Nee. Ieder land stuurt 2 juryleden. Dus je ziet telkens de scores gegeven door 3 landen in beeld.quote:
Er mogen meer landen stemmen, maar ze laten het wel in blokken zien. Dus eerst mogen de landen links stemmen, daarna de landen rechtsquote:
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende puntenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee. Ieder land stuurt 2 juryleden. Dus je ziet telkens de scores gegeven door 3 landen in beeld.
Ieder land stuurt 2 juryleden. Ieder jurylid geeft aan ieder land tussen de 1 en 5 punten. Om de snelheid er in te houden, worden de punten van 3 verschillende landen tegelijk aangekondigd. Dit gebeurd door bij iedere groep van 3 landen de hele lijst af te gaan, en te vragen hoeveel ieder jurylid aan punten gegeven heeft. Die worden dan voor die 3 landen gezamenlijk aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende punten
Al die punten van 6 mensen in beeld opgeteld klopt met het totaal
Ik snap niks meer van
Je hebt steeds een blokje van drie landen waarvan 2 juryleden de punten geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende punten
Al die punten van 6 mensen in beeld opgeteld klopt met het totaal
Ik snap niks meer van
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zijn de Nederlandse juryleden?
Niet bekend zegt Wikipediaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zijn de Nederlandse juryleden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.
Dat had ik ook gezien, daarom vroeg ik het hierquote:
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgend jaar weer in Luxemburg! aldus Netta
UK werd het, omdat Luxemburg het niet meer kon betalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Wat geniet ik er van om zo met zijn allen samen terug te kijken
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Dan zijn we volgens mij weer veel langer bezig met de NFsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |