SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door LTVDK op 27-02-2022 09:36:34 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Sowiesootjequote:
Nog steeds dakloosquote:Op zondag 27 februari 2022 01:02 schreef Koen66 het volgende:
Hebben de nieuwe inwoners ook al woonruimte in Foqueville?
kwiwi is nog volop bezigquote:Op zondag 27 februari 2022 01:02 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:02 schreef Koen66 het volgende:
En druk met d'r huis en zo.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:04 schreef Koen66 het volgende:
Kunnen wel wat oud bewoners onteigend worden @:kwiwi
tof beest was dat,die bleef maar gaan, zelfs toen zijn lichaam niet meer wilde (versleten heup)quote:
Maar dat is toch zieligquote:
15 jaar is een gezegende leeftijdquote:Op zondag 27 februari 2022 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tof beest was dat,die bleef maar gaan, zelfs toen zijn lichaam niet meer wilde (versleten heup)![]()
15 jaar en 3 maanden oud, toen hebben we hem moeten laten inslapen (dat wat minder fraai verliep, hevige stuiptrekking(en))
Oké, en hoe lang moet je dan op vakantie zijn voordat je uitgeschreven zal worden?quote:
AI, jacq, DaMart, Molo...quote:
i knowquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
15 jaar is een gezegende leeftijd
Dan hebben ze goede zorgen en genen gehadquote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
i know![]()
onze katten deden dat ook dunnetjes over (23, 21,19 en 13 (kanker))
DaMart ook ja? Jammerquote:
mja blijkbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hebben ze goede zorgen en genen gehad
Teringtijd niet meer zien postenquote:
Ik bedoel verzorging.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mja blijkbaar.
kat zou ik opzich wel eens weer willen hebben maar dan wil ik een tuin hebben, anders vind ik het zielig.
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teringtijd niet meer zien posten
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
i know![]()
onze katten deden dat ook dunnetjes over (23, 21,19 en 13 (kanker))
zo las ik em ook, ik verwacht niet dat onze katten zorgen haddenquote:
Oh ja, je kan jezelf anoniem maken ..quote:Op zondag 27 februari 2022 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal anoniempjes of gewoon niet meer actief op fok?
Molo post nog wel her en der, maar de rest gewoon amper gezien.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal anoniempjes of gewoon niet meer actief op fok?
Kan je dan niet meer terug?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, je kan jezelf anoniem maken ..
Goede vraag, geen idee?quote:
Nope. Ja, een nieuw account aanmaken, maar je username is niet geblocked ofzo.quote:
Niet geblocked? dus ik kan anoniem worden, en dan gewoon weer een nieuwe Moeraskat aanmaken?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Ja, een nieuw account aanmaken, maar je username is niet geblocked ofzo.
nee, niet met die username,al je posts worden aan #anoniem gekoppeldquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet geblocked? dus ik kan anoniem worden, en dan gewoon weer een nieuwe Moeraskat aanmaken?
Maar als je dus in Mycroft kijkt, zie ik soms #anoniem, maar in quotes is de username nog wel te zien. Dat is toch gek?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet met die username,al je posts worden aan #anoniem gekoppeld
om aan de AVG te voldoen kan je geen terugdraai optie hebben afaik
Lijkt me ook super gek ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een nieuw account onder een "oude" naam tegengekomen. Fucking verwarrend dat dat een nieuwe user bleek.
ja dat is idd vreemd, volgens mij was het teveel gedoe om dat ook allemaal te anonimiseren automatischquote:Op zondag 27 februari 2022 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar als je dus in Mycroft kijkt, zie ik soms #anoniem, maar in quotes is de username nog wel te zien. Dat is toch gek?
Er zijn ook users met meerdere usernames die nu anoniem zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar als je dus in Mycroft kijkt, zie ik soms #anoniem, maar in quotes is de username nog wel te zien. Dat is toch gek?
Ja, ik kwam daar dus van de week achter, toen ik ging checken of de users waar ik ''vroeger'' vaak contact mee had, er nog waren. Toen kwam ik er achter dat ik allerlei anoniemaccounts had in mn DM-geschiedenis.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat is idd vreemd, volgens mij was het teveel gedoe om dat ook allemaal te anonimiseren automatisch
Aha, en waarschijnlijk ook users die anoniem zijn en nu van een andere anoniem de usernaam hergebruikenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn ook users met meerdere usernames die nu anoniem zijn.
zie mn edit: dan moet er in de database alle posts doorgezocht worden naar de betreffende user.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik kwam daar dus van de week achter, toen ik ging checken of de users waar ik ''vroeger'' vaak contact mee had, er nog waren. Toen kwam ik er achter dat ik allerlei anoniemaccounts had in mn DM-geschiedenis.
Bij het opzoeken van oude topics, zag ik dus soms wel in quotes de oude username. Maar ook niet altijd hoor...
Dus ik vroeg me af hoe dat dan zat.
Ah, nu je het zegt jaquote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zie mn edit: dan moet er in de database alle posts doorgezocht worden naar de betreffende user.
das killing voor de server
Ja, maar als ze jou gaan testen en cavia-vragen zouden stellen.. zou je dan antwoord kunnen geven?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
Stel je voor dat 4ebe en ik allebei anoniem gaan, en dan allebei een nieuw account aanmaken met elkaars username. Dan gaat alles toch echt mis
uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha, en waarschijnlijk ook users die anoniem zijn en nu van een andere anoniem de usernaam hergebruiken
Doe eens!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
Stel je voor dat 4ebe en ik allebei anoniem gaan, en dan allebei een nieuw account aanmaken met elkaars username. Dan gaat alles toch echt mis
Inmiddels wel een beetjequote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als ze jou gaan testen en cavia-vragen zouden stellen.. zou je dan antwoord kunnen geven?
Hoe heet een vrouwtjescavia?quote:
Nou ehm.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ehm.Daar ben ik nog niet aan toe
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet een vrouwtjescavia?
quote:
Zeugjequote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet een vrouwtjescavia?
Oke, wat kunnen cavia's zelf niet aanmaken?quote:
quote:
Plausibel jaquote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha, en waarschijnlijk ook users die anoniem zijn en nu van een andere anoniem de usernaam hergebruiken
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat kunnen cavia's zelf niet aanmaken?
Het zijn zulke leukerds.quote:
Vitamine C !quote:Op zondag 27 februari 2022 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dit moet ik googelen. En ik ga niet valsspelen dus ik geef het eerlijk toe.
Ik weet wel dat cavia's heel vroeg geslachtsrijp kunnen zijn
Ja, als je pech hebt dan worden ze niet oudquote:Op zondag 27 februari 2022 01:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn zulke leukerds.![]()
Maar allergie en beestjes die te snel doodgaan enzo.
Ah, dat is makkelijk onthouden. VitamineCavia.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vitamine C !
Net als mensen en primaten.
Cavia's kunnen met 3-4 weken al geslachtsrijp zijn, dus moeder en zoon moeten al vroeg afscheid nemen
tering, zo snel alquote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vitamine C !
Net als mensen en primaten.
Cavia's kunnen met 3-4 weken al geslachtsrijp zijn, dus moeder en zoon moeten al vroeg afscheid nemen
Goed ezelsbruggetjequote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, dat is makkelijk onthouden. VitamineCavia.
En dat ze niet kunnen zitten toch?
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als je pech hebt dan worden ze niet oud![]()
Fingers crossed, heb nu twee bejaarden (5+) en ik hoop dat ze nog een bij mij blijven.
Die bejaarden zitten ook zo heerlijk tegen elkaar aan, alsof het nestgenoten zijn.
Zo schattig
Yup, daarom zijn er ook zoveel oeps-nestjes helaas.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, daarom zijn er ook zoveel oeps-nestjes helaas.
En heel veel incest.
Oh ja, ratjes gaan wel wat eerder dan cavia's geloof ik.. dacht dat ze gemiddeld 2 jaar werden.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kerel heeft veel ratjes gehad, maar die trekt het gewoon niet meer, zo snel afscheid moeten nemen. Nergens tegen kunnen heeft zo z'n voordelen.
En ze zijn gevoelig voor een longontsteking.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed ezelsbruggetje![]()
Nee, ze kunnen niet echt zitten als een hond nee
Geloof dat 3-4 bij kerel het gemiddelde was, maar wel vol tumoren.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ratjes gaan wel wat eerder dan cavia's geloof ik.. dacht dat ze gemiddeld 2 jaar werden.
Dat is inderdaad wel een hele kort tijd..
Ik had ooit zelf een nestje en daar had ik het enige mannetje gelukkig er op tijd uitgevist, want ik wilde niet dat hij zijn moeder en zusjes zou bezwangerenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit zelf een nestje en daar had ik het enige mannetje gelukkig er op tijd uitgevist, want ik wilde niet dat hij zijn moeder en zusjes zou bezwangerenDan had ik ineens 4 drachtige zeugjes en ze kunnen wel 6 jongen krijgen.. zit je daar met 24 cavia's extra
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit zelf een nestje en daar had ik het enige mannetje gelukkig er op tijd uitgevist, want ik wilde niet dat hij zijn moeder en zusjes zou bezwangerenDan had ik ineens 4 drachtige zeugjes en ze kunnen wel 6 jongen krijgen.. zit je daar met 24 cavia's extra
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ze zijn gevoelig voor een longontsteking.
Want ik had vroeger buren met cavia's en één daarvan heette Floppy... En die mocht niet buitenspelen met warmte of regen, want dan zou ze doodgaan. Toen wilden we een regenjasje maken of een zonnehoed, maar dat mocht niet van de buurvrouw.![]()
Ik was toen 8 of 9
Een FOK! Account?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat kunnen cavia's zelf niet aanmaken?
Zoals kinderenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klopt helemaal, ze mogen niet op de grond staan, want dat tocht teveel.
Daarnaast zijn het prooidieren en alles wat van bovenaf komt is eng.
Ah dat is nog redelijk bejaard!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof dat 3-4 bij kerel het gemiddelde was, maar wel vol tumoren.
quote:
Klopt en geen ui of knoflook.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals kinderen![]()
Daarom stonden Flop.py en Joha.nna () altijd op een tafeltje.
Oh, en ik herinner me dat ze geen prei mochten.
Kinderenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en geen ui of knoflook.
Maar welke onzalige zou zulke dingen nou aan cavia's willen voeren?
Hinderen!quote:
Eens wel. Wat huisdieren betreft.quote:
De kinderen van mijn zusje hebben de goudvissen vermoord, door een heel potje voer in het aquarium te donderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens wel. Wat huisdieren betreft.
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kinderen van mijn zusje hebben de goudvissen vermoord, door een heel potje voer in het aquarium te donderen.
Tevens is het konijn ineens verdwenen... en dat was natuurlijk niemands schuldGelukkig hebben ze verder geen huisdieren meer gehad.
Ok. Limonade dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat dit account niet door Wattenschijfje wordt beheerd?
Jup. Maar sindsdien is de houding jegens kortlevend spul niet erg enthousiast.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah dat is nog redelijk bejaard!
Dat is zielig en alle ratjes krijgen die tumoren, als ik het goed onthouden heb.
Mja nou.. ik hoop heel hard dat ze geen cavia's nemen.. want ze willen niet eens naar de dierenarts.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben daarom ook van mening dat zulke dieren geen ''leuk iets'' is voor kinderen.
''Want ze moeten toch leren om ergens voor te zorgen?''
''Goed voor de ontwikkeling''...
Oh, dat is wel heftig ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja nou.. ik hoop heel hard dat ze geen cavia's nemen.. want ze willen niet eens naar de dierenarts.
Ja hallo, neem dan geen beesten.
Eigenlijk heeft ze dan toch al huisdieren?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heftig ja.
Dan hoop ik ook dat ze geen dieren krijgen.
Kitten mag van mij ook geen huisdier overigens. We hebben 2 katten, en dat gaat prima. Maar al die kwetsbare kleine beestjes, nee. Ben veel te huiverig dat het mis gaat.
Ik bedoel, die ik dan zou aanschaffen voor haarzelf.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze dan toch al huisdieren?
4E woont op twee minuten kruipafstand dus ik ga daar nu koffie drinkenquote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
Zullen wel wat mensen verdrietig zijn dat sommige mensen definitief Foqueville verlaten hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we wat mensen verdrietig zijn dat sommige mensen definitief Foqueville verlaten hebben.
Ja ik twijfel ook maar heerlijk vroeg ochtendje tevens wel, rustige atmosfeer, zonnetje, koffie, smurfbroek, fluitende vogeltjes, beetje lenterig zelfs.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet echt nog een uurtje gaan slapen eigenlijk
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die hysterisch hun bh's naar de Budaboot gooien.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontvangstcomité aan de Binnendieze
Met kleine baby-Buda’s die voor het eerst hun vader zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die hysterisch hun bh's naar de Budaboot gooien.
Zou van de boot afspringen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met kleine baby-Buda’s die voor het eerst hun vader zien.
Als je die tasert, krijg je dan zelf ook stroom?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine sprUitStraling die zich vastgrijpt aan je been en niet meer los wil laten.
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben altijd overdreven blij als bitterbal ook wakker is, hebben jullie dat ook?
Zomaar, beetje alsof je een hondenfokkerij hebt en je lievelingshondje komt even aan je hand likken ter begroeting.quote:
Een vonkje extra energie in de sc?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben altijd overdreven blij als bitterbal ook wakker is, hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomaar, beetje alsof je een hondenfokkerij hebt en je lievelingshondje komt even aan je hand likken ter begroeting.
das wel aardig eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomaar, beetje alsof je een hondenfokkerij hebt en je lievelingshondje komt even aan je hand likken ter begroeting.
ben nu wat uitgedoofd hoor. spring niet rond as we speakquote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vonkje extra energie in de sc?
Hoe komt het? Wat heb je gisteren gedaan?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben nu wat uitgedoofd hoor. spring niet rond as we speak
gewerktquote:Op zondag 27 februari 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe komt het? Wat heb je gisteren gedaan?
nee dat was vorige week :pquote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je was toch ook in Den Haag?
Zei je gisteren niet dat je bij Schiedam was?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was vorige week :p
geloof ik...
neequote:Op zondag 27 februari 2022 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zei je gisteren niet dat je bij Schiedam was?
Zou gewoon de boot pakken en dan voor de zekerheid Kaap de Goede Hoop ronden.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Als Rusland de Finse sluiting van het luchtruim met gelijke munt terugbetaalt, wat te verwachten is, raakt Finland hiermee ook de eigen luchtvaartsector hard. Luchtvaartmaatschappij Finnair opereert vanuit Helsinki, waarmee de Finse hoofdstad een belangrijke hub-functie vervult voor Scandinavië. Vluchten vanuit Helsinki naar bijvoorbeeld Zuidoost-Azië, China en Japan gaan allemaal over Rusland. Bij het sluiten van het Russische luchtruim, kunnen Finse toestellen dus niet langer gebruikmaken van de snelste route.
Finse media schrijven dat onduidelijk is of Finnair nog kan vliegen op Azië bij een sluiting van het Russische luchtruim.
Zal je zien dat thailand ook deze keer niet doorgaat
lig liever op het strandquote:Op zondag 27 februari 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gewoon de boot pakken en dan voor de zekerheid Kaap de Goede Hoop ronden.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
tenzij ik een geniepige kloon heb
Deze kerel gaat 't oplossenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoef niet over rusland dus misschien komt goed
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien was het @:nasibal
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kerel gaat 't oplossen![]()
https://twitter.com/Yair_Rosenberg/status/1497766394653458434
Sushi-kanon.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat voor futoristisch wapen heeft die nou vast?
Dacht eerst dat het zo'n Amsterdams paaltje was, doet ook zeer.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat voor futoristisch wapen heeft die nou vast?
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dat afrikanen die Oekraïne willen verlaten de poolse grens bv niet over mogen![]()
Polen zijn dan ook extreem racistisch, die leven nog in een andere tijd qua volksaard, die halen hun complete identiteit uit het beleg van Wenen en eigenlijk zonder uitzondering.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dat afrikanen die Oekraïne willen verlaten de poolse grens bv niet over mogen![]()
kan wel, je bent alleen wat langer onderwegquote:Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Als Rusland de Finse sluiting van het luchtruim met gelijke munt terugbetaalt, wat te verwachten is, raakt Finland hiermee ook de eigen luchtvaartsector hard. Luchtvaartmaatschappij Finnair opereert vanuit Helsinki, waarmee de Finse hoofdstad een belangrijke hub-functie vervult voor Scandinavië. Vluchten vanuit Helsinki naar bijvoorbeeld Zuidoost-Azië, China en Japan gaan allemaal over Rusland. Bij het sluiten van het Russische luchtruim, kunnen Finse toestellen dus niet langer gebruikmaken van de snelste route.
Finse media schrijven dat onduidelijk is of Finnair nog kan vliegen op Azië bij een sluiting van het Russische luchtruim.
Zal je zien dat thailand ook deze keer niet doorgaat
Heb net gekeken./ vlieg via doha dus geloof dat ik rusland ontwijkquote:Op zondag 27 februari 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, je bent alleen wat langer onderweg
En even de vraag of ze nog terug kan. Maar dan zit Ballie vast op een strand in Thailand.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, je bent alleen wat langer onderweg
oh wat ergquote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even de vraag of ze nog terug kan. Maar dan zit Ballie vast op een strand in Thailand.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra zonnebrand en bikini meenemen.
Covid-19 2.0 eroverheen en we hebben de komende tien jaar het volgende te lezen;quote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even de vraag of ze nog terug kan. Maar dan zit Ballie vast op een strand in Thailand.
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 2.0 eroverheen en we hebben de komende tien jaar het volgende te lezen;
- Goedemorgen jongons!!
- Ontbijten![]()
- Strand![]()
- Honger, lunch![]()
- Strand![]()
- Eten![]()
- Slapen
Vervangen strand door werk en het is bitterbal’s huidige leven.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 2.0 eroverheen en we hebben de komende tien jaar het volgende te lezen;
- Goedemorgen jongons!!
- Ontbijten![]()
- Strand![]()
- Honger, lunch![]()
- Strand![]()
- Eten![]()
- Slapen
komt ze verschrompelt terug en wordt ze ontslagen omdat ze de klanten wegjaagtquote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets minder blije poppetjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vervangen strand door werk en het is bitterbal’s huidige leven.
16 april pas dus komt wel goedquote:Op zondag 27 februari 2022 09:37 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer ga je naar Thailand @:bitterbal?
Als je je appartement in Rotterdam verhuurd. Heb je dan niet genoeg inkomsten om in Thailand beetje te leven?quote:
je hebt er geen gras over laten groeienquote:
en dan post LT alleen maar plaatjes van een Siameesquote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Goedemorgen jongons!!
- Ontbijten![]()
- Strand![]()
- Honger, lunch![]()
- Strand![]()
- Eten![]()
- Slapen
jawel zeker. maar mag rotterdam niet verhuren omdat ik niet die 8% overdrachtsbelasting heb betaald die nu geldt voor 2e woning wat niet je hoofdverblijf is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je je appartement in Rotterdam verhuurd. Heb je dan niet genoeg inkomsten om in Thailand beetje te leven?
bedoel je dat sarcastisch?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt er geen gras over laten groeien
Veel te veelquote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gegeten gisteren?
Vier je je verjaardag dan in Thailand of ben je dan nog net in NL ?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? 16 april is nog ver weg toch :p
nee ben de 16e jarig dus dan vlieg ikquote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vier je je verjaardag dan in Thailand of ben je dan nog net in NL ?
oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel te veelGerookte beenham, zeeuws spek, kippetjes, hamburgers , uienringen, en weet ik wat nog meer
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben de 16e jarig dus dan vlieg ik
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel te veelGerookte beenham, zeeuws spek, kippetjes, hamburgers , uienringen, en weet ik wat nog meer
Taart in het vliegtuigquote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan gaan we je uitzwaaien.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had toch nog wel een paar maanden gewacht voor ik zou boekenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? 16 april is nog ver weg toch :p
Dat spek en zeker die beenham waren zeer smakelijkquote:
waarom?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had toch nog wel een paar maanden gewacht voor ik zou boeken
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Jarig in de lucht?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heyquote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die tasert, krijg je dan zelf ook stroom?
kijken of de restricties ook weg blijven.quote:
ben 23 uur onderwegquote:Op zondag 27 februari 2022 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jarig in de lucht?
Dat weten ze bij de luchtvaartmaatschappij hè, prepare yourself.
Dan heb je geluk dat je naar het oosten vliegt, anders had je nog een veel langere verjaardagquote:
mjawel das wel de verwachting. Maar veel later is het ook geen goed seizoen om te gaan. Maak mij nu meer zorgen om oekraine eigenlijk dan covid :pquote:Op zondag 27 februari 2022 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijken of de restricties ook weg blijven.
heeft 4ebe, het huis van Jerney overgekocht?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je naar het oosten vliegt, anders had je nog een veel langere verjaardag
oh god wat heb ik gedaanquote:Op zondag 27 februari 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
23 uur aan een stuk "lang zal ze leven" door alle mannelijke stewardessen.
Hoe kan je dit zeggen over ons kindquote:
Dat is wel het huis met de meeste verhuizingen volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2022 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft 4ebe, het huis van Jerney overgekocht?
Heb ik ook iemand weggedrukt?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft 4ebe, het huis van Jerney overgekocht?
Ja die gaat wel extreem lief en bizar schattig worden hoor dus die neem ik wel liefdevol in mijn armen en hart.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kan je dit zeggen over ons kind
Jacq en foshizzle kunnen ook langzaam een te koop bordje in de tuin gaan zettenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het huis met de meeste verhuizingen volgens mij
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die gaat wel extreem lief en bizar schattig worden hoor dus die neem ik wel liefdevol in mijn armen en hart.
Gohquote:Op zondag 27 februari 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het huis met de meeste verhuizingen volgens mij
Ben je kitten al voor aan het bereiden op de grote boze wereld dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
En soms enorm klieren, want eelt kweken
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je kitten al voor aan het bereiden op de grote boze wereld dan?
Jacq is echt pleite op Fok, Fo kom ik elders tegenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jacq en foshizzle kunnen ook langzaam een te koop bordje in de tuin gaan zetten
Nee zeker nietquote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij jaagt ze toch niet weg of wel?
Denk dat we uit zekerheid beter het voltage op het hek wat moeten verhogenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij jaagt ze toch niet weg of wel?
Met welk doelquote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we uit zekerheid beter het voltage op het hek wat moeten verhogen
Ja, maar ze is nog wel heel lief en springerig. Gisteren begon ze ineens zelf over de oorlog. Dat moet ik vandaag gaan uitleggenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan al wel een beetje misschien voorzichtigjes.
Heeeyyyy, ik ben je altijd aan het wingmannen jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we uit zekerheid beter het voltage op het hek wat moeten verhogen
Oei, hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog wel heel lief en springerig. Gisteren begon ze ineens zelf over de oorlog. Dat moet ik vandaag gaan uitleggen
De integriteit van Foqueville waarborgenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog wel heel lief en springerig. Gisteren begon ze ineens zelf over de oorlog. Dat moet ik vandaag gaan uitleggen
Met je vleugeltjes aan het wapperen jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy, ik ben je altijd aan het wingmannen ja
Putin komt je benen opeten als je nu niet gaat slapen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitleggen dat als ze niet goed naar haar ouders luistert de wereld eraan gaat.
Ben blij dat je in een bed mag slapen. De kinderen in Oekraïne hebben geen bed meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Putin komt je benen opeten als je nu niet gaat slapen.
Drink je Wodka op en nog iets, je heet vanaf vandaag Svetlana, begrepen!!?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben blij dat je in een bed mag slapen. De kinderen in Oekraïne hebben geen bed meer.
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Putin komt je benen opeten als je nu niet gaat slapen.
nee echtquote:Op zondag 27 februari 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een neppert beessie toch?
Ik wil die ookquote:Op zondag 27 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt![]()
een verre neef van de hyena
Maar wil een aardwolfje een bitterbal 🤔quote:
nee ze eten termietenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:13 schreef Koen66 het volgende:
Als ze ouder worden pikken ze nieuws vaak sneller op dan dat je het zelf überhaupt gelezen hebt
[..]
Maar wil een aardwolfje een bitterbal 🤔
Als je niet op tijd terug bent van het buitenspelen dan mag je buiten meevechten tegen de russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drink je Wodka op en nog iets, je heet vanaf vandaag Svetlana, begrepen!!?
Aaien en mee spelen en knuffelen en smelten.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n ratje?
domme vraag hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaien en mee spelen en knuffelen en smelten.
Je bent nu bijna acht, tijd om zelf centjes voor je rode lippenstift en korte rokjes te verdienen Svetlana.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet op tijd terug bent van het buitenspelen dan mag je buiten meevechten tegen de russen.
Het is een beetje een chihuahua in zijn ruige punk tienerjarenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n ratje?
echt hequote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een mooie man op vele manieren maar dit snapt ie niet hè
ken je deze ook alquote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje een chihuahua in zijn ruige punk tienerjaren
ik denk dat het naar varken smaaktquote:Op zondag 27 februari 2022 10:19 schreef Koen66 het volgende:
Mensenvlees schijnt wel goed eetbaar sowieso
Zo ver toch niet.? Ik zag er meteen een Hyena inquote:Op zondag 27 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt![]()
een verre neef van de hyena
https://fb.watch/bq_yZnutUI/
https://www.gva.be/cnt/dmf20150817_01821049quote:Op zondag 27 februari 2022 10:19 schreef Koen66 het volgende:
Mensenvlees schijnt wel goed eetbaar sowieso
kopen we er 3quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook zo’n schattig beestje @:bitterbal
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo ver toch niet.? Ik zag er meteen een Hyena in![]()
Is dat het neefje van die ene woestijnkat die het meest efficiënte roofdier ter wereld is?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze ook al
https://fb.watch/bq__he5V5Q/
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.gva.be/cnt/dmf20150817_01821049
foto'quote:Op zondag 27 februari 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt echt een mega cruiseboot aan nu @:bitterbal
hmm dat zou kunnen jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat het neefje van die ene woestijnkat die het meest efficiënte roofdier ter wereld is?
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze ook al
https://fb.watch/bq__he5V5Q/
Jaaaaaaaaaquote:
Die jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
oh deze @:ltvdk
https://fb.watch/bq-bZhoj2b/
Hmmmmm zo wordt je op de zondagochtend op ideeën gebrachtquote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er naast een bericht over Lunchquote:Op zondag 27 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straaltje, Moertje en Balletje.
Ik eet best vaak empenadas.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er naast een bericht over Lunch![]()
![]()
Ik eet het niet vaak, maar ik vind het wel lekker..quote:
Kannibaalquote:
Ik vind dit net een mislukte lelijke vis waarvan zelfs zijn moeder hem niet meer wil zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Kort na het binnenvaren van ms Global Mercy aanstaande zaterdag, vaart ook AIDAprima de Nieuwe Waterweg op met als bestemming het droogdok in Schiedam. Daar krijgt ze een grote onderhoudsbeurt en is zoals nu aangegeven 18 maart weer gereed voor de grote vaart! Op 14 april ligt ze weer aan de kade bij CPR. In de tussentijd zien we vanaf 3 maart AIDAcosma wekelijks in Rotterdam!
[ afbeelding ]
deze @:Dr_Flash?
zeg je ook alleen maar om het bij jou niet voorbij vaartquote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit net een mislukte lelijke vis waarvan zelfs zijn moeder hem niet meer wil zien.
Meeste passagiersschepen zijn stalen placenta'squote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit net een mislukte lelijke vis waarvan zelfs zijn moeder hem niet meer wil zien.
Dat zou wel bijzonder zijn, dat dan wel weer.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar om het bij jou niet voorbij vaart
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou wel bijzonder zijn, dat dan wel weer.
Past misschien net niet op de Binnendiezequote:Op zondag 27 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou wel bijzonder zijn, dat dan wel weer.
Aida Prima is het. Vaart net langs de Maasvlaktequote:
Leukquote:Op zondag 27 februari 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aida Prima is het. Vaart net langs de Maasvlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |