abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 13:12:12 #126
269689 crew  Viv
pi_206152880
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:55 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
De mods zijn subjectief hier.
Je hoeft niet neutraal in het onderwerp te staan om neutraal te kunnen modden. :)
pi_206175937
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:12 schreef Viv het volgende:

[..]
Je hoeft niet neutraal in het onderwerp te staan om neutraal te kunnen modden. :)
Ja precies, over een onderwerp, dat gaat over de inhoud.
Een opmerking dat op de persoon gericht is blijft echter wel staan maar zodra je er op reageert, wordt die reactie verwijderd.
Ja dat vind ik niet helemaal fair.
Als je een opmerking laat staan die op de persoon gericht is, moet je het ook toestaan dat er op gereageerd wordt. Of je verwijdert alles.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Manager PR/Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 14:14:06 #128
269689 crew  Viv
pi_206176948
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:07 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ja precies, over een onderwerp, dat gaat over de inhoud.
Een opmerking dat op de persoon gericht is blijft echter wel staan maar zodra je er op reageert, wordt die reactie verwijderd.
Ja dat vind ik niet helemaal fair.
Als je een opmerking laat staan die op de persoon gericht is, moet je het ook toestaan dat er op gereageerd wordt. Of je verwijdert alles.
Oh, ik dacht dat jouw opmerking in algemene zin bedoeld was. :) Heb je een linkje naar het topic waar dit voorgevallen is? Dan kijk ik ernaar.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 16:38:26 #129
5428 crew  miss_sly
pi_206179451
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat jouw opmerking in algemene zin bedoeld was. :) Heb je een linkje naar het topic waar dit voorgevallen is? Dan kijk ik ernaar.
Ik denk dat het gaat over een post in zijn topic. Op de OP is een reactie gekomen die hij op de persoon vindt. Ik heb zijn tr daarover afgevinkt en de opmerking laten staan, omdat het mijn inziens een mening is en niet op de persoon. Maar als jij ook nog even wil kijken wat je ervan vindt, is dat voor @Oostblokkert wellicht fijn.

Het gaat om dit topic
OOR / Is referendum einde oorlog?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206205856
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het gaat over een post in zijn topic. Op de OP is een reactie gekomen die hij op de persoon vindt. Ik heb zijn tr daarover afgevinkt en de opmerking laten staan, omdat het mijn inziens een mening is en niet op de persoon. Maar als jij ook nog even wil kijken wat je ervan vindt, is dat voor @:Oostblokkert wellicht fijn.

Het gaat om dit topic
Ja dat mag hoor als je die lijn kiest, alleen wordt mijn 'mening' verwijderd wat ik weer van zijn opmerking vindt. Namelijk dat het inhoudelijk zelf dom gelul is als die later niet met bronnen komt.
pi_206205894
Dat goedkoop scoren met dat soort reacties mag in klb blijven, dit is wel een serieus subforum en gezien de gevoeligheid en verschillende meningen het snel kan escaleren.

Maar das puur feedback van mij over het algemeen, niet over die situatie specifiek. :)
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:34:29 #132
5428 crew  miss_sly
pi_206206640
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:01 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ja dat mag hoor als je die lijn kiest, alleen wordt mijn 'mening' verwijderd wat ik weer van zijn opmerking vindt. Namelijk dat het inhoudelijk zelf dom gelul is als die later niet met bronnen komt.
Ik heb het nog even nagekeken. Je post ging echt meer op de persoon, je eindigde er vooral mee, maar de rest verdiende ook geen schoonheidsprijs. Dus vandaar dat ik hem heb weggehaald.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Dat goedkoop scoren met dat soort reacties mag in klb blijven, dit is wel een serieus subforum en gezien de gevoeligheid en verschillende meningen het snel kan escaleren.

Maar das puur feedback van mij over het algemeen, niet over die situatie specifiek. :)
En ja het is een serieus subforum en we houden het graag serieus. Daar wordt ook op gemod. In dit geval verschillen we van mening. Dat kan ook gewoon :)
  Manager PR/Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 18:11:52 #133
269689 crew  Viv
pi_206226616
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het gaat over een post in zijn topic. Op de OP is een reactie gekomen die hij op de persoon vindt. Ik heb zijn tr daarover afgevinkt en de opmerking laten staan, omdat het mijn inziens een mening is en niet op de persoon. Maar als jij ook nog even wil kijken wat je ervan vindt, is dat voor @:Oostblokkert wellicht fijn.

Het gaat om dit topic
Maar die reactie op de OP is nu alsnog weg, toch? :@ Ik zie het alleen staan in een quote. Op de Frontpage halen ze reacties op een verwijderd bericht standaard weg dacht ik. Dat is in dit geval ook te overwegen, omdat de reactie met de quote alleen maar "Neen." toevoegt. (Als er een inhoudelijke reactie had gestaan, dan zou je alleen de quote kunnen wegknippen.)

'Wat een dom gelul' beschouw ik ook niet als op de man, want het gaat hier om iemands uitspraken, niet om diegene die de uitspraken deed. Wel is dit geen fatsoenlijke manier van met elkaar in gesprek gaan, daar is de userpolicy duidelijk over:

quote:
Discussies worden gevoerd op normale toon.
quote:
We benaderen elkaar met wederzijds respect. Ook als de mening van de ander haaks staat op de jouwe, je totaal niet begrijpt waarom iemand iets wel of niet vindt, wil of doet.
quote:
Ga niet melden hoe kut je een topic vindt. Het topic blijft daarmee alleen maar bovenaan hangen.
quote:
Wees niet overmatig of onnodig grof.
quote:
Het belangrijkste blijft, zoals altijd; Doe normaal...
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)

Hopelijk heeft @Oostblokkert iets aan deze mosterd na de maaltijd. c_/
pi_206332415
Het lijkt mij dat de posts van riazop in
OOR / Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne#25
weinig met een tactische militaire analyse te maken hebben.
Ik vind het een beetje jammer van dat topic, wat meestal toch wat beschouwender en minder politiserend van aard is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Manager PR/Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:16:00 #135
269689 crew  Viv
pi_206333025
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 19:19 schreef OllieA het volgende:
Het lijkt mij dat de posts van riazop in
OOR / Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne#25
weinig met een tactische militaire analyse te maken hebben.
Ik vind het een beetje jammer van dat topic, wat meestal toch wat beschouwender en minder politiserend van aard is.
Bedankt voor je melding (een topic report had ook gemogen), dat topic wordt inderdaad soms gekaapt. Hopelijk gaat het voorlopig weer on topic daar. :)
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 15:12:15 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206521272
OOR / Franky en Coen deelden al ruim 75.000 porties friet uit in Oekraïne

Kan deze actie ook op/door Fok! gepromoot worden?

Misschien ook een artikel op de FP?
  Manager PR/Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 00:23:00 #137
269689 crew  Viv
pi_206771272
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:44 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja dan is het OOR van "oorlog" :')
Yvonne met haar vooruitziende blik. :D

Zoals jullie wellicht gezien hebben, worden er momenteel veranderingen (hopelijk verbeteringen O-) ) doorgevoerd op het forum. Ook OOR is binnenkort aan de beurt, maar gelukkig niet omdat WO3 is uitgebroken. :P

OOR wordt een forum over Oorlog en Defensie in het algemeen, dus niet langer specifiek over de huidige oorlog in Oekraïne. De mod(s) en topics van Defensie (DEF) komen dan ook deze kant op.

Voor de huidige topics/reeksen over de oorlog in Oekraïne verandert er niets, er kunnen ook nog steeds nieuwe topics daarover gestart worden. Maar dus ook over andere oorlogen, oorlog in het algemeen, en aanverwante onderwerpen. ^O^
  dinsdag 22 november 2022 @ 01:56:26 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206771447
Systeemcrisis yoooo _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator maandag 6 februari 2023 @ 23:51:21 #139
269689 crew  Viv
pi_207888256
Ter info, ik heb de oude DEF Feedback-reeks uit de sticky gehaald en gesloten, want dat is nu dubbel op met deze. :)

Voor wie het ooit wil teruglezen: Topicreeks: Foxtrot Bravo, DEF-style
pi_208075187
miss_sly in OOR / Sabotage Nord Stream 1 en 2

Ik begrijp niet waarom dit topic hier gesloten is. Het is relevant aan de oorlog. De reden dat het topic in NWS gesloten is, is omdat een klein groepje users op de man speelt.

Zolang die users hier wegblijven, waarom gaat dit topic dan tegen de policy in?
  Forum Admin maandag 20 februari 2023 @ 15:36:00 #141
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208076290
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 13:44 schreef Dusthor92 het volgende:
miss_sly in OOR / Sabotage Nord Stream 1 en 2

Ik begrijp niet waarom dit topic hier gesloten is. Het is relevant aan de oorlog. De reden dat het topic in NWS gesloten is, is omdat een klein groepje users op de man speelt.

Zolang die users hier wegblijven, waarom gaat dit topic dan tegen de policy in?
Omdat je het zonder overleg doet. Ik heb deze reeks niet voor niets gesloten..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208076324
iirc en überhaupt zover ik dat kan beoordelen waren jullie bij COR meer vergevingsgezind. Dit is sowieso een kwestie waar nog hoofdstukken aan toegevoegd gaan worden, dat is in COR toch ook goed gegaan?
  Manager PR/Moderator maandag 10 april 2023 @ 14:09:37 #143
269689 crew  Viv
pi_208725724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:12 schreef maily het volgende:
OOR / Franky en Coen deelden al ruim 75.000 porties friet uit in Oekraïne

Kan deze actie ook op/door Fok! gepromoot worden?

Misschien ook een artikel op de FP?
@FrankyandCoen hebben zich inmiddels zelf hier gemeld met een eigen topic! *O*

OOR / Bekende Frietbakkers Franky en Coen naar Oekraïne - Livestream
pi_208863881
Waarom is mijn reactie verwijderd?
  Moderator zaterdag 22 april 2023 @ 18:42:43 #145
5428 crew  miss_sly
pi_208864334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd?
Kun je iets preciezer zijn? In welk topic is een reactie verwijderd?
  Manager PR/Moderator zaterdag 22 april 2023 @ 19:32:17 #146
269689 crew  Viv
pi_208864930
Ik heb vandaag in ieder geval geen reacties weggehaald, alleen drie topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd tot
OOR / Franky en Coen bakken friet in Oekraïne - Volg ze hier! #1
pi_208865324
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kun je iets preciezer zijn? In welk topic is een reactie verwijderd?
Ohh laat maar, mijn fout!

De post leek door het mergen weg te zijn omdat ik die eerste pagina refreshte, maar door het mergen is hij op de tweede pagina gekomen.

Sorry :P
pi_215561625
Er was een paar dagen niet gepost in het forum 'Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne'.
De reeks is hierdoor eruit gegaan. Kan de mod de reeks weer herstellen?
  Manager PR/Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 19:56:51 #149
269689 crew  Viv
pi_215561776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:42 schreef Idisrom het volgende:
Er was een paar dagen niet gepost in het forum 'Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne'.
De reeks is hierdoor eruit gegaan. Kan de mod de reeks weer herstellen?
Hoi! Ik heb een nieuw topic binnen de reeks geopend, en het losse topic gesloten, dit om geen meelezers kwijt te raken. :)

Ik heb achter de schermen ook gevraagd om de zichtbaarheid van topics te verlengen in OOR. (Dit kan per subforum worden ingesteld.) :Y)

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 6 / 6
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')