Sushi-kanon.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat voor futoristisch wapen heeft die nou vast?
Dacht eerst dat het zo'n Amsterdams paaltje was, doet ook zeer.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat voor futoristisch wapen heeft die nou vast?
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dat afrikanen die Oekraïne willen verlaten de poolse grens bv niet over mogen![]()
Polen zijn dan ook extreem racistisch, die leven nog in een andere tijd qua volksaard, die halen hun complete identiteit uit het beleg van Wenen en eigenlijk zonder uitzondering.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dat afrikanen die Oekraïne willen verlaten de poolse grens bv niet over mogen![]()
kan wel, je bent alleen wat langer onderwegquote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Als Rusland de Finse sluiting van het luchtruim met gelijke munt terugbetaalt, wat te verwachten is, raakt Finland hiermee ook de eigen luchtvaartsector hard. Luchtvaartmaatschappij Finnair opereert vanuit Helsinki, waarmee de Finse hoofdstad een belangrijke hub-functie vervult voor Scandinavië. Vluchten vanuit Helsinki naar bijvoorbeeld Zuidoost-Azië, China en Japan gaan allemaal over Rusland. Bij het sluiten van het Russische luchtruim, kunnen Finse toestellen dus niet langer gebruikmaken van de snelste route.
Finse media schrijven dat onduidelijk is of Finnair nog kan vliegen op Azië bij een sluiting van het Russische luchtruim.
Zal je zien dat thailand ook deze keer niet doorgaat
Heb net gekeken./ vlieg via doha dus geloof dat ik rusland ontwijkquote:Op zondag 27 februari 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, je bent alleen wat langer onderweg
En even de vraag of ze nog terug kan. Maar dan zit Ballie vast op een strand in Thailand.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, je bent alleen wat langer onderweg
oh wat ergquote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even de vraag of ze nog terug kan. Maar dan zit Ballie vast op een strand in Thailand.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra zonnebrand en bikini meenemen.
Covid-19 2.0 eroverheen en we hebben de komende tien jaar het volgende te lezen;quote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even de vraag of ze nog terug kan. Maar dan zit Ballie vast op een strand in Thailand.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 2.0 eroverheen en we hebben de komende tien jaar het volgende te lezen;
- Goedemorgen jongons!!
- Ontbijten![]()
- Strand![]()
- Honger, lunch![]()
- Strand![]()
- Eten![]()
- Slapen
Vervangen strand door werk en het is bitterbal’s huidige leven.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 2.0 eroverheen en we hebben de komende tien jaar het volgende te lezen;
- Goedemorgen jongons!!
- Ontbijten![]()
- Strand![]()
- Honger, lunch![]()
- Strand![]()
- Eten![]()
- Slapen
komt ze verschrompelt terug en wordt ze ontslagen omdat ze de klanten wegjaagtquote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets minder blije poppetjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vervangen strand door werk en het is bitterbal’s huidige leven.
16 april pas dus komt wel goedquote:Op zondag 27 februari 2022 09:37 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer ga je naar Thailand @:bitterbal?
Als je je appartement in Rotterdam verhuurd. Heb je dan niet genoeg inkomsten om in Thailand beetje te leven?quote:
je hebt er geen gras over laten groeienquote:
en dan post LT alleen maar plaatjes van een Siameesquote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Goedemorgen jongons!!
- Ontbijten![]()
- Strand![]()
- Honger, lunch![]()
- Strand![]()
- Eten![]()
- Slapen
jawel zeker. maar mag rotterdam niet verhuren omdat ik niet die 8% overdrachtsbelasting heb betaald die nu geldt voor 2e woning wat niet je hoofdverblijf is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je je appartement in Rotterdam verhuurd. Heb je dan niet genoeg inkomsten om in Thailand beetje te leven?
bedoel je dat sarcastisch?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt er geen gras over laten groeien
Veel te veelquote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gegeten gisteren?
Vier je je verjaardag dan in Thailand of ben je dan nog net in NL ?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? 16 april is nog ver weg toch :p
nee ben de 16e jarig dus dan vlieg ikquote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vier je je verjaardag dan in Thailand of ben je dan nog net in NL ?
oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel te veelGerookte beenham, zeeuws spek, kippetjes, hamburgers , uienringen, en weet ik wat nog meer
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben de 16e jarig dus dan vlieg ik
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel te veelGerookte beenham, zeeuws spek, kippetjes, hamburgers , uienringen, en weet ik wat nog meer
Taart in het vliegtuigquote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan gaan we je uitzwaaien.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had toch nog wel een paar maanden gewacht voor ik zou boekenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? 16 april is nog ver weg toch :p
Dat spek en zeker die beenham waren zeer smakelijkquote:
waarom?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had toch nog wel een paar maanden gewacht voor ik zou boeken
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
Jarig in de lucht?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |