Salar is LB..en heeft mogen kiezen in de minimall..en heeft schijnt niks voor hem gekozen, hij heeft daar hard voor gefiets zegt de sul..quote:
Hij ging het water aanzetten. Het duurde nogal voor de dames er eindelijk onder stonden. Intussen had Kristof zijn plek alweer ingepikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef engine het volgende:
To en Goe gingen afwassen. Ondertussen is To weer kinderachtig met Grace aan het klieren en staat Kristof af te drogen.
Dat van Salar snap ik. Alleen dat fietsen niet. Waarom koppelt Tobias dat fietsen aan het iets kiezen in de mall door Salar?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Salar is LB..en heeft mogen kiezen in de minimall..en heeft schijnt niks voor hem gekozen, hij heeft daar hard voor gefiets zegt de sul..
Kristof zijn plek ingepikt ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij ging het water aanzetten. Het duurde nogal voor de dames er eindelijk onder stonden. Intussen had Kristof zijn plek alweer ingepikt.
Die box was afgesproken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen besteden. Hij heeft een mystery box gekocht, en dat bleek een pin te zijn (of persoonlijke items, maar hij koos de pin).
Nu is Tobi beuzig.
Fietsen was voor de boodschappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen besteden. Hij heeft een mystery box [quote]Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat van Salar snap ik. Alleen dat fietsen niet. Waarom koppelt Tobias dat fietsen aan het iets kiezen in de mall door Salar?
Het een heeft toch niks te maken met het ander.?
omdat er eten genoeg is, weliswaar elke keer hetzelfde, maar hij heeft gekozen voor wat leuke dingen, lekkere dingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die box was afgesproken.
Hij heeft verder niks voor de groep gekocht. Verzorgingsproducten die ze niet echt nodig hebben. M&M's en roze suiker.
Begrijp die keuze ook niet echt.
Waarom niet iets voor het eten?
Hij ging het water aanzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen [quote]Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Kristof zijn plek ingepikt ?
Tobi is er zelf niet op blijven wachten, en wat afdrogen betreft kun je niet spreken van plek inpikken
Ja dat snap ik nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Fietsen was voor de boodschappen.
tja....ik vind dat Salar best wel voor de groep heeft gekozen, lekkere verzoringsproducten en wat luchtigheid zoals snoepjes en roze suikerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nu.
Tobias vindt waarschijnlijk dat de boodschappen gedaan moeten worden in het belang van de groep en niet persoonlijk.
Dat was een sessie van 1 minuut, zo kort dat we er niets voor bereken, gratis dusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij post volwassener als dat Grace lult
Ik denk niet dat jij dat probleem hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |