quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb net gebeld met de psycholoog van BB, we kunnen een gesprek met hem inplannen, hij gaat dan na ons gesprek met Tobi om de tafel, om hem met de neus op de feiten te duwen. Hij gaf wel aan dat het een moeilijk geval was, en niet zoveel tijd had, want ze hadden het erg druk met de Na gesprekken van Leroy, die had het nog steeds erg moeilijk met het Schaar papier steen voorval.
Ja daar moeten we dus ook een paar sessies aan wijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het Calimero syndroom
zo bang dat hij buiten de boot valt
Ook deze vrouw kan wel een gespreks sessie gebruikenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Kom Grace
wees eens eerlijk en zeg dat jij ook aan anderen dingen verteld
Snapteuh ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Nawel " Ben ik dramatisch? zweer het op alles?" *snif snif snotter snotter*
Ja, vooral omdat ze zelf vrijgesteld is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Nous kan ook gewoon zeggen
Nee Nawel je hebt gelijk
het is ook niet leuk
maar nee
er lekker tegen in gaan
ze hebben bijna allemaal een spiegel nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ook deze vrouw kan wel een gespreks sessie gebruiken
Ligt nu wel op de trap in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:23 schreef Jockari het volgende:
Krijgt gisteren te horen dat ze teveel in bed ligt. Ligt nu wederom te klagen tegen Nos.
[ afbeelding ]
Degene die echt overal fluitend tussen door gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze zelf vrijgesteld is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die echt overal fluitend tussen door gaat
die troost Nawel
misschien moet Nawel daar eens bij nadenken
Ben jij toevallig teleurgesteld in die twee personen met een verstandsvermogen van 12-jarigen? Ik wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
Als ik daar had gezeten, had ik Nawel met bed en al over het hek gesmeten. Misschien Nous er ook nog bijsteken in dat bed.
ik snap uquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan dat 'snapte' niet meer horen ...
is goed, doen we er ook een oma , opa, 2 kindertjes, papa en mama poppetje bij, misschien zit het probleem dieper , en moeten we graven weet juhhhquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen we ter voorbereiding Tobi een Calimero filmpje laten zien
en vragen zijn gevoelens hierbij op te laten schrijven
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
is goed, doen we er ook een oma , opa, 2 kindertjes, papa en mama poppetje bij, misschien zit het probleem dieper , en moeten we graven weet juhhh
Nawel heeft het Jank syndroom, onderzoek heeft gesteld dat hier niets of weinig aan te doen isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Nawel " Ben ik dramatisch? zweer het op alles?" *snif snif snotter snotter*
Ik had verwacht dat Nawel na haar "ontpiercing" beter Nederlands zou spreken, maar wordt erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
Die halve zinnen van de Belgen word ik strontzat van. Zowel Nawel als Kristof doet dat erg.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |