Oh ja die HIMYF kijk ik ook, vooral in bed als ik niet kan slapen of onder het eten, je hoeft toch niet op te lettenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef Tegan het volgende:
Enige nieuwe serie die ik nu volg is HIMYF. Gebrek aan tijd om me overal in te verdiepen.
Iemand de nieuwe Bel-Air geprobeerd? Ik twijfel of ik eraan begin.
Nog niet, lijkt mij wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef Tegan het volgende:
Enige nieuwe serie die ik nu volg is HIMYF. Gebrek aan tijd om me overal in te verdiepen.
Iemand de nieuwe Bel-Air geprobeerd? Ik twijfel of ik eraan begin.
Waar kan je die kijken dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh ja die HIMYF kijk ik ook, vooral in bed als ik niet kan slapen of onder het eten, je hoeft toch niet op te letten
Weet niet wat je bedoelt?quote:
Het is John Cena, een professioneel worstelaar (zoals ze dat noemen in America), hij is een beetje een non-superhero, speelt een beetje zichzelf, niet al te serieus en wat wereldvreemd in de serie.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die serie zegt mij zo niks eigenlijk
Ja. Echt vage shit ditquote:Op zondag 20 maart 2022 16:57 schreef JDx het volgende:
Severance (TV Series 2022– ) - IMDb
Is weirdly creepy en verslavend.
Heb je al theorieen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |