abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203951037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 11:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja mannen blijven een wat apart geslacht. Machtsgeil dictatortje spelen, zwaaien met je surrogaat piemel. Uiteindelijk diep van binnen gewoon nog een aapje.
Het is ook van alle tijden. Obelisken zijn ook fallussymbolen. Er staat er ook 1 in de VS.
De oliestaten in ME kunnen er ook wat van met hun wolkenkrabbers.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203951555
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, een direkte link naar Poetin is voldoende.
Alle sporters en dirigenten hebben een directe link met Putin?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:34:55 #28
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203951632
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:28 schreef Nober het volgende:

[..]
Alle sporters en dirigenten hebben een directe link met Putin?
Ja. Sporters zijn zijn paradepaardjes, en die dirigent was inderdaad een uitgesproken Poetin-fan. Dat soort uitgesproken dictatorvriendjes zie ik liever niet meer op prominente plekken, nee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203951748
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja. Sporters zijn zijn paradepaardjes, en die dirigent was inderdaad een uitgesproken Poetin-fan. Dat soort uitgesproken dictatorvriendjes zie ik liever niet meer op prominente plekken, nee.
Dan heb jij niet veel geleerd van de geschiedenis.
pi_203951792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Veel van die boten zijn daarom een paar weken per jaar in de charter, dan heb je de lopende kosten voor een (groot) deel afgedekt. Die geldstroom valt nu weg

Laten we hopen dat het boordpersoneel (kok, technicien, housekeeping e.d.) wel gewoon doorbetaald krijgt en er verder niet al te veel last van heeft :7
Dat personeel is voor een heel groot deel Nederlanders, wel eens docu over gezien, verdient enorm maar is wel erg spartaans leven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203951845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:59 schreef Viv het volgende:
Geen idee :o

Misschien iets voor Follow The Money om uit te zoeken. :Y
FTM heeft al een hele serie over die lui.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203951890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Veel van die boten zijn daarom een paar weken per jaar in de charter, dan heb je de lopende kosten voor een (groot) deel afgedekt. Die geldstroom valt nu weg

Laten we hopen dat het boordpersoneel (kok, technicien, housekeeping e.d.) wel gewoon doorbetaald krijgt en er verder niet al te veel last van heeft :7
Die dingen worden nooit verhuurd dat doen ze alleen voor het belastingvoordeel
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203955296
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:56 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die dingen worden nooit verhuurd dat doen ze alleen voor het belastingvoordeel
Omdat het dan zakelijk is opeens? Klinkt wel aannemelijk, vooral bij die grote van multimiljardairs, dat ze dan alleen op papier te charteren zijn. Maar als je wilt boeken dat ze opeens al gereserveerd zijn :D Zou ook verklaren waarom er geen enkele interieurfoto van te vinden is.

Bij de "normalere" dus zeg 40-70 meter is het wel de normale gang van zaken van wat ik begrijp
pi_203955368
De aandelen van de groenten van HAK moet je hebben, dacht een Russische oligarch vorig jaar.
pi_203955994
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Omdat het dan zakelijk is opeens? Klinkt wel aannemelijk, vooral bij die grote van multimiljardairs, dat ze dan alleen op papier te charteren zijn. Maar als je wilt boeken dat ze opeens al gereserveerd zijn :D Zou ook verklaren waarom er geen enkele interieurfoto van te vinden is.

Bij de "normalere" dus zeg 40-70 meter is het wel de normale gang van zaken van wat ik begrijp
Als je je jacht verhuurt hoef je geen btw te betalen op de aanschafprijs en als de eigenaar van een jacht dan een brievenbus maatschappij in een belastingparadijs is die het direct weer door verkoopt aan een andere brievenbusmaatschappij in een ander belasting paradijs.

FTM heeft er een artikel over en nrc ook.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')