Dan heb je afgelopen jaren niet goed opgelet. Burnett is nooit opgehouden met zn gekke bewegingen en verhit gedragquote:
Hij is nooit opgehouden met snuiven waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je afgelopen jaren niet goed opgelet. Burnett is nooit opgehouden met zn gekke bewegingen en verhit gedrag
Tis net de gitarist van U2quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
David Evans heeft kaal haar en de blik van een seriemoordenaar.
Wat een typisch fenomeen is dat he, spelers die alles gooien tijdens het oefenen maar tijdens een wedstrijd niks meer. Eigenlijk vind ik het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijdens het oefenen viel alles.
[ twitter ]
Heeft een goed jaar gedraaid, alleen nog net niet genoeg om zich voor majors te plaatsen. Plus die Duitse poefbal had op het WK de nodige pech met Hempel die twee rondes op een rij geen finishes miste.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom Oskar in de Pro Tour Top 32 staat.
Ja dat zag ik al gebeuren, dat niveau had ie beter kunnen laten zien op Q Skoelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
Klaasen wint met 104 gemiddeld van Menzies, 6-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |