Dat vind ik nog te vroeg. 0,07 met Kok. Eerst de 500m morgen maar afwachtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef superniger het volgende:
En we feliciteren Jutta met haar wereldkampioenschap.
Ik denk dat Jutta sneller kan dan vandaag op 500 dan is het wel beetje gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog te vroeg. 0,07 met Kok. Eerst de 500m morgen maar afwachten
Kok ook, die liet bij de opening veel liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jutta sneller kan dan vandaag op 500 dan is het wel beetje gedaan.
Kok kan ook best uithalen op de 500mquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jutta sneller kan dan vandaag op 500 dan is het wel beetje gedaan.
Liever dit dan Harbinquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het eigenlijk een schande dat dit soort WK's nog op zo'n drollenbaan als Hamar gereden wordt
Na Thialf denk ik de baan met meeste sfeer en historie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het eigenlijk een schande dat dit soort WK's nog op zo'n drollenbaan als Hamar gereden wordt
Ja en in Afrika schaatsen ze op een zak blokjes. Zo kan ik het ookquote:
Ja dat zal beslist wel, Nou ja op Deventer en Bislett na natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Na Thialf denk ik de baan met meeste sfeer en historie.
Is Inzell niet sfeervoller? Vind ik altijd wel een mooie baan in ieder geval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Na Thialf denk ik de baan met meeste sfeer en historie.
Goede sfeer en mooie plaatjes hebben ook wel wat (zie bijvoorbeeld dat WK in Budapest)quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal beslist wel, Nou ja op Deventer en Bislett na natuurlijk![]()
Maar we willen toch snelle tijden zien of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |