Je hoeft niet neutraal in het onderwerp te staan om neutraal te kunnen modden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De mods zijn subjectief hier.
Ja precies, over een onderwerp, dat gaat over de inhoud.quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Je hoeft niet neutraal in het onderwerp te staan om neutraal te kunnen modden.
Oh, ik dacht dat jouw opmerking in algemene zin bedoeld was.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja precies, over een onderwerp, dat gaat over de inhoud.
Een opmerking dat op de persoon gericht is blijft echter wel staan maar zodra je er op reageert, wordt die reactie verwijderd.
Ja dat vind ik niet helemaal fair.
Als je een opmerking laat staan die op de persoon gericht is, moet je het ook toestaan dat er op gereageerd wordt. Of je verwijdert alles.
Ik denk dat het gaat over een post in zijn topic. Op de OP is een reactie gekomen die hij op de persoon vindt. Ik heb zijn tr daarover afgevinkt en de opmerking laten staan, omdat het mijn inziens een mening is en niet op de persoon. Maar als jij ook nog even wil kijken wat je ervan vindt, is dat voor @Oostblokkert wellicht fijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jouw opmerking in algemene zin bedoeld was.Heb je een linkje naar het topic waar dit voorgevallen is? Dan kijk ik ernaar.
Ja dat mag hoor als je die lijn kiest, alleen wordt mijn 'mening' verwijderd wat ik weer van zijn opmerking vindt. Namelijk dat het inhoudelijk zelf dom gelul is als die later niet met bronnen komt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over een post in zijn topic. Op de OP is een reactie gekomen die hij op de persoon vindt. Ik heb zijn tr daarover afgevinkt en de opmerking laten staan, omdat het mijn inziens een mening is en niet op de persoon. Maar als jij ook nog even wil kijken wat je ervan vindt, is dat voor @:Oostblokkert wellicht fijn.
Het gaat om dit topic
OOR / Is referendum einde oorlog?
Ik heb het nog even nagekeken. Je post ging echt meer op de persoon, je eindigde er vooral mee, maar de rest verdiende ook geen schoonheidsprijs. Dus vandaar dat ik hem heb weggehaald.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja dat mag hoor als je die lijn kiest, alleen wordt mijn 'mening' verwijderd wat ik weer van zijn opmerking vindt. Namelijk dat het inhoudelijk zelf dom gelul is als die later niet met bronnen komt.
En ja het is een serieus subforum en we houden het graag serieus. Daar wordt ook op gemod. In dit geval verschillen we van mening. Dat kan ook gewoonquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Dat goedkoop scoren met dat soort reacties mag in klb blijven, dit is wel een serieus subforum en gezien de gevoeligheid en verschillende meningen het snel kan escaleren.
Maar das puur feedback van mij over het algemeen, niet over die situatie specifiek.
Maar die reactie op de OP is nu alsnog weg, toch?quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over een post in zijn topic. Op de OP is een reactie gekomen die hij op de persoon vindt. Ik heb zijn tr daarover afgevinkt en de opmerking laten staan, omdat het mijn inziens een mening is en niet op de persoon. Maar als jij ook nog even wil kijken wat je ervan vindt, is dat voor @:Oostblokkert wellicht fijn.
Het gaat om dit topic
OOR / Is referendum einde oorlog?
quote:Discussies worden gevoerd op normale toon.
quote:We benaderen elkaar met wederzijds respect. Ook als de mening van de ander haaks staat op de jouwe, je totaal niet begrijpt waarom iemand iets wel of niet vindt, wil of doet.
quote:Ga niet melden hoe kut je een topic vindt. Het topic blijft daarmee alleen maar bovenaan hangen.
quote:Wees niet overmatig of onnodig grof.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Het belangrijkste blijft, zoals altijd; Doe normaal...
Bedankt voor je melding (een topic report had ook gemogen), dat topic wordt inderdaad soms gekaapt. Hopelijk gaat het voorlopig weer on topic daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:19 schreef OllieA het volgende:
Het lijkt mij dat de posts van riazop in
OOR / Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne#25
weinig met een tactische militaire analyse te maken hebben.
Ik vind het een beetje jammer van dat topic, wat meestal toch wat beschouwender en minder politiserend van aard is.
Yvonne met haar vooruitziende blik.quote:
Omdat je het zonder overleg doet. Ik heb deze reeks niet voor niets gesloten..quote:Op maandag 20 februari 2023 13:44 schreef Dusthor92 het volgende:
miss_sly in OOR / Sabotage Nord Stream 1 en 2
Ik begrijp niet waarom dit topic hier gesloten is. Het is relevant aan de oorlog. De reden dat het topic in NWS gesloten is, is omdat een klein groepje users op de man speelt.
Zolang die users hier wegblijven, waarom gaat dit topic dan tegen de policy in?
@FrankyandCoen hebben zich inmiddels zelf hier gemeld met een eigen topic!quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:12 schreef maily het volgende:
OOR / Franky en Coen deelden al ruim 75.000 porties friet uit in Oekraïne
Kan deze actie ook op/door Fok! gepromoot worden?
Misschien ook een artikel op de FP?
Kun je iets preciezer zijn? In welk topic is een reactie verwijderd?quote:
Ohh laat maar, mijn fout!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je iets preciezer zijn? In welk topic is een reactie verwijderd?
Hoi! Ik heb een nieuw topic binnen de reeks geopend, en het losse topic gesloten, dit om geen meelezers kwijt te raken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:42 schreef Idisrom het volgende:
Er was een paar dagen niet gepost in het forum 'Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne'.
De reeks is hierdoor eruit gegaan. Kan de mod de reeks weer herstellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |