WK allround in Olympisch stadion was prachtig. Meer van zulke initiatievenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede sfeer en mooie plaatjes hebben ook wel wat (zie bijvoorbeeld dat WK in Budapest)
De Coolste Baan van Nederlandquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WK allround in Olympisch stadion was prachtig. Meer van zulke initiatieven
Ook zo'n schertsvertoning inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede sfeer en mooie plaatjes hebben ook wel wat (zie bijvoorbeeld dat WK in Budapest)
WK Allround in Amsterdam was legendarisch. Hater.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zo'n schertsvertoning inderdaadNet als dat WK Allround op dat chocomelbaantje in Amsterdam ooit. Man man man.
Dank je.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb het even nagezocht, er waren 4 opties voor dit toernooi.
Hamar/Berlijn/Tomaszow Masowiecki/Salt Lake City.
We hadden een WK Sprint/Allround in SLC kunnen hebben.
Beflikkering.
Enige wat ik daar nog van weet is dat Sverre Lunde in slaap viel op weg naar De Titel Die Hem In Geen Duizend Jaar Meer Kon Ontgaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
WK Allround in Amsterdam was legendarisch. Hater.
Klopt al is het jammer dat ze die overdekt hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is Inzell niet sfeervoller? Vind ik altijd wel een mooie baan in ieder geval.
Berlijn is ook zo ontzettend sfeerloos, maar het haalt het niet bij Milwaukee daar is ook ooit een toernooi geweest, was geeneens plek voor tribunes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb het even nagezocht, er waren 4 opties voor dit toernooi.
Hamar/Berlijn/Tomaszow Masowiecki/Salt Lake City.
We hadden een WK Sprint/Allround in SLC kunnen hebben.
Beflikkering.
Er zijn echt maar een paar banen waar meer dan ~100 man publiek op de tribune zit, helaas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Berlijn is ook zo ontzettend sfeerloos, maar het haalt het niet bij Milwaukee daar is ook ooit een toernooi geweest, was geeneens plek voor tribunes.
Dat reed zijn moeder in 1988 in de buitenlucht op vaste schaatsen ook.quote:
In Rusland, maarja, daar mogen we voorlopig niet heen en daar mochten we al niet heen. En in Azië ook wel, maar daar juichen ze binnensmonds.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn echt maar een paar banen waar meer dan ~100 man publiek op de tribune zit, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |