ja leuke discussiequote:
Gelukkig gaan ze daar in Rusland iets tegen doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Ze willen allemaal zo graag politiek correct zijn dat ze de stomste dingen uitkermen..
maar nee onze media is correct hoor![]()
https://www.geenstijl.nl/(...)-op-npo-bij-bnnvara/
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? Raar gedachtegoed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat als de maatregelen niet terugkeren?
Geef je dan toe dat je onzin liep te verkopen?
Er is nog steeds een 1G regelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? Raar gedachtegoed.
Zijn ze al weg dan!? Jezusmina.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso geen gelijk, want ik las hier maandenlang dat de coronaregels nooit zouden verdwijnen.
Dat roept bnw al 2 jaar over covid.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? .
En dan straks al het weer even geactiveerd wordt "want het ziet er slecht uit" dan denkt die totaal niet na over die weerstand die hij hier levert "vanwege onze waanideeën dat de maatregelen niet weg zouden gaan." lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Ach lekker schuiven met die doelpalen
uiterst effectief
lekker volgzaam achter de overheid aanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
En dan straks al het weer even geactiveerd wordt "want het ziet er slecht uit" dan denkt die totaal niet na over die weerstand die hij hier levert "vanwege onze waanideeën dat de maatregelen niet weg zouden gaan." lol.
Het wordt met de dag allemaal erger.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker volgzaam achter de overheid aan
Wat een geweldige sfeer, hier op BNW.. En allemaal door niet anti vaxxers, die zijn hier het grote kwaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zijn ze al weg dan!? Jezusmina.
Ik kan de VS niet in zonder 2 spuitjes die nauwelijks baten hebben voor mijn gezondheid, maar in extreme gevallen helaas wel erge bijwerkingen geeft.
Ja het virus ook, maar daar kies ik niet voor. Dat overkomt me. En dat risico is laag genoeg om niet moeilijk om te doen.
Maar ik word gedwongen wat in me te laten spuiten, gekkenwerk.
In België gaat straks zorgpersoneel ontslagen worden omwille van vaccinatiestatus en jij komt hier met droge ogen beweren dat het allemaal weg is. Lapzwans.
Weer mensen die OVER anderen praten in plaats van met...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker volgzaam achter de overheid aan
Tis weleens stuitend, "boter voor je kop" is de passende uitdrukking.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Wat een geweldige sfeer, hier op BNW.. En allemaal door niet anti vaxxers, die zijn hier het grote kwaad.
Zucht... in een politiestaat zouden die maatregelen altijd gelden. In NL gebeurt het pas als de situatie erom vraagt. Dat is politiek namelijk, reageren op de dingen die gebeuren..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zal wel weer heel verbaasd zijn straks als alles weer strak gaat staan en ze vaccinatieplicht etc door gaan drukken.
Onee dat ga je in de toekomst dan zelfs promoten.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Zucht... in een politiestaat zouden die maatregelen altijd gelden. In NL gebeurt het pas als de situatie erom vraagt. Dat is politiek namelijk, reageren op de dingen die gebeuren..
Ga anders maar even naar China, daar heb je alles wat je Europa en Nederland verwijdt. Dan kom je op hangende pootjes weer terug naar Nederland, genietend van de vrijheden die je hebt.
Ik was sarcastisch...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis weleens stuitend, "boter voor je kop" is de passende uitdrukking.
Het is nog niet weg nee, hoe naief kan je zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is het nu opeens niet weg!? Okayyyy......................
Ja China is nog kutter, dat is nog geen excuus om hier ook mensenrechten te schenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |