Duitsland gaat hier niet meteen een belletje rinkelen! Dus ben benieuwd, want jouw smaak is meestal heel leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Duitsland en Israel zijn de hoogtepunten voor mij.
Bon soir Fred!quote:
Fijn dat jij er ook weer bij bentquote:
Maar ik ben er nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jou hebben we ook al een poosje niet gezien, Jobi
Je bent ons nog niet zat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik ben er nogEn jullie ook, gelukkig
Nee johquote:
Ze moesten wel rennen met het tempo van de aankondigingen, maar gewoon lopen met closeups is toch mooier.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk, zo'n klungelig Ren-je-rot-op-het-podium vlaggenparade
Ja dat staat wel mooier op beeld inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze moesten wel rennen met het tempo van de aankondigingen, maar gewoon lopen met closeups is toch mooier.
Het was een mooi vroeg voorbeeld, waarbij ze nog experimenteerden wat het beste werkte.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat wel mooier op beeld inderdaadMaar het had wel wat aandoenlijks ergens
Ja, die is mooiquote:
Ik heb het begin gezien. Het niveau is erg hoog dit jaar bij hhbquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen ben ik ook met een half oog aan het kijken naar hoe een stel amateurbakkers een eetbaar standbeeld van André van Duin proberen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |