Het experiment met Alireza in de spits en Walemark op rechts liep gisteren ook nog niet geweldig.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk wordt Dessers weer een beetje snel fit, Linssen is sinds de winterstop echt heel erg slecht aan het spelen.
Hendrix ook natuurlijk!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:
de club van guus til is uit europa gegooid door de UEFA
announce kleine poging om hem vast te leggen
Lijkt wel of die met de week slechter gaat spelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:
de club van guus til is uit europa gegooid door de UEFA
announce kleine poging om hem vast te leggen
wel een waardevolle kracht gebleken dit seizoenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt wel of die met de week slechter gaat spelen.
Je lijkt klaas wel met al die losse zinnen johquote:Op maandag 28 februari 2022 15:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel een waardevolle kracht gebleken dit seizoen
helaas niet heel een jaar doorgetrokken, maar dat heeft eigenlijk niemand bij Feyenoord dit jaar
op Trauner en misschien Aursnes (die wat later begon met invloed hebben) na
zou het een prima transfer vinden als er iets goedkoop mogelijk is qua afkoopsom
zijn ook allebei kutusers.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je lijkt klaas wel met al die losse zinnen joh
Alleen een deel van de 1e helft, van minuut 15 tot 40 ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef DonRaja het volgende:
ik heb alleen de 2 pingels gezien via een streampje. Maar was AZ echt zoveel klassen beter, zoals Wijndal beweerde?
Ik dacht al zoiets, maar beide pingels wel terecht?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen een deel van de 1e helft, van minuut 15 tot 40 ofzo
aanstellertquote:Op maandag 28 februari 2022 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zijn ook allebei kutusers.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geldt dit dan niet voor spelers met een dom accent en van nature een terugtrekkende haarlijn
D'n Jorrit aan PSV verkopen. Gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geldt dit dan niet voor spelers met een dom accent en van nature een terugtrekkende haarlijn
AZ heeft buiten die pingels maar 1 schot op doel gehad, minder schoten/kansen in totaal en een stuk minder balbezit. Feyenoord was niet geweldig, maar in mijn ogen wel de bovenliggende partij.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef DonRaja het volgende:
ik heb alleen de 2 pingels gezien via een streampje. Maar was AZ echt zoveel klassen beter, zoals Wijndal beweerde?
Nog steeds meeste aantal punten in heel veel jaar muv het kampioenschapsjaarquote:Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is qua spel een leuk seizoen en dan met name de Europese potjes. Qua punten is het allemaal niet denderend eigenlijk. 3e plek moet wel kunnen lukken.
De clubs staan niet in de rij voor zulke spelers, joh. Bij alles beter dan Feyenoord zitten ze op de bank.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is maar de vraag of Till en Hendrix wel voor feyenoord kiezen als ze overal heen kunnen natuurlijk.
Nee maar Feyenoord speelde wel een slechte pot. Ook tweede helft nauwelijks kansen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef DonRaja het volgende:
We gaven echt geen klote weg joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar Feyenoord speelde wel een slechte pot. Ook tweede helft nauwelijks kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |