quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was jij de enige die het lekker vond :p
Dan zit je hier goed. Ballie is al op haar rug gaan liggen met haar mondje open.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een feeder
Denk je dat ik haar dan ook even over haar buikje mag aaien?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed. Ballie is al op haar rug gaan liggen met haar mondje open.
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed. Ballie is al op haar rug gaan liggen met haar mondje open.
Dit is gvd geile praat zo vroeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar dan ook even over haar buikje mag aaien?
Even in de navel poeren zeker.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar dan ook even over haar buikje mag aaien?
Zo ben ikquote:Op maandag 28 februari 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is gvd liefdevolle praat zo vroeg.
NEEquote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in de navel poeren zeker.
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet blij met mijn nieuwe wasverzachter
Einde bericht.
waarom niet>quote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet blij met mijn nieuwe wasverzachter
Einde bericht.
geen walvisserij voor jou?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEE
Navels![]()
Niemand mag ook ooit aan mijn navel komen, ik word daar zó misselijk van. Echt nofackingway.
Neequote:
Sommige vrouwen hebben zo'n hele diepe waar je met je pink in kunt.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEE
Navels![]()
Niemand mag ook ooit aan mijn navel komen, ik word daar zó misselijk van. Echt nofackingway.
Zo diep is die van mij niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben zo'n hele diepe waar je met je pink in kunt.
en is het wat?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n spray gekocht van Robijn om je kleren op te frissen na het dragen.
Wil ik ook wel graag weten jaquote:
quote:
denk dat het een soort febrezze s voor je kledingquote:Op maandag 28 februari 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil ik ook wel graag weten ja
Ook zestien keer over getwijfeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |