De mensen die zo denken zijn de amateurs die gelukkig langs de zijlijn staan. Alhoewel ik een navo-reactie ook niet uitsluit. Als die mogelijkheid ontstaan is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:08 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Ben ik niet oneens mee. Maar het overgrote deel in het westen denkt dat Rusland bijna verslagen is en dat de navo daarna Rusland nog een kopje kleiner maakt en Oekraïne daarna gezellig bij de EU komt. Dat is een oneerlijk beeld wat daar geschetst wordt.
Daar had ik het niet over. Ik had het over krijgsgevangenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De meeste van die jochies komen nooit meer thuis , die gaan de mobiele verbrandingsoven in ,
Ik ook maar het is helaas de realiteit van de situatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben hoor. Ik heb er moeite mee.
Np, toch blij met deze updatequote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, dat was een prima TT geweest.
Het is denk ik vooral voor de EU/Navo ook wel goed dat de verliezen wat betreft materiaal en manschappen aan de Russische kant zo hoog mogelijk is voordat het allemaal klaar is. Dan duurt het des te langer voordat Rusland weer op sterkte is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk een hele realistische kijk. De Russen vorderen weliswaar langzaam, maar gestaag.
Maar bovenal is hun overmacht in getal gewoon vele malen te groot. Dat gaan we helaas de komende weken zien.
Dankzij de klungelige start van de invasie is er een soort hoop en optimisme ontstaan die verder nergens op is gebaseerd.
Het is niet de vraag óf Oekraïne in handen valt van de Russen, maar wanneer.
Het land langdurig bezet houden is echter wat anders.
Dat duurde langquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:11 schreef Aether het volgende:
Apple Halts All Sales From Online Store in Russia
https://www.macrumors.com(...)uct-sales-in-russia/
Waar haal je dat nou vandaan? Ik stel alleen dat Zelensky volledig in zijn recht staat als hij om hulp vraagt en smeekt. Nog los van zijn penibele situatie zelfs.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:08 schreef Halcon het volgende: [..] Wat is jouw oplossing? Met Amerikaanse bommen daar alles weg knallen?
De Vs wil wel graag Oekraïne bij de NAVO. Willen ze al een tijdje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:12 schreef capricia het volgende:
Het gaat Rusland helemaal niet om Oekraïne uit de NAVO houden. Want daar was geen sprake van.
Het is voor Putin een historische missie.
Hoe soepeler dit loopt, hoe groter de prestige voor die tiran ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral voor de EU/Navo ook wel goed dat de verliezen wat betreft materiaal en manschappen aan de Russische kant zo hoog mogelijk is voordat het allemaal klaar is. Dan duurt het des te langer voordat Rusland weer op sterkte is.
Zeker als Rusland economisch gezien ook nog erg zwak is de komende jaren.
Klopt. Daarom erger ik me aan de geluiden die je hoorde vanuit bv een vd Leyden, dat UKR nu nog bij de EU kan komen. Divers gelul dat RUS bijna dood is. Dat kan levensgevaarlijk zijn voor de echte EU. En de VS heeft iets teveel belang daarbij. (Denk aan de EU toedracht van geld aan navo) Ook is Putin niet gek of gestoord, hij wordt dik gesteund. We zullen moeten luisteren, klein beetje respect tonen en diplomatie toepassen om Europa te behoeden van gruwelijkhedenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:09 schreef L_ het volgende: [..] Klinkt het meest diplomatiek. De grens dan zetten op de Dnjepr, die van Noord naar Zuid loopt.
quote:
Omdat Oekraïne daar specifiek om gevraagd heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:07 schreef crystal_meth het volgende: [..] Waarom genocide en niet oorlogsmisdaden?
Zit er een NAVO basis in Marokko ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:24 schreef LXIV het volgende: [..] [ afbeelding ] Dit plaatje wordt vaak gebruikt in de context die jij bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |