4E woont op twee minuten kruipafstand dus ik ga daar nu koffie drinkenquote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
Zullen wel wat mensen verdrietig zijn dat sommige mensen definitief Foqueville verlaten hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we wat mensen verdrietig zijn dat sommige mensen definitief Foqueville verlaten hebben.
Ja ik twijfel ook maar heerlijk vroeg ochtendje tevens wel, rustige atmosfeer, zonnetje, koffie, smurfbroek, fluitende vogeltjes, beetje lenterig zelfs.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet echt nog een uurtje gaan slapen eigenlijk
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die hysterisch hun bh's naar de Budaboot gooien.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontvangstcomité aan de Binnendieze
Met kleine baby-Buda’s die voor het eerst hun vader zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die hysterisch hun bh's naar de Budaboot gooien.
Zou van de boot afspringen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met kleine baby-Buda’s die voor het eerst hun vader zien.
Als je die tasert, krijg je dan zelf ook stroom?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine sprUitStraling die zich vastgrijpt aan je been en niet meer los wil laten.
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben altijd overdreven blij als bitterbal ook wakker is, hebben jullie dat ook?
Zomaar, beetje alsof je een hondenfokkerij hebt en je lievelingshondje komt even aan je hand likken ter begroeting.quote:
Een vonkje extra energie in de sc?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben altijd overdreven blij als bitterbal ook wakker is, hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomaar, beetje alsof je een hondenfokkerij hebt en je lievelingshondje komt even aan je hand likken ter begroeting.
das wel aardig eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomaar, beetje alsof je een hondenfokkerij hebt en je lievelingshondje komt even aan je hand likken ter begroeting.
ben nu wat uitgedoofd hoor. spring niet rond as we speakquote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vonkje extra energie in de sc?
Hoe komt het? Wat heb je gisteren gedaan?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben nu wat uitgedoofd hoor. spring niet rond as we speak
gewerktquote:Op zondag 27 februari 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe komt het? Wat heb je gisteren gedaan?
nee dat was vorige week :pquote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je was toch ook in Den Haag?
Zei je gisteren niet dat je bij Schiedam was?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was vorige week :p
geloof ik...
neequote:Op zondag 27 februari 2022 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zei je gisteren niet dat je bij Schiedam was?
Zou gewoon de boot pakken en dan voor de zekerheid Kaap de Goede Hoop ronden.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Als Rusland de Finse sluiting van het luchtruim met gelijke munt terugbetaalt, wat te verwachten is, raakt Finland hiermee ook de eigen luchtvaartsector hard. Luchtvaartmaatschappij Finnair opereert vanuit Helsinki, waarmee de Finse hoofdstad een belangrijke hub-functie vervult voor Scandinavië. Vluchten vanuit Helsinki naar bijvoorbeeld Zuidoost-Azië, China en Japan gaan allemaal over Rusland. Bij het sluiten van het Russische luchtruim, kunnen Finse toestellen dus niet langer gebruikmaken van de snelste route.
Finse media schrijven dat onduidelijk is of Finnair nog kan vliegen op Azië bij een sluiting van het Russische luchtruim.
Zal je zien dat thailand ook deze keer niet doorgaat
lig liever op het strandquote:Op zondag 27 februari 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gewoon de boot pakken en dan voor de zekerheid Kaap de Goede Hoop ronden.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
tenzij ik een geniepige kloon heb
Deze kerel gaat 't oplossenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoef niet over rusland dus misschien komt goed
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien was het @:nasibal
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kerel gaat 't oplossen![]()
https://twitter.com/Yair_Rosenberg/status/1497766394653458434
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |