaan zitten met je adviezen.
Neenee mij allemaal goed.

Laat ons gewoon WW3 starten ... nog leuk om te mogen meemaken in mijn leven
Stond niet echt op mijn bucket list maar geeft niet.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204166322
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Bij het idee van een WW3 gaan de haren recht op mijn lichaam staan. De wereld is inmiddels zo in elkaar verstrengeld door handel dat het zelfvernietiging zou betekenen.
pi_204166563
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:32 schreef Nia het volgende:

[..]
Bij het idee van een WW3 gaan de haren recht op mijn lichaam staan. De wereld is inmiddels zo in elkaar verstrengeld door handel dat het zelfvernietiging zou betekenen.
Wees gerust , er ligt al een oplossing klaar ... Great Reset iemand ? ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204167141
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jamaar hij krijgt wel een stoer imago zo hé ... zal het goed doen bij de vrouwtjes naderhand ... of is het mannen :X

En ja Putin is fout in wat hij doet, of beter gezegd in hoe hij het doet.
Beter op amerikaanse manier doen ... sneaky van binnenuit ipv een openlijke oorlog. (maidan revolutie O-) )
Amerikanen zijn inderdaad veel beter en slimmer te werk gegaan als zij achter Maidan zaten..
pi_204167260
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het is moeilijk om The Great Reset in Jip en Janneke taal te zien. Ik ben maar een simpele ziel. :@ Het beschrijft een vierde industriële revolutie en een digitale economie, Maar om in deze moderne tijd te kunnen voortbestaan hebben we allen brandstof en grondstoffen nodig die de grootmachten, die lijnrecht tegenover elkaar staan, in hun bezit hebben.
Ik probeer een WW3 voor me te zien. Is dat voornamelijk in digitale vorm door middel van sancties of blijft het toch bij conventionele oorlogvoering met artillerie, tanks, gevechtsvliegtuigen en vliegdekschepen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nia op 21-03-2022 12:17:12 ]
pi_204167361
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus jij vindt echt dat de Navo maar moet meedoen ? En bijv russische vliegtuigen boven Oekraine neerhalen ? En ook wat troepen bombarderen en zo ?
Nee, dat zijn je eigen gedachtenspinsels en dat projecteer je verkeerd op mij.

quote:
En je beseft ook tegelijk wat dat zal inhouden ?
Dan heb je wsl ook al ingetekend voor legerdienst ?
Ik ga meestal niet zover dat ik doorratel over een verkeerde aanname.

quote:
Ik trek grote bek om vrede te bekomen.
Jullie trekken grote bek voor meer oorlog.
Als je Zelensky verwijt dat hij niet hard genoeg onderhandeld dan sla je de plank behoorlijk mis.

Verder is je idee van vrede vreemd als er in een land met bestaansrecht dat vrede wenst burgers worden uitgemoord. Als we nu wel iets doen dan zitten we lastig. Als we Rusland hun goddelijke gang laten gaan met systematisch burgers vernietigen en de raket zwaait af is het ook lastig.

Ik zit niet op de politieke stoel en zie wel hoe het zich ontwikkeld.
pi_204167363
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:11 schreef Nia het volgende:

[..]
Het is moeilijk om The Great Reset in Jip en Janneke taal te zien. Ik ben maar een simpele ziel. :@ Het beschrijft een vierde industriële revolutie en een digitale economie, Maar om in deze moderne tijd te kunnen voortbestaan hebben we allen brandstof en grondstoffen nodig die de grootmachten, die lijnrecht tegenover elkaar staan, in hun bezit hebben.
Ik probeer me een WW3 voor me te zien. Is dat voornamelijk in digitale vorm door middel van sancties of blijft het toch bij conventionele oorlogvoering met artillerie, tanks, gevechtsvliegtuigen en vliegdekschepen?
Hey het is niet de bedoeling jou slapeloze nachten te bezorgen hé :@

Bekijk het misschien ook es positief :
de grootmachten die nu lijnrecht tov mekaar staan worden mss vervangen door 1 centrale macht, die zal zorgen dat de wereld kan blijven verder draaien, alleen zullen ze iets meer controle kunnen uitvoeren over het volk.

Voor sommigen is dat een schrikbeeld, voor anderen is dat mss een welgekome verandering;

En voor hetzelfde geld is het allemaal maar een storm in een glas water. Deze oorlog wordt uiteindelijk beëindigd, handelsrelaties worden wat aangepast en het geld verdienen loopt gewoon verder.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:29:55 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167437
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Amerikanen zijn inderdaad veel beter en slimmer te werk gegaan als zij achter Maidan zaten..
Ik geloof dat de Amerikanen in totaal Bijna 20 jaar oorlog net zo veel manschappen als materiaal hebben verloren als Rusland nu in een maand.
Maar goed dit is maar een gokje want echt duidelijke cijfers hebben we niet.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:32:06 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167460
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

de grootmachten die nu lijnrecht tov mekaar staan worden mss vervangen door 1 centrale macht, die zal zorgen dat de wereld kan blijven verder draaien, alleen zullen ze iets meer controle kunnen uitvoeren over het volk.

Voor sommigen is dat een schrikbeeld, voor anderen is dat mss een welgekome verandering;

En voor hetzelfde geld is het allemaal maar een storm in een glas water. Deze oorlog wordt uiteindelijk beëindigd, handelsrelaties worden wat aangepast en het geld verdienen loopt gewoon verder.
Nou zo lang een land maar blijft volhouden dat er geen eens oorlog is dan is dat erg lastig!
pi_204167463
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik geloof dat de Amerikanen in totaal Bijna 20 jaar oorlog net zo veel manschappen als materiaal hebben verloren als Rusland nu in een maand.
Maar goed dit is maar een gokje want echt duidelijke cijfers hebben we niet.
En uiteindelijk falen en blunderen de Amerikanen evenveel als de russen nu

Uit een reactie van iemand in het OORLOG subforum :

quote:
Dat heeft er mee te maken dat de VS de conflicten die ze zijn aangegaan onderschat heeft. Zowel Afghanistan, Irak, Libië, Syrië zijn in een complete chaos vervallen. En landen in chaos zijn geen zakenpartners. Niemand is te vertrouwen en aanslagen etc maken het onmogelijk daar een normale bedrijfsvoering te kunnen opstarten.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:36:39 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167528
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En uiteindelijk falen en blunderen de Amerikanen evenveel als de russen nu

Uit een reactie van iemand in het OORLOG subforum :
[..]

Het uit eindelijke doel is alleen in Irak behaald.
Afghanistan niet, maar ondanks dat zijn de Amerikanen wat zuiniger als het gaat om materiaal en manschappen.
Die oorlogen hadden ook helemaal niet mogen worden gestart maar daar was nog iets van een reden achter, deze vredesmissie heeft vanaf dag 1 alleen maar nadelig effect gehad voor Rusland.
pi_204167632
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De mass surveillance is al lang gaande langs digitale weg en het overgrote deel van de wereldbevolking lijkt het allemaal niet zoveel uit te maken.
Een centraal machtsorgaan die een agressor in een conflict kan bestraffen kunnen we verder vormgeven in de United Nations. De United Nations blijft nu op de achtergrond en lijkt vooral bureaucratisch.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:53:07 #243
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204167724
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zou het?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:53:21 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167729
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:45 schreef Nia het volgende:

[..]
De mass surveillance is al lang gaande langs digitale weg en het overgrote deel van de wereldbevolking lijkt het allemaal niet zoveel uit te maken.
Een centraal machtsorgaan die een agressor in een conflict kan bestraffen kunnen we verder vormgeven in de United Nations. De United Nations blijft nu op de achtergrond en lijkt vooral bureaucratisch.
Misschien de beelden niet gezien van de VN de afgelopen maand waarbij Rusland de meeste rare dingen op tafel gooide.
Hier is er 1 van.

Zie hierboven of vorige pagina waarbij ik al aangaf dat de VN niet veel kan Betekenen gezien de huidige situatie.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:55:12 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204167758
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zou het?
Eindelijk een beetje logische theorie.
Maare Rusland is niet het enige land wat gas wint.
pi_204167893
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ww3 wordt niet zo even gestart. Dat is een uitkomst van grote factoren, of het gebeurd of niet. Je houdt geen ontwikkelingen in de tijd tegen.
pi_204167913
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Misschien de beelden niet gezien van de VN de afgelopen maand waarbij Rusland de meeste rare dingen op tafel gooide.
Hier is er 1 van.

Zie hierboven of vorige pagina waarbij ik al aangaf dat de VN niet veel kan Betekenen gezien de huidige situatie.
Bewijzen van Pentagon funded BioLabs zijn in woord en beeld terug te vinden. Je moet wel even zoeken. Een Bulgaarse journaliste bijvoorbeeld die onderzoek naar zo'n lab in Tbilisi doet.

En een artikel over een lab in Tarlac City in de Filepijnen: https://www.infrawatchph.(...)partment-of-defense/
pi_204167925
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hier is er 1 van.

wat bedoel je met "rare dingen" ?
pi_204167948
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ww3 wordt niet zo even gestart. Dat is een uitkomst van grote factoren, of het gebeurd of niet. Je houdt geen ontwikkelingen in de tijd tegen.
het kruidvat hebben we al ... het is wachten op het vonkje ...
pi_204167954
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eindelijk een beetje logische theorie.
Maare Rusland is niet het enige land wat gas wint.
Klopt en daarmee kan die theorie ook meteen weg.

Verder vind ik het nogal brutaal dat er in Oekraine mensen moedwillig worden vermoord en dat er een groepje decadente westerlingen stelt dat "wij" eigenlijk de werkelijke slachtoffers zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')