Ach, het geeft wel mooi aan dat het mogelijk is om mensen te programmeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat men nog puf heeft om überhaupt na 5 dagen carnaval aan een teststraat te denken.
De brainwash om een GGD test te gaan halen na een positieve zelftest is toch wel beetje ernstig.
Wanneer stoppen we daarmee?
Zelftest positief? Nou veel succes, maar we hoeven je niet nog een keer in een GGD teststraat te zien![]()
Nergens blijkt uit die tweet dat mensen na een positieve zelftest nog naar de GGD gaan, dat maak je er zelf van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat men nog puf heeft om überhaupt na 5 dagen carnaval aan een teststraat te denken.
De brainwash om een GGD test te gaan halen na een positieve zelftest is toch wel beetje ernstig.
Zelftest positief? Nou veel succes, maar we hoeven je niet nog een keer in een GGD teststraat te zien![]()
Corona gebruiken ze daar als bio Wapen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Ginny Mooy loopt op Twitter te janken dat corona ongebreideld rondgaat in Oekraïne want mensen zitten op elkaar gepakt in schuilkelders en dragen geen mondkapjes. Dat is veel erger dan schietende Russen. De pandemie is nog niet over!
Dan heb je het dus echt niet begrepenalsof je bezig bent met covid op het moment dat je geen dak meer boven je hoofd hebt. Achterlijk mens
![]()
Net als de afgelopen 2 jaren. Wat een nieuwsquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg mensen met Corona die zich niet meer laten testen.
Nou ja, nu ik het toch heb wil ik ook wel aansprak kunnen maken op een herstelbewijs. In de huidige situatie niet nodig natuurlijk maar we zijn er nog niet, en met het oog op reizen wil ik zoveel mogelijk van dat soort zaken verzamelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Er zijn vele mensen thuis geweest na hun prikken omdat ze daar ziek van zijn geworden. Hoe bereken je dan die 'winst'?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Overigens nog een manier om ernaar te kijken. Een zieke werknemer kost al gauw 200+ euro. Per dag.
[..]
https://www.mkbservicedes(...)200-tot-400-euro.htm
Dus in b4, 'maar dertigers komen niet op de ic'. Vaccinatie helpt ook om het ziektebeeld milder te maken. Dus als je werknemer ook maar een halve dag korter ziek is, heb je de investering (ad 2 prikken voor 40 euro) er alweer terug uit. En dan kan de werknemer zelfs nog onder werktijd die prik gaan halen, zo economisch voordelig is dat.
Maar goed, dit weten we al een jaar.
Onder red-teamers en gelijkgestemde zerocovidians gaat hoe dan ook een harde kern overblijven die weigert hun verlies te nemen. Mevrouw Mooy is daar kennelijk één van.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Ginny Mooy loopt op Twitter te janken dat corona ongebreideld rondgaat in Oekraïne want mensen zitten op elkaar gepakt in schuilkelders en dragen geen mondkapjes. Dat is veel erger dan schietende Russen. De pandemie is nog niet over!
Dan heb je het dus echt niet begrepenalsof je bezig bent met covid op het moment dat je geen dak meer boven je hoofd hebt. Achterlijk mens
![]()
Klopt, maar als je een oorlog misbruikt om je stokpaardje te kunnen bereiden, dan ben je af hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Onder red-teamers en gelijkgestemde zerocovidians gaat hoe dan ook een harde kern overblijven die weigert hun verlies te nemen. Mevrouw Mooy is daar kennelijk één van.
Oei, jij hebt een GROOT probleem.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:23 schreef dick_laurent het volgende:
Nou een van mijn collega's die afgelopen maandag op dezelfde kamer als ik zat heeft zojuist zich ziekgemeld na een positieve covid test. Spannund.
#prayforDick
Bevolkingsdichtheid Zweden: 25 inw/km²quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef RipCity het volgende:
Covid lockdowns weren’t needed, finds inquiry in the country that stayed open
https://www.msn.com/en-gb(...)AUjAbY?ocid=msedgntp
Het betekend niet letterlijk dat er 25 Zweden per km zitten, ook in Zweden wonen ze in steden en voornamelijk in het zuiden van Zweden, het Noorden heeft nog veel minder inwoners dan 25 per km2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bevolkingsdichtheid Zweden: 25 inw/km²
Bevolkingsdichtheid Nederland: 508 inw/km²
Ik vermoed zo dat ze op de toendra's van Binnen-Mongolië ook niet echt een lockdown nodig hadden. Hong Kong komt straks wel weer aan de beurt.
Bedankt voor het uitleggen van het concept "gemiddeld".quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:57 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het betekend niet letterlijk dat er 25 Zweden per km zitten, ook in Zweden wonen ze in steden en voornamelijk in het zuiden van Zweden, het Noorden heeft nog veel minder inwoners dan 25 per km2.
Als de urbanisatiegraad of gelijksoortige markers vergelijkbaar zijn tussen landen maakt de bevolkingsdichtheid geen hout uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bevolkingsdichtheid Zweden: 25 inw/km²
Bevolkingsdichtheid Nederland: 508 inw/km²
Ik vermoed zo dat ze op de toendra's van Binnen-Mongolië ook niet echt een lockdown nodig hadden. Hong Kong komt straks wel weer aan de beurt.
Echt he. Nou. Het is inmiddels middag. Het enige symptoom dat ik bemerk is een aanhoudend hongergevoel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei, jij hebt een GROOT probleem.
Hier in onze groep nu 5 mensen CORRED na carnaval. Inclusief mijn vriendin.
Zelf nog niks (net nog even zelftestje gedaan). MEN VATTE ZE NIE@:caland
Galantis legt het beter uit, toch thnxquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van het concept "gemiddeld".
Daar heb je op zich natuurlijk gelijk in maar ook dat zegt niet alles. Je moet dan natuurlijk ook kijken naar de vorm van urbanisatie. Zweden heeft een aantal grote steden, Nederland is volgens sommige definities gewoon één grote stad waarbij er tussen de steden veel meer verbinding is. Dat is weer van invloed op de landelijke snelheid van verspreiding, geen opzichte van verspreiding in clusters zoals je in Zweden meer zult hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Als de urbanisatiegraad of gelijksoortige markers vergelijkbaar zijn tussen landen maakt de bevolkingsdichtheid geen hout uit.
Ik zou een stuk onbewoond land van elk willekeurig formaat aan Nederland vast kunnen plakken wat de bevolkingsdichtheid behoorlijk verkleint maar voor virusverspreiding verder volledig irrelevant is.
Opvallend verschil in wat er boven het artikel staat, derhalve. Maar als je het leest, dan is voor beide wat te zeggen.quote:Zweedse coronacommissie: land had tijdens eerste coronagolf in gedeeltelijke lockdown gemoeten
Zweden had tijdens de eerste coronagolf in maart 2020 strenger moeten optreden door plekken als restaurants, winkelcentra, kappers en zwembaden tijdelijk te sluiten. Dat schrijft de Zweedse coronacommissie in haar derde en laatste evaluatierapport.
Viesdickquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Nou. Het is inmiddels middag. Het enige symptoom dat ik bemerk is een aanhoudend hongergevoel.
Wat ik ook had na mijn vaccinatie destijds 🤔 hmmmm....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |