Misschien ook meer iets voor [FHF], en na overleg met de modjes?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Een 06 nummer plaatsen lijkt me niet zo handig.
voor je het weet wordt je gebeld door het ministerie van justitie dat er een arrestatiebevel is tegen jou (via een band in het engels) en of je op 1 wilt drukken om je onschuld te bewijzen.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Een 06 nummer plaatsen lijkt me niet zo handig.
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
voor je het weet wordt je gebeld door het ministerie van justitie dat er een arrestatiebevel is tegen jou (via een band in het engels) en of je op 1 wilt drukken om je onschuld te bewijzen.
Ik heb eens gekeken maar je kunt gewoon alles op bol.com bestellen ook nachtkijkers en kogelvesten.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:41 schreef DmytroMakarov het volgende:
Beste mensen, ik ben nieuw op fok. En meteen wil jullie wat vragen. Vragen om hulp voor mensen en troepen in Oekraïne die kijken de dood in de ogen.
Wij zijn Oekrainse gemeenschap van Groningen en Nederland.
Het is tijd van nood. Grote nood.
We vragen jullie om materiële hulp voor onze mensen.
Volgende dingen zijn dringend nodig:
Dekens
Kleding
Kinder kleding
Luiers
Maandverband
Tandborstels en pasta
Wc papier
Shampoo
Meer kan ik niet verzinnen op dit moment, sorry.
Onze troepen hebben dringend volgende dingen nodig:
Verband.
Ehbo sets.
Tourniquets!!!
Pijn stilers zijn heel nodig hoe zwaarder hoe beter. Alles raakt op.
Uitrusting.
Kogelwerend en scherfwerend kleding. Klasse 4.
Helmen.
Nacht warmte beeld kijkers.
Slaapmatten
Alles is welkom. En we zijn bereid alles te vergoeden. Het is gewoon nergens wat te vinden.
Bedankt
Makarov Dmytro
Hulp Oekraine
ik krijg die gemiddeld 3x per dag. Ik neem ook niet meer op als het nummer niet in mijn telefoon staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:53 schreef ToT het volgende:
Kreeg ik gisteren nog een telefoontje van!
Misschien kunnen ze die zooi van Kajsa ook meenemen?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:20 schreef Viv het volgende:
@:DmytroMakarov hoe krijgen jullie de goederen op de plaats van bestemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |