Ik vertrek rond 11.00 uur hier dan ben ik ruim op tijd in Utrecht. Ik moet ook nog even zoeken naar het verzamelpuntquote:Op zondag 27 februari 2022 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stap 12:00 in de auto, 12:35 transferium Westraven en de tram naar Utrecht Centraal
Verzamelpunt kan niet missen. Ik ga ook rond 11 uur. En dan eventueel nog even wat winkeltjes in voordat het 1 uur is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vertrek rond 11.00 uur hier dan ben ik ruim op tijd in Utrecht. Ik moet ook nog even zoeken naar het verzamelpunt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga niet naar Utrecht vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
In de stationshal richting spoor 1 lopen. Door de poortjes, en dan zie je het al.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vertrek rond 11.00 uur hier dan ben ik ruim op tijd in Utrecht. Ik moet ook nog even zoeken naar het verzamelpunt![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga niet naar Utrecht vandaag
Ik wist wat er in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey Bos lang niet gezien. Alles goed?quote:
Bossie komt hier toch wel vaker? Of kom ik hem voornamelijk in KSC tegen 🤔quote:Op zondag 27 februari 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bos lang niet gezien. Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |