Goede vraag.quote:Op maandag 21 november 2022 08:46 schreef JDx het volgende:
Hoe is The Peripheral, klinkt heel tof, maar het is niet echt hyped ofzo.
Ik vind het een heerlijke serie in ieder geval.quote:Op maandag 21 november 2022 08:46 schreef JDx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval... ik grijp natuurlijk elk excuus om Alexandra Daddario te kijken!![]()
S02E01 hebben we al gezien. Aubrey Plaza is daar weer een goede toevoeging.Ik had eerst Michael Imperioli aangezien voor Star-Burns uit Community (Dino Stamatopoulos).
![]()
Anyways, op de een of andere manier nog niet zo heel boeiend dat ik niet eens weet hoe veel afleveringen er nu al zijn en of we E02 ook hebben gezien...
Maar goed, Breaking Bad had ik in eerste instantie ook al heel snel opgegeven, dat is inderdaad ff inkomen, bij de 2e aanloop was ik dan ook hooked.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op donderdag 24 november 2022 10:41 schreef shiz het volgende:
Ja, hebben wij toevallig laatst ook in sneltempo gekeken (S01).Eerste 2 eps kwamen tegelijk uit, maar ep3 had ik ook pas gekeken de dag voordat ep4 uit kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval... ik grijp natuurlijk elk excuus om Alexandra Daddario te kijken!![]()
S02E01 hebben we al gezien. Aubrey Plaza is daar weer een goede toevoeging.Ik had eerst Michael Imperioli aangezien voor Star-Burns uit Community (Dino Stamatopoulos).
![]()
Anyways, op de een of andere manier nog niet zo heel boeiend dat ik niet eens weet hoe veel afleveringen er nu al zijn en of we E02 ook hebben gezien...
Maar goed, Breaking Bad had ik in eerste instantie ook al heel snel opgegeven, dat is inderdaad ff inkomen, bij de 2e aanloop was ik dan ook hooked.
Oh die manager was fabuleus!quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja heb die 2 net gezien (White Lotus), wel geinig begin weer, apart sfeertje, beetje Big Little Lies sfeertje ofzo.
Wel jammer dat Sydney Sweeney weg is, maar daar hebben we Aubrey Plaza voor terug gekregen, mis alleen wel echt die malle manager
Eerste twee afleveringen gezien; goedgekeurd!quote:Op zondag 27 november 2022 14:21 schreef Tegan het volgende:
Iemand Wednesday geprobeerd? Horror is niet mijn genre, donkere humor wel, dus ik twijfel...
F&S / [Netflix] [Tim Burton] Wednesday (serie) (2022)quote:Op zondag 27 november 2022 14:21 schreef Tegan het volgende:
Iemand Wednesday geprobeerd? Horror is niet mijn genre, donkere humor wel, dus ik twijfel...
Steengoed.quote:Op maandag 21 november 2022 08:46 schreef JDx het volgende:
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mano_Bouzamourquote:Hij debuteerde in 2013 met zijn roman De belofte van Pisa. In 2017 volgde 3PAK, het boekenweekgeschenk voor jongeren. In 2018 verscheen zijn tweede roman Bestsellerboy, waar in 2020 een televisieserie van werd gemaakt door Robert Alberdingk Thijm.
Haha @Jippie, zie net je like, hij staat alweer een dag klaar, maar kan er niet voor zittenquote:Op woensdag 23 november 2022 20:37 schreef JDx het volgende:
White Lotus is elke keer weer inkomen, denk altijd even goed voor zitten, als het begint is het zo weer afgelopen en kan ik niet wachten op de volgende aflevering.
quote:Op donderdag 24 november 2022 10:41 schreef shiz het volgende:
Ja, hebben wij toevallig laatst ook in sneltempo gekeken (S01).Net pas de laatste aflevering gezien, wat een ep zeg, al met al goed seizoen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval... ik grijp natuurlijk elk excuus om Alexandra Daddario te kijken!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Op zich was die serie wel goed maar heeft mij wel op het verkeerde been gezet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |