abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203884774
Post hier acties van de hackersgroep Anonymous.

Ze hebben al websites van de Russische overheid eruit gegooid ook van bedrijven zoals Gazprom

Ze zouden zelfs de staatszender hebben gehackt en de waarheid hebben uitgezonden (kwam ik tegen op tiktok, nog geen bron ervoor.

Wat een bazen zijn het ook _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 28 februari 2022 @ 21:25:47 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_203885050
Ze hebben pizza's bij Putin lagen bezorgen en er uiteraard niet voor betaald.
pi_203885097
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
en de waarheid hebben
Bestaat die krant nog?

Verder moet je met iets betere bronnen komen dan van een puber op tictoc.
pi_203885552
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Post hier acties van de hackersgroep Anonymous.

Ze hebben al websites van de Russische overheid eruit gegooid ook van bedrijven zoals Gazprom

Ze zouden zelfs de staatszender hebben gehackt en de waarheid hebben uitgezonden (kwam ik tegen op tiktok, nog geen bron ervoor.

Wat een bazen zijn het ook _O_
Het zijn geen bazen, het zijn terroristen en verachtelijke misdadigers.
Een actie tegen rusland maakt ze niet opeens heilig ofzo.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_203889029
twitter
pi_203889247
Dat soort dingen moet je in Rusland achterlaten op Vkontakte (russische facebook) en Yandex (russische google). Facebook/google wordt veel minder gebruik, de russen die het gebruiken zijn al internationaal georienteerd.. Google maps heeft amper zin
#winning
pi_203889274
Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.

If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.

DEEL in reviews!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:19:49 #8
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_203889436
Ondertussen ligt hun eigen website zelf plat. _O-
pi_203893252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.

DEEL in reviews!
Dit is toch wel de meest zwakzinnige propaganda die je kan bedenken. Arrogante tekst tot en met natuurlijk.
pi_203893635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dit is toch wel de meest zwakzinnige propaganda die je kan bedenken. Arrogante tekst tot en met natuurlijk.
En bedankt :)
pi_203893805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:09 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
En bedankt :)
Vind jij dit overtuigend dan? Je probeert eerst op voet van gelijkheid te praten in de zin dat het niet onze en niet hun oorlog is en vervolgens eis je keihard onze kan te kiezen. Sorry hoor maar dat is toch de meest doorzichtige propaganda die je maar kan maken.
pi_203893905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:21 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Vind jij dit overtuigend dan? Je probeert eerst op voet van gelijkheid te praten in de zin dat het niet onze en niet hun oorlog is en vervolgens eis je keihard onze kan te kiezen. Sorry hoor maar dat is toch de meest doorzichtige propaganda die je maar kan maken.
Narcistische culturen staan bekend om hun zeer beperkte capaciteit tot het inleven in hoe anderen zich voelen. Het draait alleen om de eigen ik, ze beseffen hierbij niet dat de tegenpartij dit totaal verkeerd kan opvatten. Daardoor onstaan er ruzies en uiteindelijk oorlog. Het doen alsof men weet wat de ander denkt, is hierbij de grote boosdoener.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 15:42:06 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203894035
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Het zijn geen bazen, het zijn terroristen en verachtelijke misdadigers.
Een actie tegen rusland maakt ze niet opeens heilig ofzo.
Dan zijn het "voorlopige bazen'
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203894051
Overigens is zowel Anonymous net zoals Antifa in principe geen organisatie. Je moet er rekening mee houden dat deze namen naar goeddunken door verkeerde lieden, zoals de CIA en dergelijke misbruikt kunnen worden.

Mensen geloven klakkeloos wat er in de kranten staat.

Belingcat is trouwens ook zo'n onduidelijk clubje.
Zoek maar op: NGO's en dergelijke..
Wat zit er achter.. Soros, Gates.. etc etc.

O ja, ook nog zo'n lekkere Clinton Foundation..
pi_203894085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:21 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Oke man
  Manager PR/Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 01:44:35 #16
269689 crew  Viv
pi_203902029
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:46 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Oke man
Ik vind die tekst wel lief, maar ik denk niet dat het effect zou hebben. :@ Hoe gaan ze in Rusland om met die zonen die niet meer naar het front zouden willen? :{
pi_203903597
Laat om te beginnen die oproep om zonen niet naar het front te sturen eens achterwege.

Maak dan een text als bijvoorbeeld:
Bijna iedereen in de vrije wereld heeft erg veel moeite met de Russische inval in Ukraine. Dat wil niet zeggen dat we tegen de Russische volkeren zijn. Ieder mens heeft recht op een vrij en geweldloos leven met een zelf gekozen regering. Ook jullie maar op dit moment zeker Ukraine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')