SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Yaaaaayquote:Op zondag 27 februari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan mag je de blije fanten en rare kwoks verzorgen, is dat goed @:bitterbal?
Heb ik ook gedaan jaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaaaay
Lol, ik zit de hele avond al topics terug te lezen btw. En wij hadden een bumpy fok-relationship, US
Heerlijk is hetquote:
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbelquote:Op zondag 27 februari 2022 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je eigen risico al betaald dan?
Wij clashten vaak hè?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaaaay
Lol, ik zit de hele avond al topics terug te lezen btw. En wij hadden een bumpy fok-relationship, US
Deze man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij clashten vaak hè?
Toen wist ik al dat je door mijn rake opmerkingen ooit nog heel goed terecht zou komen
Spannondquote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbel
En ik heb m’n nieuwe parfum op ook.quote:
Godsammequote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij clashten vaak hè?
Toen wist ik al dat je door mijn rake opmerkingen ooit nog heel goed terecht zou komen
Ik hoorde dat hij alle cruiseschepen gaat laten zinkenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Heeft putin zich al terug getrokken, de naarling
Welke?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ik heb m’n nieuwe parfum op ook.
Nietusquote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Aan zn ego mankeert iig niksquote:
Hij wil ons allemaal de moeder nuken zei die straks.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit willen zienquote:Op zondag 27 februari 2022 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede poging, maar ik vouw je zo dubbel
Gezien z'n posts van een paar jaar geleden durf ik zelfs te zeggen dat meneer zelfs iets bescheidener is geworden. Wie had dat gedachtquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij alle cruiseschepen gaat laten zinken
Dit klopt ook zelfsquote:Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien z'n posts van een paar jaar geleden durf ik zelfs te zeggen dat meneer zelfs iets bescheidener is geworden. Wie had dat gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |